2014. október 2., csütörtök

It's ok!

A mai nap egyben volt fárasztó, izgalmas, megható. Kezdem az elején. 
HBsAg és szifilsz. Tegnap délután elbaktattam a háziorvoshoz, és kértem hogy töltse ki a védőnős beutalot, mert azt mondtak az sztk- ban, hogy ez kell ahhoz hogy ehhez a ket vizsgálathoz levegyék a vért. Ok,kitöltötte az asszisztens, aki azt mondta, erről még sose hallott, ez valami új dolog lehet. Persze előtte hívtam az sztk-t, hogy mi kell. Azt mondtàk, ez jó lesz. Ma reggel 8ra mentünk a praxisba! előtte 7-re elmentünk az sztk-ba, ahol közölték, hogy a hBsAg-hez egy "speciális" beutaló kell, ez nem jó. Ki adja ki? Hàt, szakrendelő, de lehet, hogy háziorvos is, azt nem tudjak. Fasza. Mondtam mindegy, legalább a szifiliszhez vegyék le a vért. Mondtàk, szaladjak fel a nőgyógyászatra, ott biztosan adnak. De nem értünk rà, mert időpontra mentünk...
A praxis teljesen kulturált hely, nagyon kedvesen voltak, várni sem kellett. Persze én előtte màr itthon is kidobtam a taccsot, a kocsiban végig zacsival a kezemben ültem, és a rendelőben is hagytam egy kis emléket. Úgy látszik, a korán kelés még mindig zavarja a szervezetem. Szóval hànyásból ki, ultrahangra be. 
És szinte pillanatokon belül ott volt "A" magzat a képernyőn. Édesen ficànkolt, boldogan lubickolt a kis vizében. "A" baba CRL: 62,95 mm, NT: 1,2 mm. Súlya: 62,88 g. Szépen lemérte  a szonografus, majd jött a másik baba. "B" baba CRL: 60,79 mm, NT: 1,1 mm, súlya: 66,36 g. 
Azt mondta, semmi rosszat nem tud szerencsére mondani, hasfal,koponya zàrt, koruknak megfelelőek, sőt, a gép mindkettőt idősebbeknek is mérte 2-3 nappal. És ott volt a szív hang, amikor folyt a könnyem és láttam,,hogy D. Is hasonlóan érzett...szuper volt! Nagyon érdekesen fekszenek, ugyanis làbtól vannak egymàs felé, ott tudjak egymást már most piszkàlni. :) 
Tiszta dinka vagyok, ugyanis olyan extàzisban voltam, hogy eszembe sem jutott megkérdezni, hogy fiúk e avagy lànyok....ebből látszik, hogy én nem húzok sehovà sem. Meghallottam, hogy eddig egészségesek, és mindent elfelejtettem. 
A vizsgálat utan levették a vért, egy szülésznő volt, akinek elmeséltem a hBsAg kàlvàriàt. Azt mondta, nyugi, ezt bármikor le lehet venni a terhesseg alatt, emiatt ne rohanjak ma az sztk- ba beutalóért, majd megcsináltatom jövő heten. Vicc ez az egész. Állítólag ezt az OEP találta ki, de valószínű, hogy visszaàllitjàk a régi rendszert. Szóval most kakilom le a hepatitiszt, majd jövő heten intézek valamit. 
A lényeg, hogy boldogság van. Köszönöm! 

13 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök! És gratulálok!
    Én délután megyek. Kicsit gondolj rám kérlek! Én nagyon izgulok.

    VálaszTörlés
  2. :))) De jo! De amugy szerintem a nemuket meg nem latjak, majd olyan 4-5 het mulva. De milyen vicces lenne nem kideriteni. Na de azt vegig kibirni... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tudni akarom majd, nem tudnék várni vele. Ugyanolyan meglepetés mondjuk a 17. Héten mint a születésnél, nem?

      Törlés
  3. Ja, tényleg, még azt akartam kérdezni, hogy nem csináltak fotót?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, persze, van fotó is videó is, de még hezitàlok, hogy felrakjam e ide. :)

      Törlés
  4. Jaj de öröm ezt hallani. Nagyon cukik lehettek a picik! Sajnálom hogy még mindig hánysz. Ez igazán megszűnhetne már...

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Örülök hogy rendben volt minden a törpékkel! Nálunk a 12. heti uh-n már biztosra mondták hogy a lányom lány lesz, a kisfiam a 18. hétig takargatta magát és akkor is jó sokáig kellett nézegetni mire a köldökzsinórtól egyértelműen láthatóvá vált a kukaca! Vigyázz magadra, pihenj sokat továbbra is!

    VálaszTörlés