2014. október 19., vasárnap

Dilemma

Van egy ikres szülőknek szóló tanfolyam, egy alkalom, 4 óra. Nem tudom, hogy elmenjünk e rà. Érdekel is, meg vannak is olyan témàk, amiket fölöslegesnek tartok, annyira nem érdekel. Például a szoptatási technikàk biztosan hasznos,,de hogy egyforma vagy különböző ruhàkba öltöztessük e a gyerekeket, az nem mozgat annyira. Eleinte a szülők szerintem a maguk tetszésére öltöztetik a gyerekeket, később meg, ha kialakul nàluk egyfajta identitàs tudat kis akarattal fűszerezve, akkor majd eldönti, hogy Thomas a mozdony vagy Batman lesz a nyerő. 
Igen, nekem tetszik az, ha egy ikerpàr egyforma ruhàba van öltöztetve. No nem mondom, hogy minden alkalommal, de olyan cukik! :) 
Egyre jobban várom, hogy meg szülessenek. Elképzelem, hogy ott fognak rajtam pihegni és totál elérzékenyûlök...<3 mostanában már meg engedem magamnak az effajta képzelgést. Két édes kis pofi. 
Vajon milyenek lesznek? Az apjuk szőke, ugyan rövidre nyírt, de alalpból hullámos hajú, kék szemű. Én sötétbarna, egyenes hajú, sötétbarna szemű. Ebből aztán akármit gyúrhat a jó isten. ;) 

Holnap megkapom a véreredményt, vajon mi lesz benne? 
Akartam többet írni, de egyszer màr kidobott, miközben írtam, ezert nincs kedvem ujra kezdeni. Majd talán holnap. 

7 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, az egyforma ruházat (gondolom az állandó esetre vonatkozólag) pl. pszichikai hatását mesélik el. Nyugodtan képzeleghetsz :) ♡

    VálaszTörlés
  2. Bebikent elmegy humorbol megcukisagbol egyformaba oltoztetni, kesobb mar nem javasoljak. Mivel nalunk vegyesparos van a lanyom barna haju barna szemu, a fiamszoke kek szemu soha nem voltak egyforman oltoztetve.

    VálaszTörlés
  3. Minden rendben lesz!
    Nálunk van minden, fekete hajú-fehérbőrű-zöld szemű (rajta mindig meglepődnek, mert a fehérbőréhez nem fekete hajat képzelnek el). Nagyon kék szemű-göndör hajú-barna hajú. Kreolos bőr-barna hajú - kékes szürkés szemű stb.:-)

    NÉha a nem ikreket is öltöztetik egyformába. Nálunk a két nagyobbik fiam között kicsike a korkülönbség (16,5 hónap), és néha volt egyforma cuccok, olyan egyszerű oknál fogva, hogy azt az egyfélét lehetett kapni.:-) De amúgy nem szerettem, mert nem tudtam kié melyik és folyton bele kellett irogatni. Most is van ilyen, pont az alsógatyából meg a trikóból már egy méretet hordanak és alkoholos filccel kell jelölgetnem melyik kié.

    Szerintem ezek a tanfolyamok a babák megszületése után lennének jók, én az első gyerek előtt voltam, és akkor nem mondott sok újat, de utána annyi kérdésem lett volna.:-) Néha most is.:-)

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretem ha az ikrek egyformába vannak öltöztetve, vagy úgy hogy egyforma szabású de más színű ruhákban. De valóban én is úgy tudom nem javasolják.
    Viszont nekem és a Hugomnak (3 év a különbség) is voltak egyforma (csak más méretű) ruháink, pl ünnepségekre és nem emlékszem hogy zavart volna minket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer anyukám varrt nekünk olyan cuccot, hogy a fiútesóimnak nadrágot nekem meg szoknyát egyforma anyagból és nagyon szerettem, ha abban vagyunk, együtt. De az ikrek speciális helyzet ilyen szempontból a testvéreket sose mossák össze. Az ikreket meg ugye így emlegetjük most is, hogy "ikrek".

      Még az jutott eszembe, hogy nálunk még az szokott előfordulni, hogy a másiknak is pont az a ruha tetszik meg és ő is olyant kér, akkor is van egyformájuk, de nem biztos, hogy egyszerre van rajtuk az egyforma ruha.

      Törlés
    2. Milyen okosat mondtál most hogy úgy emlegetjük őket hogy az "ikrek" szegénykék. :-)
      Mondjuk az tény, hogy érdemes valami speckó ikres könyvet, tanfolyamot igénybe venni mert annyi dolog lehet amibe az ember bele sem gondol.

      Törlés
  5. Szerintem tök jó, hogy ezeken gondolkozol :) csodás lesz, ha majd ott fekszenek és pihennek rajtad, akármilyen ruhában is lesznek, olyan csodás lesz, Cic!:)
    Holnap jelentkezz hamar, gondolok rád!!:)

    VálaszTörlés