2014. október 9., csütörtök

Fejfájás

Faj a fejem. Mar kb ket hete szinte minden nap. Az az érdekes, hogy sokszor úgy faj, mint amikor magas volt a vérnyomásom, és érzem, hogy pirosodik a fejem, lüktet a nyakamnàl. De minden nap mérem a vérnyomàsom, és soha nem megy 120 fölé. Most is mértem az előbb:113/75. Akkor most mi van? Ez borzasztó, annyira faj, hogy nézni alig bírok. Olvasgattam fórumokat, és azt írjak, hogy terhesseg alatt a hormonok változása okozza ezt. Màs is volt így ezzel? Remelem, el fog múlni, mert megsemmisítő, nagyon rossz. :( kérdeztem tegnap is a védőnőt, hogy panadolt vehetek e be, azt mondta igen, mert paracetamol tartalmú. Tegnap bevettem, egyet. De most akkor ma is vegyek be? Nagyon nem akarok. Most is vizes borogatàs van a fejemen. Na nem mintha hasznàlna. :/
Mindenhol azt írjak, hogy a panadol mehet, na de mennyi? Milyen gyakran? A szívem szakad meg, ha arra gondolok, ezzel àrthatok a babàknak. Akkor inkabb nem! Van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok? 
Hétfőn megyek az orvosom hoz, majd ki faggatom erről. De addig még négy nap...
Tegnap pl ittam egy làjtos kàvét, az sem segített. Lehet, hogy most is kavarok egyet. Ilyenkor nem is bírok szinte màsra gondolni, mert szó szerint csak ez van a fejemben! Elnézést a kiborulàsért, de tényleg nem bírom most. 

20 megjegyzés:

  1. Jaj, Cic, ötletem nincsen, úh előre is bocsi, hogy zargatlak a megjegyzésemmel, csak az együttérzésemet tudom (szeretném) kifejezni. Nekem erre a szemét, makacs fejfájásra csak a gyógyszer használ, de azt én sem írom, hogy kapkodjad őket két kis Bogyóval a hasadban. Valóban a kávé is szokott használni, de nem mindig. Meg a sör. De az sem mindig, és hát az sem megoldás most:) Úgyhogy csak egy ölelést küldök!

    VálaszTörlés
  2. Na ugye mindenkinek van valami ami elviselhetetlenül fáj. Hát őszíntén sajnálom mert a fejfájás borzalmas. Nekem szerencsére ritkán van. Nekem tavaly azt mondták hogy paracetamol tartalmú fájdalomcsillapítót mindennap lehet szedni, viszont én sem mertem (és a hasfájásra, derékfájásra amúgy nálam nem hatott soha). Próbáltál már nagyon sok vizet inni?
    Amúgy amit a kipirosodásról meg vérnyomásról írsz, nekem tavaly ugyanez volt hőhullámmal együtt jött egy olyan érzés hogy mindjárt agyvérzést kapok és utána lüktetett a fejem órákig. Ezért vettem vérnyomásmérőt és nekem is végig alacsony volt. Én sokszor betartottam a fejem a langyos víz alá. Nekem tavaly ez a terhesség legelején volt és azt mondták az ösztrogén okozhat ilyeneket. Mondjuk nekem szednem kell mindig ösztrogént de lehet hogy normálisan is termel a szervezet.
    Hú sajnállak nagyon...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig kb három alkalommal vette, be panadolt, mióta terhes vagyok. Úgy gondolom, azzal nem ártottam, inkabb az a kérdés, hogy ha ez mindennapos lesz továbbra is, akkor mi a teendő? Sok folyadékot iszom, szeretek is inni. (Hű, az de hülyén hangzik:) szóval ez sem lehet a probléma...

      Törlés
  3. Paracetamolt itt is mondják hogy lehet bevenni, (illetve csak es kizarolag azt lehet) gondolom nem felorankent de ha pl 250mg-os abbol kettot szerintem bevehetsz, ha 500mg-os akkor egyet. Most lehet hulyeseget irok, de a kólában is van koffein, hulyen hangzik de nekem mikor "koran kelos" fejfajasom van delutanra, akkor a kóla szokott segíteni. Szoval nezd meg a panadolnak a papirjara mi van rairva es hasonlo adagban szerintem be lehet venni. Nem tudod felhivni a dokit telefonon es rakerdezni? Kitartas es olellek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 500 Mg-os van itthon, abból vettem be egyet pl tegnap. De használt is. A kóla nem hülyeség, holnap fogok venni. Egyébként ittam egy kávét olyan hat körül,,de halottnak a csók...
      Köszönöm!

      Törlés
  4. Annyira sajnálom. Néha nekem is van több napig tartó fejfájásom és hát borzasztó. Szinte elmondtak mindent előttem. A fejfájás ugye ugyanúgy lehet az alacsony vérnyomástól is, mint a magastól. A víz és kóla nem rossz ötlet. Ha már elviselhetetlen, akkor szerintem is nyugodtan bevehetsz panadolt, vagy más paracetamolos gyógyszert, azzal nem árthatsz a babáknak. (persze mértékkel). Nekem a fejmasszázs, vagy pontosabban a halánték és környéke erős (tényleg) masszírozása van hogy segít. De nem egy percig, hanem egy legalább negyedórás erős masszázs. Kínai balzsam, vagy borsmentaolaj (szerintem a teafaolaj is jó) a halántékra, friss levegő, magnézium. Jajj, remélem el fog múlni. Mielőbb. Nagyon sajnálom. Kitartás, sok puszi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zöld tea és más koffeines cucc szerintem emeli a pulzust is, nem csak a vérnyomást. Ezért nem is említettem őket. Pocakosan amúgy is magasabb alapból a pulzus. (azért nem mindegy, hogy 86, vagy 105 percenként....ezt úgy is te érzed :-)) Erre azért figyelj, nehogy túlpörgesd magad.

      Törlés
  5. Sajnálom a fejfájást, a 3. gyerkőc várásakor én is kínlódtam vele!
    Nem emlékszem már, írtad-e vagy sem... szedsz Utrot/Duphastont? Mert az okoz még fejfájást.
    Panadol/Mexalen mehet, tehát ami paracetamol tartalmú. Ugyanezeket osztogatják a kórházban is szülés után, a fájdalmakra, tehát babaváráskor és szoptatás alatt is ugyanúgy lehet használni. Persze nem nagy mennyiségben.
    Nekem amúgy a nődokim azt mondta, hogy a babára nézve inkább csillapítsam a fájdalmat, mintsem hagyjam eluralkodni, mert a fájdalmat ő is érzi.

    Amúgy: homeopátiával is próbálkozhatsz, fejfájásra.
    Kitartás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utrot használok, de mar csak napi egy golyócskàt, pár nap es azt is abbahagyom. Ne hiszem, hogy attól van. Ha faj a fejem, azt is megérzik a babàk? Nemâàà...:(

      Törlés
    2. Azt hogy fáj a fejed azt gondolom nem érzik meg a babák de ha nem múlik akkor hányingert, hányást is okoz és az már nem jó, folyadékveszteség, étvágytalanság, stb. Nagyon óvatosan írnak a gyógyszerszedésről, még véletlenül sincs konkrétan leírva hogy milyen rendszerességgel lehet szedni. Ezt a linket találtam, de itt is kerülgetik a konkrét bevehető darabszámot:
      http://www.femina.hu/gyerek/milyen_fajdalomcsillapitot_szedhetsz_ha_babat_varsz
      Turchi

      Törlés
    3. Igen, meg azon gondolkodtam, hogy most melyik portàlnak higyjek?

      Törlés
  6. Nekem az orvosom azt mondta, hogy ha fáj a fejem vagy nagyon leesik az vérnyomásom, akkor akár 3 tejeskávét is ihatok,mert jobb, mint egy vérnyomásra való gyógyszer. A terhességem alatt minimum napi 2 kávét ittam, nem lett semmi baja Balázsnak. A Panadolt egyébként nyugodtan szedheted, persze nem napi szinten. Czeizel azt mondja, h tbbet árt a babának, ha az anya szenved, mint az, ha néha bevesz egy fájdalomcsillapítót.

    VálaszTörlés
  7. Tudom, miről írsz, 2 hete ezzel bajlódom én is, a minap hányingerig fokozódott. Nekem a hormonok ill. konkrétan az ösztrogénhiány okozza. De volt már valóban nekem is magas vérnyomástól. A pulzusod mennyi?

    Mostanában kávét iszom, elmúlik, ha nem, Quarelinhez folyamodom, az segít, de nem tudom, szerintem nem lehet terhesen szedni. A dokid kérdezd meg mindenképp!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pulzusom 95-100 körül van, de tegnap pl volt 85 is, de ez azért ritka. Gondolod, hogy a magas pulzus is közre jatszik?

      Törlés
    2. Hát nem tudom. Biztos, hogy alapban egy ilyen magasabb pulzus elfogadott (iker)terhesség alatt? Ha így is lenne, akkor bennem ez merült fel, igen, hogy ez egy felturbózott állapot az keringésnek, és ki tudja, lehet, hogy köze van hozzá. De ez csupán találgatás részemről! :)

      Törlés
    3. Nekem is magasabb a pulzusom, rendszerint legalább 90-95, és én is fejfájós vagyok/voltam, úgyhogy lehet hogy van ehhez köze.

      Törlés
  8. Nekem a háziorvos es a védőnő is azt mondta, hogy kb 100- ig teljesen normalis.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos normális 100-ig ha azt mondta csak nem jó érzés. Én legalábbis 80 felett már nem vagyok jól. Az ikerterhességnél extra tünetek lehetnek, de már mindjárt hétfő és az orvossal megbeszélheted, akkor nyugodtabban mered majd bevenni a gyógyszert és annyit amennyit ő javasol. Kitartás! Terhességnél én még a reggeli cappuccinómhoz ragaszkodtam.
      Turchi

      Törlés
  9. Nekem is nagyon sokat fájt a fejem :(

    *zugolvasó

    VálaszTörlés