2014. október 14., kedd

Hajnali jelentés

Fel öt van es nem tudok vissza aludni. Szokásos 3 óra körüli pisi utan csak jár az agyam,ezert inkabb kijottem a nappaliba es írok egy keveset. A hasam is nagyon faj, feszül, folyamatosan erzem. Kb egy hete van az, hogy nem bírok màr hason aludni. Úgy kezdem, de max húsz perc utan oldalra kell fordulni, mert nyom, es valahogy nem komfortos az egész. 
Ma este megvolt a havi kontroll a saját orvosnál. Egy órás csúszásban volt a rendelése, aminek nem igazán örültünk,,de kis sétàval, beszélgetéssel elütöttük az időt. A jó hír az, hogy a méhszàj c3000, azaz tökéletesen zárt, azt mondta doktor bácsi, ez szuper. Kérdeztem a hasfájást, es azt mondta, ez teljesen normalis, gondoljak belel, hogy milyen xtra ütemben kell a méhemnek tàgulnia a két baba miatt.  Mar most a mehem teteje fent van a koldokomnél. Ez a terhesseg egy szimpla terhesség kb 20. Hetének felelne meg. En is hasonló választ vártam az orvostól, sejtettem, hogy ez lehet a hasfájás oka. 
Ami viszont felháborító, hogy a vérkepem tanulmányozása során megállapította, hogy ez nem teljes vérkep, nincs rajta pl a legfontosabb, a haemoglobin..se trombocita, se fehérvérsejt. Azt hittem, eldobom az agyam. A háziorvos asszisztense, aki leveszi nálunk a vért, volt szíves elcseszni a beutalot a labornak, más ötletem nincsen. En rá pillantottam, mikor megkaptam, de nem vagyok vér szakértő, meg se fordult a fejemben, hogy hiányos. Ráadásul a háziorvosom is megnézte, es neki sem tűnt fel. Kicsit ki akadtam,hogy basszus,azért ez egy terhesseg! Ket baba a pocakban! Nem vagyok egy veszekedős fajta es tudom, hogy mindenki hibázhat, de a hBsAg kálvária utan ez mar kicsit sok. A nogyogyasz szerint váltsak háziorvost. Hàt kösz. Úgy döntöttem, hogy csütörtökön kora reggel megyek a háziorvoshoz, aznap veszik le a vért, és szépen elmagyarázom, mi is az a teljes vérkép. Igen, en is jobban figyeltettem volna, de nem nézegettem, gondoltam, orvos megnézte, rendben, egy csillag van benne, szuper. Hàt nem az. 
Egyébként a fejfájásra panadolt nyugodtan be lehet venni, napi egyet. Házasélet mehet, torna is. Ennek nagyon örülök, mert hátha jó lenne a gyakori fejfájásra. Màrmint a torna. ( vagy a Házasélet is:) idézem az orvosom a Házasélet kérdésre: abszolút. 
Érdekes, a hajfestésre azt mondta, hogy nem szabad. Nem gond, kibírom, csak mindehol terjesztik, hogy a mai festékek màr mennyire hiperszuper àrtalmatlanok. 
Ahhoz képest, hogy rövid akartam lenni, mar megint írtam egy csomót. Ma vagyok 13+5. 

12 megjegyzés:

  1. Jajjj Kedves Cic! Ez az időszak most jobban megvisel úgy érzem. A lakáskérdés és a többi....hát nem csodálom, én sem tudnám jobban kezelni. Ezek a házidokik mind bénák? De hidd el, minden megoldódik, mert annyira összetartóak vagytok és nagyon ügyesek is. Szeretitek egymást és ez a lényeg. Te pedig légy egy kicsit türelmesebb magaddal. Annyira csodálatos dolog történik veled, csak épp kicsit összekavarja az érzelmeidet...de ez majd elmúlik. Ez egy érzékenyebb időszak. Biztos vagyok benne, hogy ez a két tündérke igazi boldog családba fog születni, csodás szülőkhöz és szeretetteljes környezetbe. Akármilyen és akármekkora legyen is az :-) Minden rendben lesz! ♥

    VálaszTörlés
  2. Sok helyen olvastam én is, hogy a házasélet jót tesz a fejfájásnak...:-) Én ezt a gyógymódot választanám. Hehehe :-) A hajfestésről annó nekem azt mondta a doki, hogy nem is a festék felszívódása a probléma, hanem a különböző vegyszerek (oldószerek, festék, hidrogén, stb) belélegzése, ami szinte elkerülhetetlen ilyenkor. Pusszancs !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, en is ezt olvastam, de ha azt mondta a dokim, hogy ne, akkor inkabb kihagyom. Mivel nem dolgozom, nem kell minden nap emberek között lennem, így azért jobban el viselem. :)

      Törlés
  3. "gen, en is jobban figyeltettem volna, "
    Mert miért??? Nem te vagy az orvos, a laboros, nem neked kell tudni, emiatt ne rágd magad. Az volt a hibás, aki kiírta a beutalót.
    Nekem már sok gondom volt a háziorvosi vérvételesdivel, azóta én mindent magánban csináltatok (nőgyógyászom rendelőjében), és max másnapra megvan minden eredmény (pl. a terheléses vércukorvizsgálat megtörtént ugye reggel, délután 3-kor már jött az emailt az eredménnyel... )

    Fájdalomcsillapításra: paracetamol. Tök mindegy mi van ráírva :) de amúgy igen, a házasélet a legjobb :))))

    Hajfestés: ahogy U2 írja, lehet hajat festeni terhesség alatt, csak arra kell figyelni hogy nyitott ablak közelében történjen, hogy szellőzzön a helység, nehogy belélegezd az összetevőit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de az en nőgyógyàszomnâl nincs ilyen lehetőség, a laboratórium Kft meg kb egy óra utazás a lakohelyemtol. Meg basszus, jogosult vagyok arra, hogy tb alapon normálisan levegyék tőlem a vèrt! Fel szívom magam es csütörtökön viszem a vénâm egy újabb csapolàsra.

      Törlés
  4. Mi a 19. hétig le vagyunk tiltva a házaséletről mert a lepény jelenleg a méhszájon van.
    Egyébként járok fodrászhoz - ugye vörös a hajam - :) és én a Bio Hair Essensity termékét használom. Vagyis a Bio Hairbe járok és ezt az ammiónia mentes - szagtalan, nem csípős festéket kenik a hajamra :) Esetleg nézz utána és számolj be róla a dokinak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor reméljük nem fog sokat fájni a fejed. :)
      Köszi, utána nézek ennék a festeknek!

      Törlés
  5. Drága Cic!Természetes, hogy ilyen kis érzékeny vagy most, de minden rendben lesz, minden megoldódik. Elhiszem, hogy aggódsz a lakás miatt is, és azt is tudom, hogy könnyű kívülről okosnak lenni, de hidd el, hogy nem az számít annak a két kis Csöppségnek még. Hanem az, hogy egy csodálatos és szerető családban fognak születni, ez kell, Ti kelletek a boldogságukhoz nem a nagy szoba. Mire meg a szoba kell, addigra hidd el, meglesz arra a megoldásotok is, amikor ott lesz az ideje.
    A háziorvost meg ne is mond, én az egyikkel nagyon összebalhéztam, mert nem hogy rossz vérvételt írt ki, hanem nem akart kiírni vérvételre. Nem azért, mert ő nem tehette meg, hanem mert szerinte az nem fontos a meddőségi kivizsgáláshoz (nőgyógyász kérte). Így emiatt a 3 évem alatt minden vizsgálatot magán laborokban csináltam és igaza van Anitának, borzasztó kényelmes, de abba ne menjünk bele, hogy az ennyi év után, mi pénzt jelent. Komolyan borzasztóak tudnak lenni.
    Ölellek, Te Lyány!:)

    VálaszTörlés
  6. Lényeg hogy a Babákkal meg Veled minden rendben. Örülök hogy normális ez a hasfájás, mivel te vagy egyedül ilyen hasfájós rajtam kívül mindig ezzel nyugtatom magam hogy akkor nálam sem lehet gond. Igaz azért ikrek az más...
    Kérdés: milyen tornát csinálsz? Terhestornára fogsz járni vagy mi a terv? Én is nézegetem már hogy miket merhetek esetleg csinálni mert ennek a tespedésnek nem lesz jó vége.
    A hajfestésre nézd meg Audrey régi blogján ennek is jól utánajárt (http://szulokvagyunk.blogspot.ca/2013/06/hajfestes-terhesseg-alatt-ii.html) lehet hogy ugyanaz mint amit Martina mond. Ez nálam is gond lesz mert rajtam nagyon látszik a 40 év ha nincs festve a hajam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nálam is,ezt is írni akartam..! a 33 évemhez képest olyan ősz lettem idén, hogy ez már nem vállalható ám festés nélkül. De nekem is az az infóm, mint Martinának: hogy az ammóniás nyavalyák belélegzése a gáz és, hogy erre van már megoldás. De bevallom, még nem kutakodtam nagyon. De tervben van, hogy beültetés előtt tuti megyek festetni!:)

      Törlés
    2. Én transzfer előtti napon voltam! De már megkopott, lassan kellene. De én már csak Magyarországon megyek ennek utáne, itt tényleg tökmindegy hogy nézek ki.

      Törlés
    3. Lehet, hogy az ikrek miatt is,,de nem vagyunk egyformâk, lehet, hogy te filigrânabb vagy es jobban megérzel emiatt minden, esetleg apró változást.
      A torna jó kérdés! Még nem tudom. Az orvos azt mondta, hogy akàr komditerembe is mehetek es ha hâtat akarok erősíteni, akkor van az a húzózkodós gép, azt nyugodtan hasznàlhatom. Terembe nem fogok menni, de valami kismama tornàt majd kinézek és a kar, hâterősítő részeket fogom csinálni. Ilyen làbemelős, has izmos dolgokat nyilván nem. En lombik elott súlyzóztam itthon, ezt is szertném folytatni. Csak ilyen 1,5 kilós súlyzókkal.

      Törlés