2014. október 29., szerda

A holnap markában

Bizony, holnap, ha minden jol megy, megtudjuk a kisbabàink nemét! Vajon fiúk vagy lányok, vagy mindkettő? Màr nagyon izgi! 
Még szerencse, hogy korán megyünk reggel, így nem kell sokat vàrni. A lényeg, hogy lássam őket mocorogni, lássam, hogyan töltik napjaikat anya hasában. Legyen egy újabb videó, amiből lehet időnként töltődni! Négy hete lesz holnap,hogy nem làttuk őket, biztosan rengeteget nőttek, fejlődtek! A szív hangjuk laikus szemmel tökéletes, mint két kis lovacska. <3
A hasam megint nőtt szerintem. Mar kb másfél hete nem fotóztam, de ma reggel igen, és összehasonlítottam a kettőt és bizony van különbség! Néha elképzelem magam óriás hassal, mert nincsenek tévképzeteim, tudom hogy óriási pocakom lesz. Bár szerintem a képzelőerőm nem tud annyira szárnyalni, ami majd fedi a valóságot...D. megjegyezte mar kétszer is, hogy milyen csini kismama vagyok. Na ez irtó jól esett! :)
Hízàs:3 kg. Nem tudom, ez jó e vagy rossz? De jó lenne, ha emberi formàm maradna a végére is! 
A hasam minden nap kenem, egy dm-es olajjal, amit imádok.,nagyon jól beszívódik, hallgatózàshoz is tökéletes és nem utolsó sorban nagyon kellemes az illata. Csatolok egy fotót, hàtha valakit érdekel:


Ma vagyok,15+6. 

2 megjegyzés:

  1. Szerintem a 3 kg az jó.
    Én úgy tudom a legvégén kell vigyázni. Nyáron szült a barátnőm 18 kg-t hízott, ebből 9-et az utolsó hónapban mert akkor már nem bírt mozogni és állandóan evett. Na és a szülés után ez a 9 kg nem ment le, ezzel küszködik most (habár szerintem jó ütemben fogy).
    Ilyen szempontból talán szerencse hogy nálad nem fogják megvárni a 40 hetet.
    Jaj kiváncsi vagyok ám hogy fiúk vagy lányok. Nagyon izgi...

    VálaszTörlés
  2. Ohh, Cic, úgy izgulok én is:))) Komolyan mondom ma többször eszembe jutottál, hogy vajon mit képzelek hozzád:) És leírom a tippem(mindig minden kismama ismerősömnek megmondom, hogy mit tippelek, remélem nem haragszol Te sem), kíváncsi vagyok bejön-e: vagy 2 fiút vagy 1 fiú +1 lányt képzelek hozzád, de 2 fiút erősebben...:) Amúgy sose találom el, de Martinánál pl. bejött. És azt is nagyon jól tudom, hogy nem számít amúgy, csak az, hogy ott mocorogjanak, de akkor is iszonyú izgalmas:) <3

    VálaszTörlés