2014. október 25., szombat

Alvási nehézségek

Napok óta nem alszom jol. Azt ugye mar írtam, hogy az egyre növekvő pocak miatt a hason alvás kizárt, eddig maradt az, hogy félig hason, félig oldalt. Most màr az sem igazán kényelmes. Anyósom varrt nekem egy terhes-szopis párnàt, tegnap lett kész, nagyon ügyes! Mivel amúgy is meg akartuk szüntetni a nappalibol a babzsàk fotelt, így az abban lévő kis gyöngyökkel töltöttük fel a párnàt. Éjjel màr azzal aludtam és egész jó, hogy körül tudom ölelni, àt tudom rakni rajta keresztbe a lábam, és kvázi pàrnaként is funkcionál, tekintettel a méretes hosszúsàgàra. Annyi javitani való lesz rajta, hogy szedni kell ki belőle töltő anyagot, mert így tul magas lett és nem kenyelmes a làbamnak. 
Az oldalt alvàstól mindenem elzsibbad, arra ébredek éjjelente, hogy semmi vér nincs a karomban. Lefekvés utan tarkítja a történetet, hogy legalább kétszer ki kell mennem pisilni kb másfél óràn belül. Utána màr tudok aludni mondjuk 4-5 óràt egyhuzamban, Majd újabb pisi. Aztán reggel mindig arra gondolok, hogy te jo ég, mi lesz még, hiszen ez még csak a 16. Hét! Végül arra lyukadok ki, hogy egyéb dolgom sincsen, mint elviselni ezeket a nüansznyi dolgokat, hiszen két picuri kis legény vagy kisleany novekszik bennem és inkabb erre koncentrálok. Mit nekem alvás! :)
Szeretem ezt a két kölyköt, màr most. Annyiszor elképzelem őket, hogy mekkoràk, mit csinálnak, hogyan fejlődnek. És hogy én vagyok most nekik minden. Nincs még apa meg nagymama meg barátok. Anya van és kész. A testin tul a lelki köldökzsinór is egyre erősebb. 
Rengeteg felelem van bennem, de ezek inkabb funkcionális félelmek. Inkabb logisztika, napi rutin és ezer màs jövőbeni teendő iránti felelem. Hogy szeretni fogom őket, az biztos. Hogy az apjuk szeretni fogja őket, az is biztos. Hogy a legjobbat akarom nekik, az is biztos. De hogy jo anyjuk leszek e, az majd elválik. Ki a jo anya, igaz? Óràkig lehetne taglalni a témát. Nem teszem. 
Valamelyik este D. Behozott a szobàba egy kb 8-10'centis kismacit, amit oda tettünk a hasamra és elképzeltük, hogy bizony, ebből van odabent kettő. Hihetetlen. Hol férnek el? Hogyhogy nem érzem még minden mozdulatukat? Igazából szinte semmit nem érzek. Egy-két talan kaparaszàs talan nagyon ritkán. De az sem biztos. 
Hàt ilyen gondolatok foglalkoztatnak mostanában. A konyha és egyéb felújítások mellett. Na az is megérne egy misét, de talan majd legközelebb. 
A lényeg, hogy jol vagyunk. Mi így hárman. 

6 megjegyzés:

  1. Én nem szeretem azt a nézetet hogy mindent feláldozunk, ez csak egy kis kényelmetlenség, bármit vállalok a gyerekért. Igenis ezek kényelmetlenségek, legfeljebb nem tudsz velük mit kezdeni de attól még nem jó.
    Én az émelygés miatt nem tudok aludni amúgy meg az idegeim miatt...
    Szerintem jó hogy így végiggondolod a logisztikai dolgokat meg hogy mi hogy lesz majd ez nem akármilyen változás.
    Egy ilyen szoptatós párna amúgy milyen alakú kell legyen?
    Ja még a karodra akartam mondani hogy a felső zsibbad? Mert akkor azt is tedd rá valahogy egy párnára hogy vállszélességben legyen. Én is úgy alszom a gerincem miatt nekem több helyen elzárja az ereket.
    Ha az alsó azzal nem tudok mit mondani -forgolódás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leginkabb az alsó járom zsibbad. Igen, forgolódok, kb húsz percenként...
      http://www.szopiparna.hu
      Ezen az oldalon láthatod a leíràst!

      Törlés
    2. Megtetszett ez a szopipárna. Már azon gondolkodtam hogy de jó majd ezen fektethetem a hasfájós kisbabámat (merthogy erre is ajánlja). Aztán lerángattam magam a földre - sehol se tartok....

      Törlés
    3. Arra is jo lesz, hogy belerakd a gyereket, amíg mondjuk kiszaladsz a konyhába, és ebből Turi nem mocorog el. :)

      Törlés
  2. örülök, hogy jól vagytok, Cic. Úgy elérzékenyülök mindig, mikor a kis kapcsolatotokról írsz:)
    A nehéz alvás meg szerintem sem kis kényelmetlenség, baromira fontos az ember lelki és idegi egyensúlyához, úgyhogy remélem, hogy ez a párna dolog jó megoldás lesz rá.

    VálaszTörlés