2014. szeptember 30., kedd

Most olyan jó

Ket nap és vége az első trimeszternek. Hihetetlen. Lassan tul leszünk az első igazán kritikus időszakon. 
Ma voltam házi orvosnál vérvételen, péntekre lesz meg az eredmény. A védőnő adott a terhes kis könyv mellé egy papírkàt, amin a vizsgálatok típusa és ideje van felsorolva. Mutattam ma a nővérnek, azon volt hBsAg és szifilisz is, de azt mondta, arra ők nem tudjàk a vért levenni. Nektek kellett ilyen vizsgálat? Legalábbis a 12. Hét előtt? Mert nekem említette az orvosom a hBsAg-t, de úgy emlékszem csak a 16. Hèt környékén. Ha nagyon kell, akkor elmegyek valami magàn laborba és ott levetetem a vért. 
A hasam szépen gömbölyödik. Tesómtól kaptam egy kismama nadràgot, ma volt rajtam először. Hàt hogy ez milyen kényelmes! Nagyon jó találmány. 
Hétvégén otthon voltunk szüleimnél, nagyon jó volt, csak mindig hamar elmegy ez a ket nap. A fiúk almàt szedtek, én csak élveztem a jó időt, a vén asszonyok nyaràt. De szeretem ezt az évszakot, a kedvem is sokkal jobb ilyenkor. Természetesen a napsütéses, kellemes 20 fokra gondolok. :) 

A hàz projekt nem haladt azóta előre. Azt a tetszetős ingatlant továbbra is magasabb àron tartjàk. Találtunk egy màsik kedvencet, annyi a bibi, hogy egy buszmegállóval szemben van. Ugyan kertvàros, nem fő út, és csak egy irányban jàr ott a busz, de nem tudom, mennyire zavarnà a mindennapjainkat. Valahol minden csak megszokás kérdése. Amikor Pestre költöztem eleinte minden zajt nagyon hallottam, úgy mint mentő, villamos. Később màr szinte meg sem hallottam. Szertnénk pàr hàzat megnézni, de jó lenne vilàgosban, amire kb csak hétvégén lesz esély, mert D. este 6-ig dolgozik. 

A picikék remelem jol vannak, és szépen növekszenek. Csütörtökön uh, tekerném màr az időt előre. Két kis mazsola. 
Hétvégén hulyéskedtünk tesómékkal, hogy ha fiúk lesznek, mi legyen a nevük.  Természetesen poénosabbnàl poénosabb nevek kerültek elő, mint a Tango és Cash, Stursky és Hutch, Tom és Jerry. :) 
Gondolati síkon nagyon vicces lenne. :) 

10 megjegyzés:

  1. hbsag-t és szifiliszt nekem eddig mind a négy terhesség alatt az afp-vel együtt csinálták :)
    szóval igen, a 16. héten :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem most csinálták meg az első trimben. A papírkával ami a kiskönyvben van. Azt tudom, hogy továbbküldte a labor másfelé a cetlimet és kb 1 hét az eredmény. Ma megyek is érte.
    A hepatitisz vv eredményt pedig nem én kapom kézhez, hanem a háziorvos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ez valami újítás lehet, hogy most màr az első trimeszternek kell meg csináltatni. Ezek szerint el kell mennem valahova vérvételre...

      Törlés
    2. Szerintem csak "szimplán" mindenhol másképp működik a dolog :)

      Nekem pl. SOHA nem volt TB alapon finanszírozott a CMV és Toxoplazma szerológiám, mindig fizettem érte 6500 Ft-ot szerológiánként... máshol ezt a TB finanszírozza... vagy a háziorvostól is függ, mit írhat ki.

      Törlés
  3. Szia,
    nekem a laborban megcsináltak mindent (6. héten): CMV, Toxoplasma, HBsAg... Bár a CMV és Toxoplasma eredményt ráírták az eredeti laborleletre, van, amit össze kell vadásznom... (Vércsoport+ellenanyag, HBsAg, Rapid plazma reagin). Fizetni csak a D-vitaminért, a T3 és T4-ért kellett.

    VálaszTörlés
  4. :D:D de jót derültem ezeken a neveken:) én a Stursky és Hutch-ra szavazok, szerintem az lenne a legviccesebb:D
    Komolyra fordítva a szót: nagyon örülök, hogy jól vagy! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszenek ezek a nevek! De amúgy én támogatom azt hogy valami köze legyen a két névnek egymáshoz valami módon, nekem furcsa mikor két ikertesónak totálisan eltérő típusú (dallamra, stílusra, eredetre) neve van.
    Szerintem a buszmegállós házat gondoljátok meg. Nem a zaj miatt hanem a szennyezőanyag miatt amit kibocsát! Nem tudom mennyire van közel de tudsz majd szellőztetni? Vagy kinyitod az ablakot és bejön a kipufogóból a füst?
    A vizsgálatoktól csak ámulok bámulok. Hogy mennyi minden van? Nem tudom hogy eljutok-e odáig de szerintem itt semmi ilyesmi nincs...

    VálaszTörlés
  6. Bocs most látom félreérthető voltam. Természetesen arra gondoltam hogy viccesnek találom ezeket a neveket, nem arra hogy tetszene ha Tom és Jerry lenne a két ikerfiad. :-)

    VálaszTörlés
  7. Nekem kellett hbsag-t nézetni az első trimeszterben a Sotén. Lehet, hogy orvosfüggő?

    VálaszTörlés