2014. szeptember 22., hétfő

A döntés

Hosszú küzdelem után megszületett a dontesunk, hogy hol végeztetjük el az integrált tesztet. A Praxis rendelőre esett a választás, október 2-àn megyek délelőtt. Aznap leszek 12+0. Ott dolgozik az a szonografus, akiről sok jót hallottam, Gy. Mátyás. Addig màr csak kibírom uh nélkül...

Mostanában sokat faj a fejem, múlt heten egyszer be is kellett vennem egy szem panadolt, mert màr nem bírtam. Pedig edzett vagyok, gyakori fejfàjós. Persze előtte bújtam a netet, hogy akkor tuti lehet e panadolt, még a gyógyszerészt is megkérdeztem, aki azt mondta, nyugodtan bevehetem. Ma is nagyon faj, egyre jobban. Egyelőre tűrök. Szerintem az ősz megérkezte miatt van, ez az évszak a kedvencem, megis ilyenkor faj legtöbbet a buksim. :/

Holnap védőnő, kiváncsi vagyok, milyen lesz.
Kapok kölcsön baba szív hang figyelőt, mâr alig vàrom, hogy legyen valami visszajelzés. Mi még nem hallottuk dobogni a kis szívüket, csak egyszer làttuk. Elvileg a 12. Hét környékén lehet elkezdeni próbálkozni a hallgatózàssal. Alig várom!

Ma felhívjuk az ingatlanost is, hogy szeretnénk megnézni a hàzat. Muszáj, mert D. Màr elviekben be is rendezte...ma reggelre egy tervezett IKEA konyha vàrt a számítógépen. És màr most azon vitázunk, hogy rá toljuk e az asztalt az ablakra...

1 megjegyzés:

  1. Huh, nekem ma majd szétrobbant a fejem, annyira fájt, de olvastam is valahol, hogy ez egy ilyen fejfájós nap. Kíváncsi vagyok, hogy tetszik majd a ház:) Olyan izgis dolgok történnek veled most: baba 1, baba 2, házvásárlás:) nem fogsz unatkozni:)

    VálaszTörlés