2014. szeptember 15., hétfő

Saját nőgyógyàsznàl

Érdekes volt ez a mai látogatás a saját orvosomnàl. Gratulált a terhességhez, mondta ő, hogy sikerülni fog, és hogy van remény.
Meséltem neki a pénteki klinikai látogatást, a vérzést, görcsöket, mutattam az ottani leletet. Azt mondta, hogy teljesen felesleges most ultrahangot csinàlnia, mert pénteken alaposan megnéztek és higyjem el, hogy minden rendben van. Mondtam neki, hogy de még nincs egy fotónk se, màr hajlott volna a dologra, de képzeljétek, elfogyott az a papírja, ami a nyomtatàshoz kell. Emiatt kicsit mérges vagyok ra, bàr azt tényleg megértem, hog igazából fölösleges megint vizsgáltatni 3 naponta. Azt mondta eleve egy terhesseg alatt 4 uh vizsgalat van és en màr hàrmon tul vagyok. Ok.
Kézzel viszont megvizsgált, és azt mondta, semmi gond a méhszàjnàl, minden rendben van. Hála istennek!
Mondtam neki, hogy a klinikán egyik kollégája emelt magneziumot javasolt, de ő azt mondta, ő meg azt javasolja, hogy egyáltalán ne szedjék magneziumot, majd csak a 24. Héttől. Azzal indokolta, hogy  a szervezetem nagyon meg fogja szokni a magneziumot, és amikor majd igazán kell, a 24. Hét utan, akkor nem úgy fog hatni, ahogyan kellene. Ilyet se hallottam még soha senkitől. Mármint a logikáját értem, és bízom az orvosomban, nagyrészt neki köszönhetem, hogy ma itt tartunk, de azért kicsit pislogok ezen még most is. Inofolicot is abba kell hagynom. Femibion tökéletes, az mehet továbbra is.
Mondtam neki, hogy akkor kombinalt teszt, mit javasol. Azt mondta, hogy ő az integralt tesztet javasolja, mert ez két vérvétel es egy uh, biztosabb eredmény mint a kombinalt teszt. Oké, hiszek neki, be is jelentkeztem ma a Magzati Diagnosztikai Központba, október 6-ra kaptam időpontot. Akkor leszek 12+ 3 napos. Az istenhegyin nem csinálnak integralt tesztet, legalábbis nem lattam a kiírások között.
Azt mondta még a doktor uram, hogy a nap legjobb híre, hogy nem dolgozom, abszolút csak támogatni tudja, ugyanis ikrek eseteben nagyobb a vetélés, kora szülés kockázata, es sajnos ők nem sokat tehetnek ez ellen, egyedül a sok pihenés az, ami nagyon fontos! Azt mondta, hogy most még mehetek ide-oda, de nyugiban és sok pihenés, viszont a 24. Héttől szigorú fekvés van, napi egy órát kelhetek majd fel délelőtt. Hú, erre azért nem számítottam. De abszolút értem ezt is. Azt mondta, addigra gyűjtsek be jo sok konyvet, filmet, mert szükségem lesz ra.
Rákérdeztem a szülésre is, tudom, hogy még fényévekre van, de kiváncsi voltam. Mármint hogy hüvelyi vagy császár. Azt mondta, hogy tuti császár, optimális esetben a 37. Hétben. Ha már szültem volna egy vagy két gyereket, és mind a két baba fejfekvésű, akkor lehetne szó hüvelyi szülésről, igy azonban nem. Ezt is megértettem.
Amire számítottam, azt a mondatot is hallottam tőle: no cukor, no zsír. Vörös húst viszont heti egyszer ehetek. Ugye nekem az endometriozis miatt egyáltalán nem lehetett.
Azért ez kemény, hogy gyakorlatilag 13 hét fekvés majd a 24. Hét utan. Hazatérve gondoltam bele jobban, hogy basszus, mikor fogunk vásárolni?! Na mindegy, majd megoldjuk valahogy. Arról màr nem ís beszélve, hogy költözni kéne, de erről majd írok bővebben legközelebb.
Utrogestant a 12. Hètig kell használnom. Kaptam javaslatokat vizsgálatra, amit a haziorvossal kell elvégeztetnem, szokásos vérvétel, vizelet, stb. Fogorvoshoz minden trimeszterben el kell mennem. Jaj neeeee, utálom :( ezen is tul kell esni.
Hazafele megvitattuk a kocsiban, hogy lehet, hogy nincs képünk, de az a lényeg, hogy a babákkal minden rendben. (Azért szerintem en elmegyek valahova szerezni egy képet, hàt milyen anya vagyok en, mit ragasszak majd be az albumba? De nem? )
Tele az agyam az információkkal, főleg ez a magnézium dolog. Most nem is tudok többet írni, ülepedni kell a dolgoknak.
Ugyan nem láttuk ma őket, de bízom benne, hogy tényleg minden rendben van. Úgy kell lennie!

4 megjegyzés:

  1. Huhh, hát erre mondják hogy overwhelming. Lényeg hogy minden rendben. Görcsölésed amúgy elmúlt és a barnázás?
    Érdekes ezt a magnéziumot én se hallottam. Már most tömöm magamba, lehet vissza kéne venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerencsére, se vér se görcsök. Mennyi Mg-t szedsz?

      Törlés
  2. Én csak erősebb hasi huzavonánál szedem már 1,5-2 éve az 500 mg-os Magnerot-ot. De nem állandóan. Nem hallottam még a hozzászokásról én sem :-o

    VálaszTörlés
  3. Nekem is mondta a meddőségis dokim, hogy nem szedjek magnéziumot az első trimeszterben, mert hozzászokik a szervezetem.

    VálaszTörlés