2014. szeptember 11., csütörtök

Hogyan tovább?

Tegnap felhívtam a védőnőt, aki nagyon pozitiv benyomást keltett telefonon keresztül, kedves volt, érdeklődő. Szeptember 23- ra kaptam hozzà időpontot, kiváncsi vagyok, milyen lesz. Akkor leszek a 11. Héten, ha jól számolok. Tudomásom szerint ő küld majd vérvételre, vizelet vizsgálatra.
És akkor itt a masik dolog, a kombinált teszt. Hovà és mikor?
Egy kedves kolléganőm nemrég szült, ő a Praxis Rendelőben volt, ott dolgozik a nagybátyja, aki szonografus, és akiről nagyon jókat hallottam màsoktol is. Ma felhívtam őket, és érdeklődtem. Csütörtökönként végeznek kombinált tesztet, reggel egy uh majd egy vérvétel, 10 nap múlva, e-mailen küldik az eredményt. Bejelentkeztem október 2.-ra, aznap leszek éppen 12 hetes. A hölgy tájékoztatása szerint 20 eFt-ba kerül. Ikrek nem dupla ár. Ezen csodálkoztam.
Olvasataim szerint ezt a vizsgálatot a 11.-13. Hèt kôzött kell elvégezni, elvileg akkor a 12 hét 0 nap az tökéletes.
A masik hely, ami utàn olvastam az az Istenhegyi Gendiagnosztika. Itt 30eFt a kombinalt teszt, és elvileg azt írjak, hogy másfél óra múlva eredmény is van. Nyilván nem ezen a 10000 Ft-on fog múlni.
Szerintem őket is felhívom és érdeklődök, aztán kérek egy időpontot, és ha tudnak korábbra adni, mondjuk a 12. Hétre, tehát 11 hét x naposra, akkor inkább oda fogok menni. Na és persze hétfőn megkérdezem az orvosom is, ő melyiket javasolja.
Jo lenne nem izgulni tíz napig, ha van rà lehetőség. Szóval az én voksom emiatt az IG-ra hajlik.

Tegnap és ma nagyon rossz hangulatom volt, màr-màr szégyellem magam miatta...:( de ràfogom az időjárásra, remelem hamar visszatér még a napsütés.
Most két napig eléggé fajdogalt a hasam, màra azonban jobb lett, de azért folyamatosan erzem. Fejfájás is eleg gyakori még mindig. Kilóim szàma vàltozatlan, hála istennek. Kopp kopp kopp.
Most màr tényleg nagyon varom a hétfőt, màr csak négyet kell aludni.

Lelkileg most kicsit nehéz, néha ràm telepszik a felelősség. Hogyan fogok én két gyereket ellàtni? Képes vagyok rà? Ilyen gondolatok is foglalkoztatnak mostanában. D. mondta, hogy hàt a romàk is nevelnek 6-8 gyereket, ha ők képesek rà, akkor én is elbànok kettovel. Valahogy nem nyugtatott meg...:)

2 megjegyzés:

  1. Megértem hogy van benned félsz. Biztos hogy nem lesz könnyű. Kell majd sok segítség. De nekem egy barátnőm, akinek nagyon kezelhetetlen kisfia van mindig azt mondja hogy "azt kapod amivel meg tudsz bírkózni". Úgyhogy meg fogsz vele bírkózni.
    Ja én is az IG-t választanám.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nem lesz gond, Cic, hidd el, ha ott lesznek, nem fogod azt mondani, hogy "basszus, ezzel nem tudok megbírkozni, úgyhogy sziasztok, én elmentem." Persze, hogy megbírkózol vele, mert imádni fogod őket és ezt az egészet:) Sajnos ezekben a tesztekben én nem vagyok otthon, nem merültem bele még a babaügy eme oldalába, de amennyire mások már utánajárta, most Te is, nekem is az IG tűnik jó választásnak...

    VálaszTörlés