2014. szeptember 4., csütörtök

Telnek a napok

Ma vagyok 8w0d.
Telnek a napok, eleg egyhangúan, amit egyelőre egyáltalán nem bánok. El tudom magam itthon foglalni, nem unatkozom. A napi teendők ellátása egyelőre lefoglal. Büszke vagyok magamra, mert meg tudom állni, hogy nem olvasgatok össze vissza mindenfélét. A társ blogokat mindig követem és minden nap gondolok a többiekre, aggódàsom, drukkolàsom, izgulàsom szinte folyamatos!
Izgalomból nekem is kijárt tegnapelőtt...történt ugyanis, hogy hanytam. Nem új keletű a dolog, visszatért a róka. Kicsit undi leszek, de részletekbe kell bocsàtkoznom az érthetőség kedvéért. Reggelire megettem három túró fankot, majd később egy kics lecsót. Nem igazán kívántam, de nem akartam màr kidobni, így megettem. Persze vissza köszönt délután az egesz, sűrű formában. Nagyon nehéz művelet volt, maradjunk ennyiben. Két alkalommal az utolsó résznél pirosas, véres nyàkot lattam. Először nem tudtam, hogy ez a meggy lekvár - lecsó keverék, vagy esetleg vér? De jobban szemügyre vettem es egyértelműen vér volt. Nagyon megijedtem, szinte remegett a lábam, hogy most akkor mi van?!
Felhívtam az orvosom, aki szerencsére megnyugtatott, hogy ilyen előfordul, ne egyek egyszerre sokat, es az a lényeg, hogy igyak. Akkor hívjam, ha sokkal több hányás van és nem tudok inni. Szerencsére azóta ez nem fordult elő, es nagyon remelem, hogy nem is fog! Nem kérek az effajta izgalmakból...nagyon fajt a nyelőcsövem, szerintem az lehetett felsértve.
Tegnap szinte egesz nap hanyinger, ma egesz kellemes. Pici hasfájás, de csak néha.
Időnként jönnek a "vajon minden rendben van odabent" tipusú gondolatok, próbálom elhessegetni, több kevesebb sikerrel. Még másfél hét az ultrahangig.
Annak akarok ma utána nézni, hogy mikor kell először védőnőhöz menni. Én még korainak tartom, úgy gondoltam, kell mèg egy megerősítés az orvosomtól. Kicsit úgy erzem magam, mint aki szabadjàra van engedve ezzel az egésszel. Kisebbfajta kutatómunkàt igényel néha a megfelelő tàjékozottsàg.
Kedves blogtàrsunk, Heniii jàr ma egyfolytában az eszemben. És persze az, hogy velünk minden rendben lesz e? Ezek a gondolatok kavarognak bennem. <3

15 megjegyzés:

  1. Énis8+0 :)
    Mondjuk én ma - az előzmények miatt - megyek uhura.
    És ma volt az első igazi, brutál hányingeres reggelem. Úgy hogy már hajnal 2-kor is arra ébredtem.

    VálaszTörlés
  2. Nekem az email.címed szükséges, és küldök részedre meghívót. Mivel zárt a blog, csak így lehet olvasni, és annyi még a hátránya hogy az új bejegyzéseket nem írja ki.
    De a lényeg: ha ide leírod a címed ok, vagy a martina.futo@freemail.hu-ra dobd át és küldök meghívót. :)

    VálaszTörlés
  3. Küldöm a mail címem és nagyon várom a meghívót!

    VálaszTörlés
  4. Jaj, Cic, mindig van min aggodalmaskodni. Az én férjem is mindig azt mondja, hogy az igazi para akkor kezdődik, ha majd pozitívat tesztelek. Persze ezt én még nem látom, de biztos, hogy van benne valami:) Gondolok rád ám sokat, no meg a két kis bogyóra a hasadban, jól kell, hogy legyenek:) <3

    VálaszTörlés
  5. A férjed bölcs ember :)
    Mikor tesztelsz? Nagyon varom màr, minden nap nézem, hogy írtál e!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hivatalosan szombaton, de mondhatnám azt, hogy amúgy folyamatosan:) Ám nincsenek jó híreim...de bízom és bízom a hivatalos tesztnapban...

      Törlés
  6. Így van, bízni kell! Én ezerrel szorítok, küldöm a pozitiv tesztes vízióimat! :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Cic! Zugolvasód vagyok. :-) Ma olvastam Heninél, hogy tudsz pszichológust, aki esetleg tudna segíteni, hogy feldolgozzam a gyászomat, mert sajnos úgy néz ki, egyedül nem fog menni. Egy hónapja vesztettem el a babámat, akire több, mint 2 évet vártunk. :-( Csk 9 hétig tartott a boldogságom. A gyászom nemhogy nem enyhül azóta, hanem egyre mélyebb, már a napi dolgaimat sem tudom rendesen elvégezni. Nagyon köszönöm, ha segítesz rajtam és megadod az elérhetőséget.
    Boldog babavárást és jó egészséget kívánok! :-) Remélem hamarosan mindannyian csatlakozunk hozzád! :-)
    Szép estét!
    Ildi

    VálaszTörlés
  8. Kedves Ildi! Nagyon sajnálom, ami veletek történt, együtt érzek veled! Szívesen megadom az orvos számat, kérlek, adj egy e-mail elérhetőséget! Remelem segíteni fog, én is voltam nála, igaz, màs ügyből kifolyólag. Cicmorgo

    VálaszTörlés
  9. Szia Cic, már vártm nagyon a bejegyzésedet hogy mi a helyzet. Szerintem se aggódj a hányás miatt, én többször hánytam már véreset és emiatt többször voltam garat és gyomortükrözésen de semmi bajom. Én ezért rettegek is a hányástól. Szerintem is nagyon keveset egyél egyszerre, inkább folyamatosan csipegess és ha valaminél akár csak a gondolat is felmerül hogy nem friss, nem fog jól esni azt ne edd meg. Örülök hogy jól vagy egyébként. Vigyázz magadra továbbra is.

    VálaszTörlés
  10. Minden rendben lesz veletek! Kitartás ebben a rókás rosszullétben, már nem fog az sokáig tartani!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm Cic! A címem: sildiii @ freemail. hu Természetesen szóközök nélkül. :)

    VálaszTörlés