2014. szeptember 1., hétfő

Itt van az ősz, itt van újra...

Régen nagyon szerettem az iskolakezdést, a sok színes tollat, az új könyvek illatát, a sok pletyizést  a folyosón, hogy kivel, mi történt a nyáron. Ezeken már sajnos túl vagyok, soha nem lesznek olyan felhőtlen-boldog napjaim mint gimnáziumban. Ma egy kicsit nosztalgiáztam, nagyon jó volt! :)

Az ősz a kedvenc évszakom, na persze nem ez a mai esős, ködös, borongós változata. Hanem amikor olyan finom süt a nap, hogy be sem akarok menni a lakásba, csak bámulni a sok színes falevelet, és az ősz ezernyi árnyalatát. Anyukám mindig mondja: ma olyan idő van, amit te szeretsz :)
Szóval most nagyon szépen kérem a szeptembert, hogy hozzon nekem simogató napsütést és színeket!

Ma nagyon nyűgös vagyok egyébként, a mellettünk levő lakást felújítják már egy hete, fúrnak, kalapálnak, tologatnak és ezt felváltva. Erre ébredtem, emiatt nem tudtam délután sem pihenni. Aki ismer, az tudja, hogy egy sima délutáni alvás után is képes vagyok nagyon nyűgösen ébredni, hát ma ez hatványozottan volt igaz! Fortyogok magamban, de tudom, hogy semmi értelme bekopogni, hogy ugyan mikor fejezik már be, mert úgyis tart, ameddig tart. De azért képzeletben ma egy jó párszor leordítottam szegény munkások fejét, mintha ők tehetnének bármiről is. ..

Ma a fejem is fáj egész nap és a hasam is többet mint szokott, remélem nincs baj, csak rendeződnek át a dolgok. A picik tologatják ideiglenes bútoraikat  a hasamban. :)
Kimondhatatlanul várom az UH időpontját, de addig még két hét...nem is tudom, hogy bírom ki. Mindig próbálom biztatni magam, hogy minden rendben van, ha valami baj lennék azt érezném. A cicik továbbra is be vannak durranva, beindult a pisi menet, és nem kívánok enni! Én, aki egyébként nagyon szeretem az ételt. Sokszor csak forgatom a számban és küszködők, hogy ezt bizony le is kell nyelni. Hányingerem kb. három napja nincsen, emiatt nem kicsit paráztam, de húgom megnyugtatott, hogy neki is így volt és örüljek, hogy van egy szusszanásnyi időm. Érvelését elfogadtam, és beletörődtem, hogy lehet nem fogom végig hányni a három hónapot.

A Facebookon van ez a "oszd meg a kedvenc magyar versed" kezdeményezés, ami engem is utolért. Ma reggel elővettem a kedvenc verseim és nagyon jó volt újra olvasni őket. Előjöttek régi érzések, emberek, helyzetek.

Szóval ilyen nosztalgiázós, esős, fúrós-faragós eddig ez a szeptember.


2 megjegyzés:

  1. Én is úgy szerettem a papír-írószer illatú langyos szeptembert, az iskola hangulatát... Ma nekem is eszembe jutott, hogy majd milyen lesz a gyermekeinken keresztül újra átélni egy ilyen szeptember elsejét 7-8 év múlva! Fej- hasfájás "ideiglenes bútortologatással", változó étvágy: ismerős :)

    VálaszTörlés
  2. "...tologatják az ideiglenes bútoraikat"-ez nagyon cuki, tetszik:) Tologassák csak, tologassák:)

    VálaszTörlés