2014. augusztus 28., csütörtök

Róka koma

Dupla baba dupla tünet? Így lenne?
Nem tudom, de a hanyinger napról napra fokozódik, van, hogy szinte egesz nap kitart, kisebb nagyobb megszakításokkal. Tegnap pl 5ször hánytam. Olvastuk, hogy a gyömbèr csillapítja az ingert, ezert be is szereztünk ès ma reggel készítettem magamnak limonadet cukor nélkül és reszeltem bele egy kis gyömbért. Nagyon finom. Egyelőre róka nélkül vagyok, no majd meglátjuk.
A boldogság és az "úr isten, úr isten" érzés óráról órára váltakozik. Tudom, hogy még sokminden történhet, de én nagyon bízom a legjobb forgatókönyvben és tudom, hogy minden rendben lesz.
A háziorvosom is támogatta, hogy ne dolgozzak, a főnököm meg egyenesen megtiltja, hogy vissza menjek. :) szuper, hogy nem kell ezen görcsölni. (Azért időnként persze kicsit rossz, hogy olyan tétlenek erzem magam, de akkor gyorsan emlékeztetem magam, hogy nono, csak Relax és minden rendben lesz. Tudom, hogy egyébként milyen hülye kis stresszes vagyok és képes vagyok mindenki problémáját magamra venni...)
Biztosan itt mindenkinek eltérő a véleménye erről, de én tudom, hogy nekem így a legjobb.

Zárójelben: egesz jo ez a gyomber.

Tegnap hívtam dr B asszisztensét és szeptember 15-re kaptunk időpontot. Szuper! Akkor leszek 9 és fel hetes ha jól számolom. Ma vagyok 7w 0 D.
A mellem csak kicsit feszülget inkább éjjel erzem, amikor alszom rajta. A hasam màr sokkal kevesebbet fàjdogal, de azért minden nap emlékeztet, hogy van odabent valami. Eddig délutánonként es este olyan éhség jött rám, hogy azt éreztem, nekem ennem kell, es azonnal! Valaki laktatót, nem àm gyümölcsöt vagy egy kis kekszet. Az orvos sok fehérjét es kevés szénhidrátot javasolt. A súlyom egyelőre változatlan, de ki tudja meddig? Na most bánom, hogy a második lombik során feljött négy kiló...jo lenne anélkül indulni most. Sőt, jo lenne, mínusz 10 kilóval indulni. Le se merem írni hány kiló vagyok....

Szerintetek, ha iszom az Inofolicot napi kétszer és napi egy femibiont szedek akkor ugye nem kell mellé plusz folsav?




10 megjegyzés:

  1. jaj drága, micsoda tünet, engem szerencsére elkerül. remélem, a gyömbér tartósan segít! szerintem elég a Femibionban lévő folsav :)

    VálaszTörlés
  2. :) Biztos nem kellemes, de nekem a hányás is egy jó jel valahol, hogy minden rendben van...:) Remélem azért egyre jobb lesz. Szerintem nagyon nagyon jól tetted, Cic, hogy otthon maradtál. Én is így tennék, ha nem lennék ilyen hülye :) Ráadásul a lombik meg amúgy is más, az ikrek meg pláne! Szorítok értetek:)

    VálaszTörlés
  3. Amikor neked is sikerül, majd emlékeztetlek, hogy tessék otthon maradni, ha stresszes a szitu! :)

    VálaszTörlés
  4. Ma én is 7+0 vagyok! Gratulálok Neked is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoooooooooooooooooda? Ezért voltál ilyen csendben eddig? Mikor jössz a blogba? Kimondhatatlanul örülök nektek!!!!!

      Törlés
    2. Sejtettem hogy van valami, nagy volt a csönd.
      Jaj már alig várom hogy részletesen olvassak további jó hírekről.

      Törlés
    3. Martina, hogyan tudnám olvasni a blogodat?

      Törlés
  5. Tényleg, Martina? Hát ez szuper! neked is nagy gratula és minden jót!!!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Kitartást! A hányás nagyon jó jel, én mindig aggódtam amiatt, h nem vagyok rosszul :)Persze, így utólag jobb, h elkerült.

    VálaszTörlés
  7. Egyetértek, hányjál csak te szegény. Szerintem nem fogsz hízni az elején emiatt - ami valóban nm baj.
    Jól tetted hogy már nem dolgozol, minden épkézláb ember (akár főnök is) felfogja hogy ikres kismamának otthon a helye.
    Nagyon nagyon drukkolok és annyira tolnám már előre az időt!!!

    VálaszTörlés