2014. augusztus 16., szombat

Fáradtság

Én nem tudom, mi van velem, de tegnap miután haza érkeztünk több mint egy hetes távollét utan, olyan fáradtságot éreztem, mint mar régen. Szinte izomlaz volt a lábaimban, a hasamban, es olyan maratoni futás urán érzésem volt. Na nem mintha az iskolai kötelező cooper futason túl valaha is többet futottam volna. Ma reggel aludtam majdnem 11 óráig, ami mostanában majdnem minden nap így van. Es ma Ezeregy teendő vàr ràm. Mosás, főzés, takarítás. És nem utolsó sorban elkezdeni az egészséges táplálkozást, mert ami volt az elmúlt 4 napban, az minden csak nem egészséges. Hambi, sült krumpli, lángos, pizza...stb. Jaj! Na de ma brokkolikremlevest keszitek, sült csirkével, plusz rántott cukkinit. Bevallom, egyszer még coca colàt  is ittam, kb három decit. Nem nagyon hiszek abban, hogy ennyi cola olyan ártalmas lenne pici magzataimnak. Persze nem tartok itthon colàt és nem is tervezem dönteni magamba. Napi egy kave is lecsúszik, nem főzött, csak nescafe.
A vérnyomásomrol naplót kell vezetni, remelem nem lesz vele gond. Vernyomacsokkentot most nem szedem, így is 110 körül van. Szerintem remek. A pulzusom viszont konstans magas, 90-110 közötti, de állítólag ez is normális. Csak néha olyan fura érzés, hogy nagy odabent a sietség.
A mellem az feszül, alig tudok rajta aludni, pedig én hasonalvós típus vagyok. Szóval kb úgy zajlik a dolog, hogy le fekszem, beigazítom es igyekszem nem mocorogni. Vettem egy szupi kis sport melltartót, de egyelőre nem szeretnék abban aludni.
A hasam még mindig sokat fàj, de nem tudom semmihez sem kötni, hogy mikor kezdi el. Nem tudom, hogy ez vajon allandósulni fog-e, vagy idővel múlik majd? Végülis mindegy, ha így természetes. Húgom szerint az, neki is fajt, szinte állandóan.
Puffadok, eleg sokat. Ezt inkább nem részleteznèm, mindenki el tudja képzelni. :)
Hàt kb így állunk. Nèha annyira hàlàs vagyok, hogy ez velem történik....nem akarok nyálas lenni, inkább nem ragozom, a lényeg, hogy boldog vagyok és nagyon várom a 2. Ultrahangot.

4 megjegyzés:

  1. Hát igen :) A fáradtság az első trimeszterben nekem is megvolt. Kávét nyugodtan ihatsz, persze csak gyengét. Nekem a nőgyógyászom 3-at is engedélyezett, na de csak akkor, ha nagyon alacsony volt a vérnyomásom. Átlagosan kettőt ittam egy nap és ezt szoptatás alatt is megtettem, semmi gond nem volt belőle.

    VálaszTörlés
  2. "Nagy odabent a sietség" - ez tetszik :) A magas pulzus tényleg normális? Nem is tudtam! :) A fáradtság nálam is megvan, bár hullámzó intenzitással, olyan, mintha néha azért megpihenne az energia-leszívás :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, normális, mert meghosszabbított ér pályát kell a szívnek ellátnia. Ha jól emlékszem, valami ilyesmi indokolja. :)

    VálaszTörlés
  4. Tök jó hírek Cic, a fáradtság az egyik legbiztosabb tünet. Meg az alacsony vérnyomás. (Nekem ezek nem voltak a rövid rosszemlékű terhességem alatt).
    Én úgy tudtam hogy mivel a vér mennyisége megnő és ugyanannak a szívnek kell ellátnia ezért emelkedik meg a pulzus de azt hittem ez csak későbbi szakaszban van így.

    VálaszTörlés