2014. augusztus 4., hétfő

Menny ês pokol

Megpróbálom sorban leírni az eseményeket, mert volt, nem unatkozunk...
Tegnap reggel hatkor ébredtem, és a férjem javaslatára nem teszteltem, mert csak 25 ös teszt volt itthon és szerinte az még korai, ês csak csalódnànk, ha nem mutatna semmit, holott lehet, hogy van baba. Így csak egy gyors pisi volt, Utro és vissza feküdtem aludni. Fel tíz körül ébredtem és addigra belém  bújt a kisördög, hogy nekem tesztelnem kell és kész. Kocsiba ültem, elszaladtam a Tescó patikába es beszereztem egy tízes tesztet. Megcsináltam és über pozitiv lett. Így màr bátrabb voltam ês kíváncsiságból megcsináltam egy 25 ôst is, ês làm, az is pozitiv lett. :)
Öröm, boldogság egész nap, tünetek nagyon semmi. Délután at mentünk anyosekhoz ebédre, de egyébként pihentem, nem nagyon csináltam semmit. Este éreztem, hogy faj a hasam és majd leszakad a derekam. Sejtettem, hogy ez nem jo jel. 10 kor az Utro a helyére került, 11 kor Elindultam lefeküdni, előtte gyors pisi. És akkor ott volt, a szép piros vér...
Nem tudom, mit éreztem, de valahogy nem estem pánikba. Jo, akkor még egy bónusz Utro, egy c vitamin és be az àgyba, màst úgysem tehetek. Éjjel vihar volt, emiatt legalább háromszor felébredtünk, hasam alapjáraton fajdogalt. Este imádkoztam.
Reggel a betétemen egy kis ujjnyi vastagságban, kb 10 centi hosszan barna vér volt. De nem piros!
Azóta voltunk a klinikán vérvételen és vér nincs, csak barnás valami. Megkérdeztem az asszisztenst, hogy tehetek e valamit, azt mondta, amire számítottam. Ebből még bármi lehet. Pihenjek és ha szerdára megduplázódik a hcg, akkor jó. De ha megjön, akkor azzal nem tudnak mit kezdeni.
Most màr itthon vagyok,,farkas éhesen, D, éppen rittyent egy rántottát, ês meglátjuk mi lesz.
Valahogy nem panikolok, bizakodom. Nem tudom, mi lesz, de viszonylag most nyugodt vagyok. Nem is értem magam egyébként.
Annyira szerettem volna feltenni a pozitiv tesztet ide, de nem merem. Majd. Talán....

10 megjegyzés:

  1. Jaj CIC, szorítok nagyon! Nem tudom, hogy pl. egy UH most már egy hematómát is ki tudna-e mutatni, ha pl. az okozza. örülök, hogy nyugodt vagy, szerintem rendben lesz minden!

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, hogy kimutatnà e az uh a hematomàt, de szerintem maradok a fenekemen ês ha a babók maradni akarnak, akkor úgy lesz. Mindenesetre ez tényleg egy kálvária... :(

    VálaszTörlés
  3. Nagyon drukkolok, pihenj sokat!!

    VálaszTörlés
  4. Szia Cic!Jaj nagyon nagyon drukkolok Neked!! (Csak eddig nem tudtam írni, mert nem volt netem, a Te oldaladra meg telóról valahogy nem sikerült, de nagyon sokat gondolok Rád)!!
    Úgy érzem én is, hogy minden rendben lesz:) Szorítáááááááás +++++++++++

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek! Én is szorítok a babáknak! :)

    VálaszTörlés
  6. Szorítok nagyon, jó hogy ilyen részletesen dokumentálod a tüneteidet, ezt is majd vissza fogom tudni olvasni ha én is eljutok idáig.
    A mai vv eredményét megmondták?
    Amúgy a HCG-dnek bőven a 25-ös teszt fölött kell lennie, nekem DPO 15 napon 450 körül volt de ettől magasabbat és jóval alacsonyabbat is olvastam. Tényleg a duplázódás a lényeg. A vérzés szerintem is lehet az egyik babától. Pihenj pihenj. Kell menned dolgozni? Mert talán jobb most otthon...

    VálaszTörlés
  7. Nem mondtak meg a.mai végeredményt :/ azért, hogy senki ne bízza el magát...
    Táppénzen vagyok,,eszem ágában sincs dolgozni, nem éppen stressz mentes a munkám...

    VálaszTörlés
  8. Jajj, veled vagyok! De nekem most nagyon jó érzéseim vannak+++++. Ha a vérzés elmúlt, az szerintem teljesen jó jel :-) Csak szerdáig kell kibírni, sztem du-ra már a szerdai eredményed is meglesz. Szuperül kezeled a történéseket! Hajrá, sokat gondolok RÁD!

    VálaszTörlés
  9. Pihenj sokat, kezem lábam csuriban értetek :)

    VálaszTörlés