2014. augusztus 20., szerda

Kissé türelmetlen

Le a kalappal mindenki elott, aki a terhesseg elejen is dolgozik. A fáradtság azóta is a mindennapjaim része, nagyon nehezen indul be a napom. Tegnap megvolt az elso hányás is, aztán egész délelőtt émelygés. Most is volt pici émelygés, de nem vész. Viszont olyan hülye vagyok, mert megmértem a hőmérsékletemet és nem kellett volna...36,4 et mértem ma délelőtt. Pedig màr jo nehány napja elrejtettem a fiók mélyére, ott is kellett volna hagyni. Valahogy belém költözött a kétely. Utálatos kis dög! Nem ereszt, időnként fel-fel piszkálja a nyugalmamat.  Még egy hét az ultrahangig...de jo lenne tudni, mi zajlik odabent a babàkkal! Valahogy meg vagyok győződve arról, hogy ketten vannak. Nem tudom, de ezt erzem. Hogy szeretném e? Nem tudom. Vagyis azt szeretném, hogy minden rendben legyen, hogy hàny babàval, az mindegy. Csak tudom, az iker terhesseg nem kevés kockázattal jár.
A hasam még mindig fàjdogal, de màr nem állandó jelleggel, néha szünetel egy kicsit. Legszívesebben magamra csatolnék egy hordozható uh készüléket, hogy mindig tudjam, nincs semmi baj :)
Nagy dilemma, hogy visszamenjek e dolgozni, ha igen, mennyi időre. A munka nem hiányzik, de egyedül, itthon, hónapokig, hàt az sem lehet könnyű. Tudni illik van nekem a màr említett pánik betegségem...nem jo kedvembol ücsörgök itthon...elsődleges szándékaim szerint maradok az elejen itthon, de aztán jo lenne egy kicsit visszamenni, emberek kozott lenni. Nem lenne jo, ha azáltal, hogy kvázi be vagyok zárva itthon, antiszoccà váljak. Nehéz erről beszélni, még itt is.
...
A másik dilemma, hogy maradjon e dr. M. Az orvosom a terhesseg alatt is? Említette a múltkor, hogy ha minden ok a jövő heti uh-on, akkor visszaad dr B-nek. De lehet, hogy maradnék nàla. Ezt el kell döntenem keddig. Dr M. Messzebb van picit, de olcsóbb, van ingyen parkolója ( férjemnek elso számú prioritás) :), és talán nem olyan elfoglalt mint dr B. Viszont dr Bt régebb óta ismerem, ő műtött, ami miatt kvázi örök hàlàm üldözi, és valahogy ő nem olyan kedves mint dr M, hanem kicsit hogy is mondjam szakmaibbnak tűnik. Na ezt jól megfogalmaztam. Persze ő is tök normális, de dr M. Talán kicsit kedvesebb. Ja, és dr B. Rengeteget műt, állandóan tele vannak nála, este 10ig is. Nem tudom, emiatt mennyire lenne ideje velem foglalkozni. Persze ez lehet, hülyeség, mert amikor találkozunk, mindig képben van, ki vagyok, mi van velem. Orvosok,na. Màs orvos nem jöhet számításba, mert aki előtte volt az orvosom, sajnos àtment a Margit kórházba, és nekem az a világ másik vége. Oda nem megyek utána. Szóval ezen el fogok csocsózni egy darabig.
Mire a mondókám végére érek, az émelygés is kezd visszatérni. Kellemes. :)
Minden rendben lesz. Minden rendben lesz. Le kell írni, el kell hinni! Igaz?

8 megjegyzés:

  1. Minden rendben lesz, jók a tüneteid! :) A hőmmel én nem is foglalkozom, az érzetem szerint totál becsapós lenne, bár sosem mértem, lehet, pont ezért, ne okozzon felesleges izgalmakat :) Doki-dilemma: mindkettőnek volt iker szülőnője már?

    VálaszTörlés
  2. Igen, el is raktam a Hőmérőt és elő sem veszem, az tuti! Nem tudom, hogy volt e màr iker tehes nő a repertoàrjukban...dr M-ről feltételezem, mivelhogy szinte mindennap végez beülttéseket.

    VálaszTörlés
  3. Minden rendben lesz én is ezt mondom.
    Lehet jobb lenne ha visszamennél ha tudsz valahogy félgőzzel dolgozni. Nem tudom milyen a beosztásod meg a munkaköröd egyáltalán. Rossz lehet a pánikbetegség nagyon bár szerintem terhességnél valahogy megvédi az anyukákat az ilyesmiktől a nemtudommi (biológia). Na ezt jól kifejtettem.
    Nagyon drukkolok neked mindenesetre, és az émelygés hányás az jó jel, még ha szar is.

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom a "minden rendben"-ekhez, Cic. Nekem a leghosszabb terhességem 6 hétig tartott ugyan, de addig amíg minden rendben volt, folyamatosan küzdöttem a fáradtsággal. Szerintem az nagyon jó jel:) Ha úgy döntesz és visszamész dolgozni, akkor azzal sincs baj, mert amint érzed, hogy ez nem megy, akkor kilépsz a mókuskerékből megint. Kipróbáltad, láttad, hogy nem ment, nem tett jót, és hazamentél. Így jobban megnyugtat az otthonlét is. Ha meg 8-9 hónapig mégis otthon maradnál, akkor esetleg próbálj meg keresni valami terhesbiztos hobbit, hogy lekösd magad, mert tényleg necces. Magam, ha úgy alakulna a sorsom, azt tervezem, hogy kitanulok mondjuk kerámiázni, varrni (bébi játékokat és ruhákat) valamint meg szeretnék tanulni kicsit jobban főzni. Ilyenek:)

    VálaszTörlés
  5. Igen, én is így gondolom, hogy a 10. Hét utan megpróbálok egy kicsit visszamenni. De előbb még legyen szív hang kedden, most csak ez érdekel! :) anyósom elővette a régi varrógépet és felajánlotta, hogy megtanít. Nagyon érdekel a dolog, mert tudom, hogy mennyi jo dolgot lehet készíteni, és a német tanulást is folxtathatnàm, no meg bejezhetném végre az elkezdett okj tanfolyamot is. Tervek vannak, de a legnagyobb, hogy egészséges babànk szülessen! :)

    VálaszTörlés
  6. Mindjárt holnap :-) Szerintem ezt a doki kérdést Te már eldöntötted, legalábbis így érzem. Amúgy a Margit kórház egy köpésre van dr. M. magánjától. Vagy gondolod, hogy járhatsz hozzá a Klinikára? Írj holnap mindenképp :-) Sokat gondolok RÁD ♥

    VálaszTörlés
  7. Drága U2! Még mindig nem döntöttem, majd talán ad hoc, holnap. :) màr nagggggyon várom a holnapot...gondolom a maganrendelojebe kellene járnom, de azért a vervetelek, egyes vizsgálatok gondolom a Soten lennének. De mindegy is, szerintem rosszul nem dönthetek. :)
    Holnap irok ès köszönöm a tamogatast!

    VálaszTörlés