2014. augusztus 1., péntek

Folytatás

Ma hajnalban teszteltem ês határozottan erősödött a csík. Ez màr szép pozitiv. Tegnap nem is volt màr semmi barna. Ma viszont megint kezdte elölről, sőt, ahogy tettem fel az Utrot, a kezemen vért láttam. Szigorúan fekszem most. Egyrészt fülig ér a szám, hogy istenem, képes vagyok teherbe esni! Másrészt viszont rettegek, hogy a verzes erősödni fog.  A hasam fàjdogal,  a hőm reggel 36,9 , most 37,3, olyan mintha lázas lennék. Mindig van miért aggódni?
Az aspirin protectet kedd óta nem szedem, azt olvastam, ha verzes van, célszerű abbahagyni.
Erzem, hogy valami màs a testemben, érzem, hogy valtozàsok vannak. Hihetetlen!
Nem tudom, mi dönt majd, de én egyik érzésből esem a másikba. Egyik percben a kétség, rettegés, a másikban öröm, boldogság, reménykedês.

7 megjegyzés:

  1. jaj már úgy vártam, hogy jelentkezz! bár én sosem mértem, de úgy tudom, az emelkedett hő jót jelent. a mensis tünetek, a "mindjárt megjön" érzés nálam 1-2 napig tartottak. Pihenj, drukk továbbra is!!! ++++++++++

    VálaszTörlés
  2. Jaj Cic ateltem en is ezt. Jo hogy abbahagytad az aspirint. Szedjel sok c vitamint es magneziumot ez verzes csokkento. Bar ismetlem magam nekem mindig azt mondtak a verzes nem baj ha nem gorcsol. Mivel 2 embriod volt siman lehet hogy az egyik verzik a masik meg megtapadt. Nagyon drukkolok en is !!!
    FElla vagyok csak most mashonnan irok, de Ella ugyanaz.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én is véreztem picit a terhesség elején, az uh feje véres volt az első hetekben. Agolutin injekciót kaptam progipótlásként 1 hétig( utána Crinone-nt) és a Rutascorbint szedett velem a meddőségis dokim. Kisfiam 14 hónapos. Drukkolok neked!

    VálaszTörlés
  4. Fella, köszönöm a c vitamin tanácsot, tegnap vettünk es màr szedem. Úgy látszik használ, mert verzes nincs.
    Andi, én is kapok progi pótlást, napi 3x2 Utrogestant.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is drukkolok, írjál sűrűn hogy mi van. Te és Heni vagytok most a példaképeim akiket követni szeretnék!!!
      (Asszem amúgy a rutascorbin az pont valami C vitaminhoz hasonló, én azért vettem C-t mert ugye egyedül voltam a problémámmal - mármint doki nélkül) + magnézium. Én mega adagot azaz 2-3 ezer mg-t szedtem, úgy voltam vele hogy pár hétig biztos nem árt.
      UH mikor lesz neked?

      Törlés
    2. Véreredményem lesz szerdán, uh nem tudom mikor lesz. Gondolom, ha sikerül, akkor utána egy két heten belül.

      Törlés
  5. Épp akartam kérdezni, ma hogy vagy! Akkor nincs vérzés, ennek örülök, pihenj továbbra is sokat. Drukk & ölelés! :)

    VálaszTörlés