2014. augusztus 2., szombat

Tik tak

Tegnap nagyon fajt a hasam, nem görcsölt, de folyamatosan éreztem. Olyan tipikus mensis fájdalom. Szerencsére màra megszűnt. 
 A verzes úgy néz ki, elmúlt. Vagyis jelenleg nincs, inkább ezt írom, mert ugyan nem vagyok babonás, de mindig, mikor màr kezdek elhinni valamit, na akkor jön valami ês huss, messze száll. Szóval megpróbálok óvatosan fogalmazni. Megjegyzem, a verzes csak egy alkalommal volt, az Utro felhelyezesekor, több nem volt. 
Ahogy elmúlt a verzes, úgy tűntek el a kisebb tüneteim is. A tegnap reggeli teszt utan azt éreztem, hogy olyan feszes, telt mellem van mint soha, és nem csak be képzeltem, hanem tényleg szemmel láthatóan valtozott, na most ez szinte totál elmúlt. Nem is értem. Màr megint ezek a hülye tünetek. 
Próbálok nem aggódni sokat, de azért reggel csinálok egy masik tesztet, egy 25öst. Vajon kimutatja màr?
Egyébként nem nagyon gondolok még bele igazán, hogy sikerülhet, nagyon óvatos vagyok. Nem gondolok tovább a holnapnàl, nem tudom, jól teszem e, de most nem merek tervezgetni. Maradok a realitás talaján. Van két pozitiv tesztem, aztán majd az élet, a sors, Isten eldönti, hogyan alakul az életünk tovább. 
Nagyon izgulós tudok lenni, kb egy hete nem aludtam végig egy éjszakát sem. Tegnap végre sikerült, màr nagyon rámfért. 
Mindenkinek köszönöm a drukkokat, lányok! :) 
Puszi! 

3 megjegyzés:

  1. A hülye tünetek jönnek-mennek, tegnap nekem is alig voltak, bezzeg hajnalban újra bekapcsoltak, és egész nap vannak. Nyugi :) Emlékszem, egy kiadós alvásnak én is nagyon örültem a sok izgalom után :) Drukk továbbra is, aludj ma is jól! +++++

    VálaszTörlés
  2. Csak így tovább!!!
    Hétfőn vesznek vért és szerdán mondják meg? Vagy mindkét nap vesznek? Ez utóbbinak volna értelme mondjuk hogy lássák hogy mennyit emelkedett a hcg.

    VálaszTörlés
  3. Mindkét nap vesznek vert es nézik, hogy emelkedett e. De holnap nem mondanak még eredményt, majd csak szerdán. Drukk ;)

    VálaszTörlés