2014. augusztus 6., szerda

Köszönöm!

Gratulálok, ön terhes! Mondta ma a nővér a vérvétel utan. :)
Nagyon izgultam előtte, hiába volt màr öt pozitiv tesztem. Szerencsére nem kellett 11 ig várni, màr háromnegyed tíz körül közölte a jo hírt. Elmondhatatlanul örülök, nem is igazán tudom felfogni. Még mindig van bennem egy kis félsz, de ez normális, szerintem.
Kérdeztem, hogy mennyi lett a hcg, de nem mondta meg, nem is értem...rá pillantottam a lapra és mintha valami 1000 feletti értéket láttam volna, de ez nem biztos, mert ugye màs nevek is voltak rajta és lefelé fordította...párom kérdezte, hogy lehet e két baba, de azt mondta, ezt még nem lehet tudni. Kedden megyek elso ultrahangra. Dr. M. Nem volt ma, szabadságon van, így vele nem tudtunk beszélni. Majd kedden.
Fellànak tünet-jelentés:
Tegnap este is fajt a hasam, érdekes, hogy estére szokott beindulni. A mellem nőtt, es érzékeny, általában reggelre elmúlik, es napközben rákapcsol. A hőm nappal 37-37,3 körül van. Ma olyan hasszurkalos érzésem van, es napok óta puffadok. Ja igen, es ma megint olyan izom lázas érzés van néha a hasamban.
De ami a legfontosabb tünet: boldog vagyok. Úgy igazán. Es hàlàs vagyok. És köszönöm!
++++++++++++++++++ :)

26 megjegyzés:

  1. Húúúúú, szuper hírek :))). Pihi és nyugi :)). Minden OK lesz.

    VálaszTörlés
  2. Jaj de drága vagy, köszi a tünetjelentést.
    Szuper hír, fantasztikus lehetett ezt hallani! Biztos 1000 fölött van a HCG, lehet nem is baj ha nem mondják meg - én tavaly órákat töltöttem azzal hogy néztem a neten hogy mennyinek kellene lennie aztán ezen is bestresszeltem.
    Jövő hét UH az nagyon szuper.
    Vigyázz magadra!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Fella! Én is elkezdtem nézni a hcg szinteket, de gyorsan abba is hagytam. Nem fogok mindenfélét osszeolvasgatni, mert hajlamos vagyok minden szart benyelni és napokig agyalni rajta...:/

      Törlés
  3. Jaj, csak most tudtam bekukkantani, de én tudtam-tudtam!!!! Istenem, de jó!!!! Gratulálok!!!! :)))))

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok, nagyon kedvesek vagytok! Remelem, még nem lesz korai a keddi uh...

    VálaszTörlés
  5. Jaj, Cic! <3 :)
    Barna ide, barna oda én annyira éreztem, hogy sikerül, úgy örülök Nektek! :)) Minden rendben lesz!:))) Vigyázz magatokra:)

    VálaszTörlés
  6. Hány hetes+napos leszel kedden Cic? Nekem az első terhességem 5hét+5napon már látszódott.

    VálaszTörlés
  7. Hat ha lombiknal is az utolsó mensi óta eltelt ido számít, akkor 5 hét 3 napos. Július 5-én volt az utolsó mensi. Nem is értem, miért nem várhatunk még egy hetet az Ultrahanggal? Vagy ez is protokoll?

    VálaszTörlés
  8. Sote Női1 ugye? A méhenkívüliséget akarják mihamarabb kizárni. Visszanéztem, 5w2d-n alig találta meg, de végül meglett egy 3 mm-es gyanújel, majd 5w5d-n már egyértelműen látható volt 5 mm-es petezsák. Szikhólyag és embrió ezen a héten még nem látható, az majd rá 1 hétre :)

    VálaszTörlés
  9. Igen, SOTE. Ezért nem értem, hogy miért hív ilyen hamar. Vagyis tudom, mert most nincs a klinikán es kedden van a magànrendelése. Csak tudod, jo lenne kikerülni, hogy azzal szembesüljek, hogy esetleg még nem llàt semmit. Ennyi izgalom utan jó lenne màr egy kis nyugi :) köszi, hogy megnézted!

    VálaszTörlés
  10. Nálam ugyanez volt a forgatókönyve, végül rá 2 napra mégis a Sotés profibb gépen volt jobban látható. Mikor lesz újra a Sotén? Megértem, hogy várnál még 1 hetet, én örülök, hogy most nekem a 6. hét második felében volt az első uh, és nem kellett az 5. héten cidrizni, vajon látható lesz-e. Max ne menj még el, ha nem szívesen mész.

    VálaszTörlés
  11. Úgy tudom, augusztusban szabin van...egyébként meg kedden uh utàn indulunk Balatonra pàr napra, jo lenne, ha nem kéne emiatt visszajönni két nap múlva. Meg jó lenne pihenni es nem agyalni, izgulni.
    Na mindegy, ez van. Remelem babó jó helyen van és szépen fejlődik, mint neked. :)

    VálaszTörlés
  12. GRATULA!!! Tudtam én, hogy szuper ügyesek vagytok! :-) Ahogy olvastalak, még a nővérke hangját is hallottam...pihenj. Sztem az UH akárhogyan is de meg fog nyugtatni. Minden rendben lesz!!!!!! Akkor talán az is kiderül, hogy ketten vannak-e. Várunk kedd :-)

    VálaszTörlés
  13. Hát igen, akkor még inkább lehet, eleve jövő hét utáni héten kedden lenne érdemes menni a privát rendelésėre, amikor 6w3d-n leszel :) Szerintem biztos jó helyen van, a hCG akkor nem lenne ilyen szép erős :)

    VálaszTörlés
  14. Végülis csak egy petevezetékem van, csak nem mászott oda a kis pötyi.
    Majd meglátom, mennyire leszek bátor kedden. :)

    VálaszTörlés
  15. Ó de jó :) úgy orulok NEKTEK :D

    VálaszTörlés
  16. Holnap kedd :-) Dr. M. magánjába mentek ugye? Remélem az az ultrahang nem valami vacak és szépen mutatni fog mindent amit látni akar(tok)unk. :-)

    VálaszTörlés
  17. Igen, oda megyünk. Heniiii szerint nem túl jo a gépe, ettől tartok én is...de ha meg mutat valamit, akkor màr nyugodtabb leszek. :) majd beszámolok holnap!

    VálaszTörlés