2014. szeptember 25., csütörtök

11+0

Megvolt kedden a védőnői látogatás. Szimpatikus, kedves hölgy, az ötvenes évei elején, neki is ikrei vannak. Idézem: készülj fel, kalandos lesz! Mar gondoltam arra,hogy le kellene jegyeznem, különböző emberek, hogyan vélekednek az ikerterhességemről. A fogorvosom tegnap először is nagyon gratulált, majd mondta, hogy : még most aludd ki magad, mert ha megszületnek, nem fogsz! Jót derült ezen. :) egyelőre én is...
Visszatérve a védőnőre, majdnem egy órát ültem nála, mire mindenről ki kérdezett és mindent feljegyzett a kis könyvbe. Tudtam, hogy fog vérnyomást mérni, és a találkozó elejétől fogva ott ült velem szemben a digitális szörny, a vérnyomás mérő! Egyre csak strenköltem magam, hogy most akkor ez nemsokára foltekeredik a karomra. Így is történt. Előre szóltam a védőnőnek, hogy nekem fehér köpenyes még nem mért jó értéket. Hàt így is lett. Magas volt. De mondtam neki, hogy ne hüledezzen nagyon, tekintve, hogy korábban volt ilyen jellegű problémám, én minden nap mértem otthon és kitűnő! Soha nem megy 120/80 fölé, amióta terhes vagyok. Legközelebb elviszem neki a vérnyomás naplót. Jó lenne leküzdeni ezt a félelmet, de eddig soha nem sikerült. Próbálok egyelőre nem foglalkozni ezzel, amíg itthon jókat mérek. 
Október 8-àn jön kornyezettanulmànyra, megnézi, összkomfortos e a lakás. Az.
Mivel màr megvolt a kis könyvem, így tegnap mehettem is fogorvoshoz, hogy megkapjam az oda illő pecsétet. "Góc mentes, neg," valami ilyesmit irt be a fogorvos. A fogaim jók, csak a fogkövemet kell leszedni, oda majd 6-àn megyek. A beszélgetés többi része úgy zajlott, mint általában. Van itt három szuvas bolcsessegfog, ettől meg kellene szabadulni. Én megígérem, hogy ok, majd meglesz. Aztán telik az idő eseménytelenül. Most is ez történt, de azt mondta a Peter, hogy most is ki lehet húzni. De kb így: be jössz, ki kapjuk, hazamész. Na persze. Mondtam neki, hogy ha eddig beszari voltam, nem valószínű, hogy most fogom magam ennek a procedúrànak kitenni. Fogakról ennyit. 
Holnap végre haza megyünk vidékre a szüleimhez, augusztus eleje óta nem voltunk. Tesómék is jönnek, együtt lesz kicsit a család. 
Be kell vallanom, még mindig nem unatkozom. Olyan gyorsan elmegy egy nap, általában azt veszem észre, hogy délután fel 3 van és még nem főztem semmit! Egyébként ez a főzés dolog nagyon fárasztó minden nap. Leginkabb kitalálni, hogy mit együnk? Idézem D-t: nekem mindegy. Na kösz. 
A másik a mosogatas. Non stop lehetne csinálni, de mindig tele a mosogató edényekkel. Nem mintha nem lenne rà időm, de könyörgöm, minden nap, állandóan?! Jaj! Ez egy jó kis hàztartàsbeli panaszkodàs volt...:)
Tényleg, ház projekt! Felhívtam az ingatlanost, megbeszéltük, hogy kedd 6 óra. Ok. Majd pàr óra múlva visszahívott, hogy mégsem az az àr, ami ki volt írva, mert ez a bank akciója volt egy hónapig, és jaj nagyon sajnálja, de most lett vége, így 5! Millióval magasabb az àr! Mondtam neki, na jól van, nekünk arra nincs pénzünk. És még ugye fel is kell újítani. A bank se normális...ha eddig senki nem vette meg az alacsonyabb áron, majd most a plusz öt millàval ki fog belevágni?! D. Szerint várjunk, biztosan lesz még "akció", ezt az ingatlanos is mondja. De az ember màr úgy van vele, hogy mi ebben a kamu, meg az átverés? 
Azóta is folyamatosan nézegettünk, több kevesebb sikerrel. Van egy, ami D. Szívét nagyon megdobogtatta, de egy buszmegállóval szemben van. Hàt nem tudom. 
Szóval sokkal előrébb nem vagyunk, sőt. Amikor lehunyom a szemem, és megpróbálok elképzelni két tündéri babaàgyat, benne két tündéri manóval, akkor az még nem világos, hogy helyileg hol vagyunk. 

Meg egy hét és megyünk ultrahangra a Praxisba. Nagyon várom! Remelem picikék jól vannak, de jó lenne màr valami visszajelzés! 

2 megjegyzés:

  1. Huhh 3 bölcsességfog. Hát nem irigyellek, ez szerintem sem olyan egyszerű. Én azt hittem amúgy hogy érzéstelenítést nem lehet kapni amíg terhes valaki. Remélem nem csak úgy naturban szeretne 3 fogat kihúzni!!!
    Jaj de sajnálom a házat. Hát én sem értem miért vitték vissza az árát ha nem kelt el. Micsoda hülyeség! Nem kérdezed meg az ingatlanost hogy esetleg nem lehet-e a banknál beszélni valakivel és megmondani hogy ti tennétek ajánlatot a csökkentett árra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet terhesen is erzesteleniteni, de úgy tudom, más mint a sima. Mármint más fajta.
      Nem hívtam azóta az ingatlanost, de lehet, hogy bepróbàlkozunk majd. Most várunk egy kicsit, hátha ujra elviszik az àrat. Úgyis le fogjàk...

      Törlés