2014. szeptember 9., kedd

Hömpölygés

Telik az idő és kicsit úgy erzem magam, mint egy kis szösz, amit ide oda fúj a szél. Hol lent vagyok, hol kicsit feljebb, de nagyon fent csak ritkán. Én mèg nem merek nagyon fent lenni. Nem nézegetek kis ruhákat, kis ágyakat, kis cipőket...nem megy. Azt sem tudom, hogy melyik intézetbe megyek majd kombinált tesztre, és nem tudom, akarok e köldökzsinór vért levetetni. Óvatos vagyok, kivàrok.
Pedig talán a képzelet elvinne néha olyan helyekre, ahol egyébként még nem jártam.
Gondolkodtam azon is, hogy a heten elmenjek e valami magànklinikàra ultrahangra, de úgy döntöttem, fölösleges. Próbálok hinni magamban, a tuneteimben és a bennem fészkelő két kis pötyiben. Sokat pihenek, nem stresszelek, kapom az Utrot, igyekszem változatosan étkezni, szedem a vitaminokat, és eltekintve a fàradtsàgtól és a hànyingertől, egyébként jól vagyok! Éppen ezert hiszem, hogy ők is jól vannak. Ennyiből màr kiderülhetett, hogy én amúgy sem vagyok az a túlbuzgó típus. Most kicsit hömpölygős az életem, ringatózom egy kellemes tengeren.
Hihetetlen, hogy ez màr a 9. Hèt, két nap és itt a 10. Nagyon varom az orvosommal való találkozást, a jövő het sűrű lesz. Ma még a védőnőhöz is kérnem kell időpontot.
Most is kínoz a hànyinger, és az örök dilemma: egyek vagy ne egyek? :) pedig jo lenne, ha délutánra jobban lennék, mert be kellene vásárolnom és a kereszt gyerekeknek vett ruhàkat kisebbre cserélni, mert csak egy hétig lehet.

8 megjegyzés:

  1. Állítólag a gumicukor sokat segít a hányinger ellen (sajnos még nem saját tapasztalat).

    VálaszTörlés
  2. Mikor mész a jövő héten a dokidhoz? Kitartás, nemsokára nagyon begyorsulnak a dolgok, meglátod, és minden rendben van! :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök hogy minden OK. A hasfájásod mikortól múl el vagy mikortól enyhült (mert emlékszem hogy az elején panaszkodtál te is hogy sokat fájt a hasad)?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hasam folyamatosan fàj, de nem görcsöl. Éjjel erzem a legjobban, es estére. Vannak napok, amikor nappal szinte egyàltalan nem, de pl ma igencsak ràzendített. Szurkal, fàj. Éjjel olyan mikor kimegyek pisilni, mintha kövek lennének a hasamban, olyan nehéz érzet.

      Törlés
    2. OK szuper. Nekem is nagyrészt ez van, nekem még csak a hormonoktól. Remélem ez marad továbbra is mert akkor ez normális. Habár őszintén: korábban sose hallottam azt hogy a terhesség "fáj".

      Törlés
  4. De jó :) további jó hömpölygést ;)

    VálaszTörlés