2014. december 31., szerda

Reuma,cukor

Kezdem azzal, hogy nagyon jo itthon lenni. :) 
Az ünnepek szép lassan elteltek, különösebb izgalom és történés nélkül. Hàt nem ez volt életem karácsonya, de ennél csak jobbak lesznek, ebben biztos vagyok. Nagyon jo volt végre apàt és a tesómékat látni. 
A napjaim mondhatnàm hogy unalmasak, de valahogy mégsem. Korhaz utan meg javában zajlott a komyhaszekrény beépítés, jöttek mentek itt az emberek. Utaltam, de szerencsére vége. Es az eredmény nagyon szép lett, igaz, nem sokat használtam még. Màr csak a babaszoba van hàtra, most még tele lommal, de szép lassan kiürül az is a tapétázásra és helyére kerülnek a bútorok. Babakocsit megrendeltuk, január közepén érkezik. Babaàgyak matracokkal màr itt vannak, mert az üzlet korábban tudta szàllitani. Annyira jo érzés volt,mikor D. hazahozta a két kis matracot. <3
Szóval ahogy telik az ido, mi is alakulunk szépen. 
A derék-fenék fajdalmammal tegnap voltam reumatologusnal. Előtte olvasgattam a neten és mindenhol azt írtàk, hogy terhesen egy ilyen jellegű panasszal nem igazán tudnak mit kezdeni. Nem is számítottam sokra az orvostól, inkabb csak a magam megnyugtatására mentem el. Igy is volt. Izom gyulladás a diagnózis. Meg tekergette a nyakamat, lábamat, de szerencsere egyéb elváltozás nincsen. Algopirin, perskindol kenőcs, és milgamma. A milgammàban nem vagyok biztos, ezert írtam a nőgyógyàsznak, hogy lehet e, de még nem válaszolt. Egyebkent mintha egy kicsit jobb lenne, talan könnyebben mozgok. Viszont a másik oldalt is elkezdett fájni, néha ott is erzem. Gondolom azért mert ugye automatikusan most azt terhelem jobban. Jó, nem?:)
Ma reggel elintéztük a terheleses cukor vizsgálatot. Jó, mert az ájulósok miatt volt ott két àgy és az egyikre lefekhettem, nem kellett a fém padon ücsörögni 120 percet. Azert elég sok az a 75 g glukóz amit bele kell tenni 2 dl vízbe! Mondjuk citrom mal abszolút iható volt. Ezzel nem volt gondom. 
Tartok azt eredménytől. Màr csak azért is mert ami gebasz lehet ugy látszik az nekem van. No majd hétfőn kiderül. 
Életem drágái folyamatosan mocorognak, továbbra is élvezem ezt. D. kérdezte ma reggel,hogy nem unom e néha a ficànkolásf? :) mondtam, hogy ezt nem lehet unni, inkabb csak olyan van néha, hogy na jó, most át fordulunk a másik oldalra hátha akkor nyugi lesz odabent. :) 
Olvastam hogy egy magzat, 18-20 óràt is alszik egy nap. Hât az enyéim tuti nem, vagy álmukban kapaloznak ilyen sokat, nem tudom. 
Hat kb igy állunk igy a 2014-es ev végen. 
Hogy mit szeretnék a következő évre? Két egészséges kisbabàt!

13 megjegyzés:

  1. És ámen, két egészséges picibabád lesz jövőre :)
    BUÉK!

    VálaszTörlés
  2. :) Ezt én már kívántam is Neked, így lesz és kész! Ne aggódj a cukor miatt, legrosszabb esetben diétáznod kell, de az a csaj, aki ennyi mindent kibírt már, mint Te, annak meg sem fog az kottyanni. Mondom én ezt a 3 éve tartó diétámmal, tényleg nem vészes:) Persze azért nagyon drukkolok, hogy ne kelljen!

    VálaszTörlés
  3. Boldog Új Évet a két egészséges kisbabáddal! :)

    VálaszTörlés
  4. Cic, lóbalzsamot külsőleg lehetne vajon használni az izomgyulladásra? Nem tudom, csak egy tipp volt. A cukor miatt ne aggódj, ha úgy is adódna, egy 180-200 gr Ch diétát saccololok, nem lenne vészes, de szerintem nem lesz neked :) Nagyon boldog újévet Nektek a 2 kisbabával! ♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem lehet lobalzsamot, de igyekszem minél kevesebb gyógyszert krémet és egyebet hasznalni.

      Törlés
    2. Mi az a lóbalzsam? Köze van a lóhoz mint állathoz?

      Törlés
    3. Remelem nem. :) egyebkent en sose használtam ezt, csak tudok róla hogy van.

      Törlés
    4. FElla, ízületi fájdalmakra van, van 2féle verzió, hűsítő és melegítő.Előbbi rándulásra van, utóbbi pedig mondjuk megfázás idején szokták a mellkasra, hátra kenni.

      3. terhességnél volt bajom ízülettel, akkor nekem a nődokim nem ajánlotta a lóbalzsamot.

      Dehát mint tudjuk, minden doki más és más szemléletet képvisel.

      Törlés
    5. Mik vannak? Tényleg jó tudni (ha nem is terhesség alatt de azon kívül).

      Törlés
  5. Szóval reuma. Hát szuper :-((
    De legalább a méhszáj rendben és otthon lehetsz. Én is tartok ám a cukortól, átérzem a félelmedet, de én is úgy vagyok vele hogy a diétát azért ki lehet bírni.
    Kívánom hogy két egészséges kislánykád megszülessen időben, addig meg kitartást!
    Nem akarsz felrakni pár linket hogy az ágyakat, babakocsit ilyesmit honnan vesztek?
    Én a harmadik trimeszterig nem akarok (merek) ezzel foglalkozni, viszont utána már sürgős lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, en sem vagyok a sürgősségi vásárlás híve, csak amiatt mert ikrek és tudom, hogy bármi lehet bármikor. No meg a rendelős dolgok sem egy hét alatt érkeznek meg.
      A kisàgyakat itt vettük, és ezt: http://www.brumimaci.hu/termek/faktum_lexi_kisagy_60_120_feher
      Rendeltünk hozza ágyneműtartót is.

      A babakocsi innen van és ez: http://bababoltolcso.hu/Bebetto-42-31-multifunkcios-ikerbabakocsi-148

      Törlés
    2. Köszönöm, ez nagyon hasznos lesz nekem (remélem). El is mentem a linkeket gyorsan.

      Törlés
  6. Boldog Új évet kívánok, drága Cic!:)

    VálaszTörlés