2014. december 3., szerda

Egyelőre rosszul

Tudom, hogy meg kell lélekben erősödnöm, de nagyon nehezen megy. Az a baj, hogy nem tudok beszélni az érzelmeimről senkinek sem, még magamnak sem nagyon. Anyukàmék messze vannak, nem akarom nagyon idegesíteni, és ha csak bele kezdenék a mondandòmba, az azonnal síràsba fullad. Itt senki nem sír. Itt mindenki erős, pedig kis gyerekeik vannak otthon. Nem is értem, hogyan lehetek en ilyen rohadt gyenge?! Mondjuk, senki nem ilyen "korai" terhes mint en vagyok, lehet, hogy a 30. hét fölött màr en se bànnék sokmindent...de így...
Az edes drága kis gyermekeim nagyon sokat mocorognak, remelem, jol vannak. 
Bele se merek gondolni, hány es hány kimenetele lehet ennek a dolognak. Nem kis pàncél van most körülöttem, miközben belül meg szétesek. 
Holnap este magzati szivultrahang, amire elvileg kiengednek, ha nem lesz addig probléma. Abban bízom, ha majd látom őket, akkor kicsit megnyugszom. 
Vànszorognak a percek. 

11 megjegyzés:

  1. Teljesen érthető, amit érzel és azt is megértem, hogy nem tudsz teljesen pozitív lenni. Szerintem tök felesleges azt skandálnom, hogy próbálj megnyugodni, hiszen ez most nem az a szituáció, amin csak úgy túl lehet lendülni. Legfeljebb csak annyit tanácsolhatok, hogy nagyon erősen bízz magadban és a Lánykáidban!!!! És sírj, ha kell! Beszéld ki, ha kell! Hiába mások nem sírnak körülötted, ne törődj azzal, hogy ki mit szól. Ez a Ti utatok, egy kis sírást igazán el tudnak viselni a szobatársak is! Kívánom, hogy mielőbb magad mögött tudd az egészet! A holnapi UH után biztos vagyok benne, hogy sokkal jobb lesz! :)

    VálaszTörlés
  2. Ó de nehéz lehet most neked, bárcsak tudnék egy kis erőt küldeni. Anyukád nem tud felutazni és meglátogatni? Szerintem is sírjál, ne törődj a többiekkel, nem biztos hogy annyi kűzdelem áll mögöttük mint mögötted. Hátha kicsit segít a feszülség levezetésében.
    Én biztos totális kétségbeesésben lennék a helyedben, nehogy már ezt szégyelld.
    Jó lesz a holnapi UH szerintem is, meg fogsz egy kicsit nyugodni.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, Cic, annyira megölelgetnélek! Tudom, hogy ilyenkor semmi sem nyugtatja meg az embert, és nagyon megértem, hogy gyengének érzed magad, pedig nem is tudod, milyen erős vagy a két kis Örökmozgóval a pocakodban. Gondolok Rád sokat, nagyon nagyon!

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek, nyugodtan sírjál csak, lehet, hogy megkönnyebbülsz kicsit. Nincsen itt akkora baj, az a lényeg, hogy találj valamit, ami kicsit elfoglal. Varrni, hímezni, akármi, nem szeretsz? Amúgy meg szerintem ide is írhatsz nyugodtan, sírhatsz nekünk is, tudom nem teljesen olyan, de itt tuti van mindig valaki, aki "meghallgat", hátha könnyebb úgy is.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem a holnapi babales után megnyugszol picit. Gondolok rád, rátok, ölelés, kitartás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Tudom hogy rohadt unalmas leszek másokat és magamat ismételgetve, de nyugodj meg! Ha úgy akkor sírással! Utáltam ott lenni, de a szobatársaim, főleg a dokim másik betegével a mellettem lévő ágyon jól összebarátkoztunk. És volt hogy azért pityeregtem a férjemnek, az anyukáméknak meg a hugicámnak is a telefonban. Aztán mindig jobb volt.Minden egyes nappal előrébb vagy a cél felé, előbb a holnapi vizsgálat, aztán a 24. hét, aztán a 28., 30.-ik, 32 és így tovább! Ahogy Kicsinap is írta, kis célokkal, előre. Vérnyomásod hogy áll? Kaptál rá valami gyógyszert? Ölellek és puszi a csajoknak is odabentre!

    VálaszTörlés
  7. Kitartás! Tudom, hogy nehéz, de minden nappal előrébb vagytok. Én az első terhességemmel az 5. héttől feküdtem, szinte végig, a másodikkal a 23. héttől. Nekem sokat segített, hogy figyeltem a mozgásukat, meg sokat olvastam, így gyorsabban telt az idő. Ja és az étkezések: reggel sosem arra gondoltam, hogy mikor lesz este, hanem csak a következő étkezésre, így nem tűnt olyan hosszúnak a nap.
    gabi

    VálaszTörlés
  8. Tudom nem vigasztal de én 6 ágyas kórteremben voltam, mindenki idő előtt akart szülni, mármint a gyerekek akartak hamarabb jönni, szerencsére senkinek nem lett hamarabb. Mi felváltva bőgtünk. Ha máskor nem, mikor megjelent valakinek a férje már bőgött is. Szegények azt se tudták mi bajunk, persze tudták, de 6 bőgő nőt már nem tudtak hova rakni.
    Turchi

    VálaszTörlés
  9. Egy ikerterhesség nem egyszerű, de rendben lesz minden Cic! Legyél igenis annyira "önző", hogy merj sírni, merd anyukádat odahívni, ami jól esik a lelkednek. Sokat gondolok Rád drága, ölellek!

    VálaszTörlés
  10. Kitartást kívánok! Sokszor vagy eszemben.

    VálaszTörlés
  11. SZia Cic! Nagyon varom a mai napi beszamolot hog mi volt az uh-n, hogy erzed magad, mit mondanak adokik? Meg ugy amugyis gondolok Ratok!

    VálaszTörlés