2014. december 4., csütörtök

Szívügyek

Csak nagyon rövid leszek. Babàkkal minden a legnagyobb rendben, mindkét kis szív tökéletesen működik, a megfelelő módon és paraméterekkel. 
Véreredményem, vizelet is rendben, vernyomas hol magas hol normalis, idegÁllapot függő...
Az aggasztó a mehszaj. Hallottam itt egy ket rémtörténetet. H. Júlia is a lelkemre kötötte, hogy csak fekvés és szerinte ne is akarjak haza menni a klinikàról. 
Remelem, holnap tudok beszélni a saját orvosommal és ő is megvizsgálja a méhszajat. 

Vajon...?
Miért...?
Meddig...?
Hogyan...?

Írok majd még. 
Köszönöm mindenkinek a sok kedves, biztató hozzászólást. Tényleg. 

5 megjegyzés:

  1. A szívecskék miatt nagyon boldog vagyok! Ha azt tanácsolja a saját dokid is akkor nincs mese, maradsz a Klinikán és fekszel. Minden rendben lesz!!! És egy "jó"tanács, a szobatársakon kívül ne nagyon beszélgess senkivel és őket is kérd meg hogy a rémtörténeteket ne előtted. Volt egy-két ilyen tavaly amikor én is bent feküdtem, bár az én szobatársaim nagyon tapintatosak voltak, még ha hallottak is a folyosón ezt-azt nem mesélték el nekem. Megtudtam mondjuk máshonnan, de próbáltam ezekkel sem foglalkozni, csak magunkkal.Ölelés!

    VálaszTörlés
  2. De jó hogy minden rendben a lánykákkal.
    Szörnyű lehet rémtörténeteket hallgatni, próbáld meg kizárni és koncentrálni arra, hogy ne legyen semmi baj. A kórház se lehet túl kellemes (én pl soha életemben nem tudtam még kórházban wc-re menni tehát nem is tudom ezt hogy oldanám meg) de ha muszáj kibírható valahogy. Minden nappal már csak egyel kevesebbet kell kibírni.
    Még jó hogy tudsz netezni, olvasni, mással ne is törődj.
    Sokat gondolok rád és szorítok nagyon!

    FElla vagyok csak másik account-tal.

    VálaszTörlés
  3. Az orvos beszélt már hasonló precedensről, hogy visszazárul-e a méhszáj? Fontos, hogy biztonságban legyetek, próbáld úgy látni, jó, hogy ez időben kiderült. Tudom, ettől még nagyon nehéz lehet, pláne ha rémtörténeteket mesélnek. Gondolok rád továbbra is, ölellek!!!

    VálaszTörlés
  4. Kitartást, kitartást, kitartást, drága Cic, olyan sokat gondolok Rátok...!

    VálaszTörlés
  5. Ultrahangos méhszájvizsgálatot kérjél! Sokkal pontosabb és megbízhatóbb és kíméletesebb, mint a kézzel való turkálás. Tudsz konkrét értéket? (Négy számjeggyel szokták leírni a méhszájat, 3000 a teljesen zárt és normál hosszúságú méhnyak. Az első szám méhnyak hossza, a második szám a külső méhszáj, ha nyitva akkor egyes. A harmadik szám a nyakcsatorna, a negyedik szám a belső méhszáj.) Ha csak a külső méhszáj van nyitva, akkor azzal akár legvégéig ki lehet húzni, mondom, nekem már a 11. héten nyitva volt, és még rajtam kívül millió egy embernek.
    A teljes, totális fekvés kockázatos, pl. trombózis veszélye miatt. Ikreknél különösen nem szokták javasolni. Én tuti nem ragaszkodnék a kórházi fekvéshez, különösen, ha nem órákra laktok a kórháztól. Ott nem lehet pihenni semmit, nyomasztó, kikészítő. Otthon pont olyan jól lehet feküdni, minőségi kaját lehet enni, és ott a család, ami sokat segít elviselni az egészet. Ráadásul a kórház az egy extra fertőzés veszélyt jelent. Ami a kórház mellett szól az csak az, hogy ott tényleg, egészen biztosan nem ugrál az ember. Ha be tudod tartani, de tényleg, akkor szerintem ezerszer jobb otthon.

    A méhszáj nem igazán szokott bezáródni. Max. más vizsgál meg és más értéket mond.

    MÉg egyszer mondom. EZzel nagyon-nagyon sokáig ki lehet húzni!! NEkem ikres ismerőseim is vannak, olyan is, aki aztán 37. héten szülte meg normál úton az ikreit.

    VálaszTörlés