2014. december 1., hétfő

Összetörve

Tegnap délután, miután a derekfajasom megint kiújult, az orvosom javaslatára bejöttünk a kórházba. Ugy indultam el, hogy tuti nincs baj, csak azért megyek be, hogy azt mondjàk, minden rendben. Azért egy alap alap kórházi cuccot oda pakoltam. Sajnos szükség lett ra. Külső mehszaj nyitva, a belső zárt. Azonnal vettek vért, vizeletet és kaptam izomlazító infúziót, meg még más milyet is. Konkrétan a szülő szobára fektettek be, azt hittem megőrülök. Miután lecsöpögött a két infúzió, megjött a vér vizelet eredmeny, szerencsére rendben volt, így àtengedtek osztályra. Semicilint kapok, 4x2-t, nem nagyon tudom, miért. Egyelőre semmi többet nem tudok. Rettegek, sírok, de csak csöndesen, mert öt másik ember mellett nem tudom elengedni magam. 
Aki azt gondolja, csak a babàig nehéz eljutni, hàt téved. Kemény helyzetek vannak errefelé is. 
Nem tudok most többet írni, mert ettől elbőgöm magam. 

32 megjegyzés:

  1. Jajj Cic! Ügyesek lesztek, kibírjátok! Erre gondolj! Erre és nem másra! Innentől feküdnöd kell majd, sok könyvet fogsz kiolvasni, és elfekszed a feneked :) de nagyobb baj ettől nem lesz! Kitartás!
    Gondolok Rád!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Jajj Szívem, annyira veled vagyok! Nem lesz semmi baj! Nyugodj meg, ezzel tudod most a legtöbbet segíteni. Sokan gondolunk RÁTOK!

    VálaszTörlés
  3. Semicillint megelőzésre kapod mert a nyitott méhszájon keresztül nagyobb a fertőzésveszély. Én 6 hónapos terhesen voltam bent infúzión, antibiotikumot is kaptam a negatív leletek ellenére. Jó hogy bementél, most már jó kezekben vagy. 1 hétig voltam bent és aztán haza, sok fekvés és gyógyszer ami szintén izomlazító. A 40. héten meg nem indult be a szülés. Szóval jók ezek a szerek.
    Turchi

    VálaszTörlés
  4. Semicillint megelőzésre kapod mert a nyitott méhszájon keresztül nagyobb a fertőzésveszély. Én 6 hónapos terhesen voltam bent infúzión, antibiotikumot is kaptam a negatív leletek ellenére. Jó hogy bementél, most már jó kezekben vagy. 1 hétig voltam bent és aztán haza, sok fekvés és gyógyszer ami szintén izomlazító. A 40. héten meg nem indult be a szülés. Szóval jók ezek a szerek.
    Turchi

    VálaszTörlés
  5. Upsz, valamiért 2x ment

    VálaszTörlés
  6. Veled vagyok gondolatban. Probalj minel kevesebbet sirni. Biztosan hatni fognak az infuziok gyogyszerek majd teheted a teglakat az agy laba ala. Ha tudsz majd adj hirt magadrol,ha van kedved beszelgetni irjal facen nyugodtan ram.

    VálaszTörlés
  7. Cic! Gondolok Rátok nagy-nagy erőkkel, de biztos vagyok benne, hogy stramm csajaid vannak, no, meg Te sem vagy egy elveszett lány, átvészelitek gond nélkül ezt az időszakot!!!
    Én is tudok pozitív példát, nem is egyet, úgyhogy próbálj a lehető legjobb forgatókönyvre összpontosítani! Itt mindannyian drukkolunk Nektek sok-sok szeretettel! ;)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon-nagyon drukkolok!!
    Antibiotikum azért megy, mert a méhszáj ilyen korai kinyílásának ugyan több oka lehet, de az egyik leggyakoribb a fertőzés. (Ahogy olvastam a 28. hét előtti koraszülések 80%-t az okozza.) Amíg a belső méhszáj zárt nagyon sokáig ki lehet húzni, nekem a harmadik gyereknél már a 11. héten kinyílt a külső méhszáj és 38+6-nál szültem meg. Ha lehelyeztek osztályra, akkor azt is tessék jó jelnek tekinteni!

    VálaszTörlés
  9. Úristen Cic, nagyon ledöbbentem, akkor ezt a fránya derékfájást tényleg komolyan kell venni! Viszont ahogy Kicsinap és Gilahungary írja tapasztalatait, jó jel, hogy az osztályon vagy! Drukkolok, minden rendben legyen VELETEK!!!

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm lányok! Olyan jol,esik, hogy írtok nekem! Volt itt a sajàt orvosom, azt mondta, ez még nem tragédia, de komolyan kell venni. Majd ő is meg fog vizsgálni. Azt mondta, ha par nap múlva jók lesznek az eredményeim, és megígérem, hogy fekszem, akkor van ra esély, hogy haza mehetek. Hat nem tudom...
    Derekam továbbra is faj. Azt is mondta, hogy nem biztos, hogy van összefüggés a ketto között.

    VálaszTörlés
  11. Fella,,ha olvasol, rossz e-mail címet adta, meg. A helyes: csengelaura@gmail.com
    Kuldesz erre is meghívót?

    VálaszTörlés
  12. Kedves Cic!
    Már írtam egyszer hozzád. Kitartás!!!!!! Nagyon fontos, hogy megnyugodj, és elhidd nem lesz gond! Szugeráld magadat és a lányokat.
    Én a második gyerkőccel a 16. héttől vérezgettem és görcsöltem. Apa és én is beszéltünk hozzá, hogy maradjon még bent, de még a nővére is. A 39. héten bújt csak elő.
    Nem lesz gond!!!
    Ani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, így fogok tenni, csak egyelőre ha elkezdenék akar gondolatban is beszélni hozzájuk, rögtön elkap a sírás. :(

      Törlés
  13. Édes Cic, nagyon megijedtem most. Istenem de jó hogy bementetek. Ne félj nem lehet semmi baj, jó kezekben vagy. Nem gondoltam volna hogy a derékfájás tényleg lehet rossz jel - most én is elbizonytalanodtam.
    Tarts ki, imádkozz vagy mantrázd hogy nem lesz semmi baj, én is gondolok rád és imádkozom érted.
    Sajnos igazad van, a babáig eljutni egy dolog, van akinek könnyű van akinek nagyon nehéz mint nekünk és utána még sokkal súlyosabb félelmek jönnek. Viszont ez szerintem nagyon gyakori (mármint hogy mindenféle komplikációk vannak) mégis az esetek túlnyomó többségében jól végződik.
    Nagyon nagyon nagyon szorítok!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  14. Drága szivem, a leheto legjobb helyen vagy (hulyén hangzik tudom). Most igenis légy szem elott , legfontosabb hogy Te és a babák jól legyetek. Meglátod minden rendben lesz, jó sokan imádkozunk érted :) olellek és kitartást, pihenj, olvasgass, bármit csak fekve :)

    VálaszTörlés
  15. Jaj, kedves Cic, olvastalak már reggel, és egész nap a fejemben voltál és szorítottam Neked!! És szorítok most is!! Annyira sajnálom, hogy ilyeneket kell megélned, de pihenjél, csak feküdjél, és akkor nem szabad történnie semmi rossznak. Volt nálunk is, munkatársnál ilyen és egy vagy két hét pihenés után vissza is jöhetett dolgozni, szóval rendbe tud ez jönni. De elhiszem, hogy nagyon megijedtél! Ölellek és gondolok Rátok!

    VálaszTörlés
  16. Extra sok drukk, de minden rendben lesz, pihenj ezerrel! Hajrá lányok! Üzenem a kiscsajoknak hogy még legalább 14 hétig wellnessezzenek :)

    VálaszTörlés
  17. Lehet, hogy hülyeség, de nekem úgy ment könnyebben a dolog, hogy pici célokat tűztem ki magam elé. A 14 hét az olyan távoli és sok.
    Ha másképpen nem megy, akkor kérjél nyugtatót, attól jót lehet aludni is, meg lazít, szoktak is adni. Próbálj találni valamit, amivel elfoglalod magad, könnyebben telik az idő (ilyenkor olyan lassan tud vánszorogni).

    VálaszTörlés
  18. Egyszerűen nem vagyok álmos, pedig tegnap éjjel egy percet sem aludtam ês ma napközben sem. Nem erzem magam annyira idegesnek (mindig), inkabb motoszkàlós érzés, meg olyan nyomasztó, bekúszott a bőröm alá. Képtelen vagyok,előre gondolni.

    VálaszTörlés
  19. Szorítok, h minden rendben legyen, és úgy is lesz! Tartsatok ki! <3

    VálaszTörlés
  20. Ismerős a dolog, én úgy csináltam végig a legkisebbel, hogy a 20. héttől kezdve éjszakánként volt, hogy 1 órát tudtam csak aludni. Pedig én is azt gondoltam, hogy akkor éppen nem vagyok ideges. Én zseblámpával olvastam, hogy ne zavarjam a férjem....KÓrházban elég nehéz is aludni, pihenni, tuti, hogy mászkálnak éjjel, meg nappal is, reggel 5-kor meg jön a takarító nő meg ilyenek. De mondjuk a pipolhen azért mindig kiütött. (Szerencsére most utoljára nem voltam kórházban csak szülni.) Amúgy nem is kell előre gondolkodni, az adott nappal kell foglalkozni. Csak minden kis mérföldkő átugrásának nagyon kell örülni.

    VálaszTörlés
  21. Na, én is ezért néztem be, mi a helyzet, Cic? Mondanak valamit a dokik? Hogy vagytok?

    VálaszTörlés
  22. Erdeklodom en is, hogy erzed magad, mit mondanak? Nagyon sokat gondolok rad ugy szeretnem hogy minden rendmeb legyen, hazaengedjenek, vagy akar ne engedjenek haza csak ne legyen semmi baj.
    Milyen korhazban vagy? Elviselheto? En sajnos utalom a korhazakat.

    VálaszTörlés
  23. Köszönöm az érdeklődést! Meg is könnyeztem...alapvetően jol vagyok, babàk szépen mocorognak, hasam nem faj, derekam egy fokkal jobb. DE. A vernyomasom kezd magas lenni. 130-152 közötti értékeket mértek, és em is ennyit mérek. Tuti, hogy a környezet és a helyzet szüli ezt. :( gondolom adnak majd rà gyógyszereket.
    Az antibiotikumtól megy a hasam.
    Egyszerűen nem tudok belegondolni, hogy mi lesz, meddig kell itt maradnom. A nővérek, szobatarsak normálisak.
    Biztosan fogok majd írni,mde egyelőre nem volt hozza affinitasom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vigyen be a férjed probiotikumot (nekem is kicsinálta a bélrendszerem, csak pont fordítva). Ja, és kérjél valami gomba ellenes cuccot is, az antibiotikum tutira előhozza majd...
      A többire ne gondolj, simán ki lehet bírni a babákért mindent. És nem hinném, hogy ott aszalnak hosszan, engem még vérzéssel is 1 nap után kiraktak. (Itt már nincs is terhespatológia a kórházban.) FEküdni otthon is lehet, szájon át szedni gyógyszert otthon is lehet, más meg nincs a kórházban. De fogadj szót, és nem kell nagyon előre gondolni.
      El tudod magad foglalni?

      Törlés
    2. Most ittam egy normafloret.
      Egyelőre nem köt le semmi, se könyv se film se újság. Próbálok sokat aludni, relaxàlni. Mâr amennyire lehet.
      A szobatarsak is majdnem egy hónapja bent vannak, napi egy ctg, ket heti uh, flowmetria néha, de kezelés semmi, mégsem mehetnek haza..akkor én mire számíthatok?!

      Törlés
    3. Gondolok Rád sokszor napközben, de minden rendben lesz, csak foglald le az agyad valamivel, egy jó könyv, film stb. Menni fog, csak akarni kell! Lányok meg ügyesek odabent!

      Törlés
    4. Hülye sorozatok? Én a férfi fán terem címűt néztem, tök jó volt erre. Szerintem meg lehet amúgy beszélni, én mondom 11 hetesen már 2100-as méhszájjal voltam a harmadik gyerekemnél, úgy, hogy az első 2 és 3/4 éves volt a második meg 9 hónapos és mondtam, hogy inkább otthon pihennék. Nem is volt belőle semmi probléma. Az itteni kórházban elég nagy dolog kell ahhoz, hogy bent tartsanak.
      A kórház amúgy nem börtön. De várd meg a saját orvosod mit mond. Az antibiotikumot meddig fogod kapni? Kapsz még valami mást?
      Normaflore szerintem a legvacakabb az összes probiotikum közül, csak a legjobban reklámozott. Nyugi! Szépen telnek a napok!

      Törlés
  24. Nagyon drukkolok és bízz magadban és a babákban és minden rendben lesz.

    VálaszTörlés