2014. november 27., csütörtök

Mi, így hárman



12 megjegyzés:

  1. Na ez igen. Ez már tekintélyt parancsoló! Én nem csodálom hogy fáj a hátad.
    Nekem amúgy - örömmel jelentem - 4 napnyi "lekaparnám a tapétát ha lenne" típusú derékfájás után most nyugi van, úgyhogy én továbbra is tartom magam ahhoz, hogy időről időre van egy nagyobb tágulási hullám és akkor fáj nagyon.
    De lehet hogy neked már a súlytól is. Mindenesetre vígasztaljon, hogy tök jól áll!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy jobban vagy. Szerencsére en is. Írtad a voltarent, azt lehet hasznalni?

      Törlés
    2. Isten ments! Az nagyon erős gyógyszer. Én eddig még mindig meg tudtam állni csak volt párszor olyan érzésem hogy bekenem.
      Ha a hajfestés vagy a körömlakk árt / vagy árthat akkor a voltaren tuti. Pláne olyan közel a méhhez. Jó cucc pedig, nekem a térdem miatt sokszor kell, de most oda se merem (igaz így hogy nem sportolok nem fáj a térdem sem).
      Amúgy annyit korrigálnék, hogy sosem kérdeztem dokit, tehát megkérdezheted de nagyon meglepne ha szabadna használni.

      Törlés
  2. Cic, ez igazán szép kis otthon két kis királylánynak...!!!:) Ölellek!

    VálaszTörlés
  3. Szép, kerek duplán csajos haskó! :-)

    VálaszTörlés
  4. Kerek a világ :) Szépek vagytok!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, mindenkinek! Mennyi különféle szót, kifejezést ismertek a jó nagy a hasad-ra! :) ;)

    VálaszTörlés
  6. Szépen alakul a lánykák albérlete.. :D

    VálaszTörlés