2014. november 7., péntek

Integralt teszt

MMegjött a vàrva várt eredmény, és szerencsére NEGATÍV :)
Down, Edwards kockázat 1:50000
Egészen tegnapig egyáltalán nem izgultam ezen, nem agyatlan rajta. Úgy voltam vele, hogy persze, hogy negatív lesz. Aztán tegnap eszembe jutott, hogy màra ígérték az emailt...beköltözött a kisördög a fejembe és olyan rosszul aludtam,és azt álmodtam, hogy 1:17 az arány, borzalmas volt! Ja és azt álmodtam, hogy fiúk...Egész éjjel fajt a hasam jobb oldalt, ez is rátett egy lapàttal. Pedig mostanában már nem nagyon szokott fájni. Ma is faj, de elég hektikus, elviselhető kategória, csak nem tudom, mi van ott jobb oldalt, ami faj. Majd hétfőn megemlítem az orvosnak. A hasfájáshoz hányinger és gyomoreges is társult. 
Nehány napja, estére annyira feszül a bőr a köldököm körül, hogy azt erzem, mindjárt szétreped. Gondolom a tágulás, nyúlàs miatt van ez. Természetesen minden nap szorgosan kenem. 
A mai délelőttöm nagyon nyűgösen telt, de most kezdek magamhoz térni, hogy megjött a negatív eredmeny. :)
Hétfőn saját orvos, kedden genetikai ultrahang. 

Elkezdődött a babakocsi mizéria, ugyanis ha nekem december közepétől fekudnom kell, nem fogok tudni megnézni egyet sem, muszáj ezt most megtenni. Egyébként korainak tartom a vásárlást még mindig, de a helyzet most úgy kívánja, hogy elkezdjünk próbálgatni. De szerintem még nem vesszük meg, majd csak december vége felé. 
Ma még egy kellemes meglepetés ért. A nemrég beköltözött szomszédom nekünk adta az Angel Care bébiőrzőjét! Irtó jófej, bevallom nagyon örülök neki! Pedig még alig ismerem..azt mondta, nem is kell visszaadni, neki màr nem kell. Majd viszek neki valamit a kedvességéért. 

A héten folytattam a selejtezést. Az agyamat àtállítottam radikális üzemmódra, azaz mindent kidobok, ami nem kell. Kapaszkodjatok! 2006-os Elle magazinok sorakoznak még a fiókomban..és így tovább. Vettem egy nagy levegőt, és eldöntöttem, hogy ki mindennel, amit nem használunk. Így jött össze egy hatalmas kék ikea zsák ruha, meg még majdnem ugyanennyi. Jövő héten következnek a cipők, kabátok. Apránként szeretném ezt is december elejére befejezni. 
Talan jövő heten jön az asztalos, akinek elfogadtuk a konyha ajánlatát, méricskél, aztán gondoltam, be dobom nála a nagy pocakom, hogy jaj mester úr, nagyon siessen, mert nekünk ugyan sürgős a dolog! :) Nagyon fázom a konyha felújítástól, de nem lehet megúszni. A babaszoba majd januárban következik. Úgy gondoltam, hogy január végére legyen meg minden, mert ugyan jol hangzik ez a 37. Heti program csaszar, de ki tudja a csajok majd hogyan gondolják. Remelem, azért maradnak sokáig. 

Mocorgast továbbra sem érzek, de valami hullámszerű időnként végigfut a hasamon és vannak élet jelek odabentről. 
Nagy a szerelem továbbra is. <3

14 megjegyzés:

  1. De jó ohogy jó lett az integrált teszt. Elhiszem hogy féltél.
    Szerintem jó ötlet, hogy ha mindent kinéztek megterveztek amit meg kell venni és majd később megveszitek. Én sem vennék hamar semmit, de az se jó ha még ki sincs gondolva utána sincs nézve mert akkor meg az idegesít.

    VálaszTörlés
  2. Minden szuperséges, örülök!!! <3 Sicc régi cuccok, bizony kell a hely az újnak! :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nagyon örülök az eredménynek! Elhiszem, hogy izgultál, és, hogy nem aludtál jól.
    Remélem a 2006-os Elle magazinokat is kiheverted azóta:) jaj, nagyon mosolyogtam ezen:) Amúgy én nem vagyok nagy felhalmozó és gyűjtő, de pont most vagyunk mi is olyan nagytakarítás féleségben (egyébként pont a sikeres lombikra koncentrálva, hogy a nagy otthonlétben majd ne a takarításon járjon az eszem:)) és hát olyan hihetetlen, hogy milyen sok mindent ki lehet dobálni, és mennyi hely szabadul fel így is.
    Na, puszi Neked, Cic, meg a Csajsziknak;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért az egyik magazinban volt egy szuper Armani illat minta, azt megtartottam ;)

      Törlés
  4. Hihi, a fészekrakó ösztön első felvonása :))))) Hajrá :)
    (én most tartok az utolsónál, de az eltart vagy 3 hétig :D )

    Szuperjó eredmény az 1:50ezer!

    Amúgy lemaradtam, vagy szita az agyam... miért kell dec közepétől feküdnöd? Főleg ha jól vagy?! Az még csak a 23. hét lesz. Jó, persze fő az óvatosság, csak érdekel, miért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szó szerint óvatosságból...a 24. Héttől rendelte ezt az orvosom. Ő azt mondja, hogy ezzel tehetem a legtöbbet azért, hogy elkerüljük a koraszulest. Neki is ikrei vannak, egész közelről látta ezt az egészet a feleségén.
      Kibírom, csak kórházba ne kelljen menni!

      Törlés
  5. Nagyon jó Cic! :) Gratulálok! Pontosan mennyi idősek is a Babák?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épen mint te, ma vagyunk 17+2. De ha a babàkat kèrdezed, ők július 21-én "lettek megtermékenyítve". :)

      Törlés
    2. Bocsánat hogy ide írok..
      NMartina..én régen olvastalak,és kértem is hozzáférést,de valami miatt nem tudok belépni. Küldenél nekem engedélyt?

      Törlés
  6. Gratulálok a szuper jó eredményért.. :)
    A szanálással kb én is így voltam...három zsák szemét és két zsák ruha jött össze. :) :)
    Nagyon jó olvasni a blogod.. :)
    Üdv. 23.hetes kismama. :)

    VálaszTörlés