2014. november 24., hétfő

Az első igazi :)

Megvolt az első igazi baba-rúgásunk!!! :) Eddig ugye csak arról számolhattam be, hogy ugyan minden nap érzem őket, többször is, de olyan kis huppanás szerű érzettel. Na most ez teljesen más volt! konkrétan jól belerúgott az egyik gyerek az alhasamba! A pozíció a következő volt: ültem a számítógépes széken és a jobb lábam feltettem az asztal szélére. Na ez volt az a helyzet, ami ezek szerint igen erős jelzésre késztette az egyik babát és jól hasba rúgta anyáját! Kétszer is!
Juj, most nagyon boldog vagyok!!!! :)  <3

6 megjegyzés:

  1. Jó ég! Fájt?
    Amúgy akartam kérdezni hogy mindig az UH-kon mondják neked hogy A baba meg B baba. Ők sohasem cserélnek helyet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt kell, hogy mondjam, hogy fajt. Ne azt a fájdalmat képzeld el, amikor tényleg fáj valami, hanem amikor váratlanul,,hirtelen beléd hasít. Ez valami ilyesmi volt. De persze inkabb édes érzés volt, sőt, közben vigyorogtam.
      Nekem azt mondtàk, hogy A magzatnak nevezik mindig azt, amelyik közelebb van a méhszàjhoz, és hogy ez változhat, igen. No de hogy meddig azt nem tudom, mert egy ido utan gondolom, màr nem olyan egyszerű helyet cserélgetni.

      Törlés
    2. Ez érdekes mert akkor valójában nem tudják megfigyelmi A vagy B magzatot külön. Habár eddig úgy emlékszem eléggé hasonló méreteik voltak így gondolom nincs különbség igazán csak valahogy azt hittem a dokik valami által meg tudják különböztetni. Igen szerintem sem sok esélyük lesz már ugrándozni ide-oda.

      Törlés
    3. Azt nem tudom, hogy a méhlepény helyzete változik e? Mert most is kulon nézte, hogy A babànak hol tapadt a lepénye és B babànak hol tapadt a lepénye. Lehet hogy ezzel azonosítják őket? Nem tudom.
      Most így álltak pénteken, hogy egyik baba y296 gr, másik baba 283 gr. Egy nap különbséget mondott az orvos.

      Törlés
  2. Jajj de jóó, ez olyan elképzelhetetlen érzés lehet. :-) Folyt köv!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Csodás érzés lehet, mégha fáj is, még sok ilyet!!! :)

    VálaszTörlés