2014. november 21., péntek

Genetikai uh

Ezen is túl vagyunk. Ma voltunk először az Istenhegyiben, dr Zsirainàl, aki nagyon kedves, szimpatikus, fiatal orvos. Alaposan àtnézte a lányokat - nálunk nincs változás a nemet illetően - és mindent hangosan kommentâlt, magyarázott. Szeretem az ilyen hozzààllást. Mivel az orvos is kijelentette, ezért mondhatom, hogy a tündérkéim épek és egészségesek. Még az ujjperceiket is megszàmoltuk. :) B baba aranyos volt, mert baromira ficànkolt, alig lehetett számolni az ujjait, majd mondtuk neki, hogy egy kicsit lassuljon le azzal a kalimpàlàssal, doktor bácsi had nézze meg az ujjacskàit. A gyerek keze megállt, mind az ot ujjàt kinyújtotta, majd egy L betűt mutatott a hüvelyk és mutató ujjàval. :) D. hangosan megjegyezte, hogy "lúzert" mutat a baba. ;) nem mertem az orvosra nézni. :) vicces volt!
Előtte persze ettem egy fél Kinder buenot és ittam mondjuk egy deci kólát, készültem, hogy legyenek ébren. Na ezek nemhogy ébren voltak, de nagy bandàzast tartottak. Még egy homlokpuszit is elcsíptünk kettejük között, nagyon aranyos volt! Persze köztük van a burok, de az ugye olyan vékony, hogy gyakorlatilag nyúzhatjàk egymást. És mint kiderült, két méhlepény van, van egy a hátsó falon is. Ennek én nagyon örülök, elárulom. Most màr biztos, hogy kètpeteju ikrek. 
Azt mondta az orvos, hogy javasolja a szivultrahangot, de nem azért mert bármi rendellenesst is làt, csak azért mert ikrek. Ok megfontoljuk. 
Nagyon jo érzés volt ez a vizsgálat is, élveztem az egészet! Kivéve , hogy a hideg légkondicionálót nyomattàk a csupasz derekamra. :/  szóltam, és lekapcsoltàk. 
Most is erzem mocorogni őket. <3

Érdekes, hogy elkezdtem beszélni hozzájuk. No nem azt kell elképzelni, hogy állandóan és mindent kommentàlok, de mar előfordul, hogy egy egy megjegyzést teszek nekik. Fura, mert féltem ettől, hogy hogyan fogok én majd direktben kommunikàlni a csöppökkel, de ugy tűnik, az élet, a természet ezt is megoldja. 




12 megjegyzés:

  1. Nagyon cukkerek! Örülök Nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Szépségesek!:)
    Ezt a szívultrahangot hogyan csinálják?

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű királylányok, mert a kislányok mind mind azok! :-)

    VálaszTörlés
  4. Óh hát ezt hihetetlen jó volt olvasni. Nagyon cukikák, szerintem is jobb hogy kétpetéjűek, így is meglesz köztük egy speciális kötődés én úgy képzelem.
    De érdekes hogy így egymáshoz tudnak érni, persze végülis jogos csak olyan hihetetlen.
    Szerintem is jó ötlet a szív UH ha belefér a költségvetésbe, az is ad egy plusz megnyugtatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, megnyugvás, de mi van ha valami gubanc van? Elvetetem? Vagy mondjuk csak az egyikkel van probléma, akkor mi van? Persze nincsen probléma, ugy gondolom, és el fogunk menni, hogy megnyugodjunk, de azért van egy kis dilemma ebben is.

      Köszönöm lányok!

      Törlés
  5. Jaj hát milyen édesek már! Nincs gond :) Erős kiscsajok ők! Továbbra is gratula hozzájuk!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyosak.
    Örülök,hogy minden rendben :)

    VálaszTörlés
  7. Annyira csodásak, rajtad mindig tudok pityeregni....:-)

    VálaszTörlés
  8. Köszönik a lányok a sok dícséretet! :)

    VálaszTörlés
  9. De drágák :) kis szépségesek :) <3

    VálaszTörlés
  10. Nagyon aranyosak, örülök nektek! :)

    VálaszTörlés