2014. november 9., vasárnap

Súly

Hiába tudom, hogy egy terhességet nem lehet hízás nélkül abszolválni, valahogy nehéz emésztem a feljött kilókat. Ma reggel mértem magam és 3,5 kg-mal mutat többet a mérleg, mint beültetéskor. Olyan szám ez a mérlegen, amit nem láttam majdnem ket éve. Az eszemmel tudom, hogy lesz ez még sokkal,több is, de nehezen fogadom most el. Lehet, hogy sok ez a hízás 17-18 het alatt? Majd hétfőn saját orvos megmondja, ilyen téren mindig kíméletlen. A kilók nagy része a hasamon van, de egy picit erzem a combomon is, amikor veszem föl a nadrágot. 
Tegnap éjjel elég sokáig beszélgettünk a férjemmel, és tettük egy halvány kis fogadalmat, hogy visszaveszünk az édességből. A napi egy túró Rudi bőven elég, nem kell még mellé mondjuk három kocka csoki vagy pék sütemény. Igyekezni fogok betartani! 
Nyilván az sem mindegy, milyen súlyról indul az ember...en alapból nem vagyok nàdszàl kisasszony. :/ most màr hiába kesergek azon, hogy a második lombik során feljött négy kiló! Igen, jo lett volna anélkül kezdeni. A jó lett volna ha...kezdetű mondatokat el kell felejteni és a köszönöm, nemkérem azt a csokit....mondatokat kell előtérbe helyezni. Azon leszek. 

9 megjegyzés:

  1. Ezzel ne is törődj Cic! Majd lemegy. Ha ez vigasztal én két és fél kilónál tartok,azonban benned kettő gyerek van.

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon figyeltem mit eszek, van cukros a családban, az volt a mániám hogy terhességi cukrom lesz, Erre nem az lett, hanem toxémiám. Segített a 16 hétig folyamatos 0-24-ben a hányinger is. Meg hogy nem vagyok édesszájú és terhesen sem lettem az. Sokszor ettem keveset. Imádtam a főzelékeket 20. hétig feltét nélkül lehetőleg mert én a nagy húsevő attól is undorodtam. Viszont minden főzeléket habartam, liszt nélkül keményítővel, édeseket cukor nélkül nyírfacukorral vagy felesben minimum. Annyi almát életemben nem kívántam és ettem mint akkor, sokszor azt vacsiztam sajtokkal. A végén a toxémiától és a nagy hőségtől vizesedtem de a két gyerekkel a 3o-31.hétig kb 10 kilót híztam. Nekem is volt súlyfeleslegem bőven induláskor is, lehet azért sem híztam többet, volt mit a tartalékaimból a kicsiknek leszívni! :-) Szóval nem sok a hízás, de a java még csak most jön, duplán ráadásul jobb most odafigyelni, hajrá, hajrá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En a legtöbbször mivel reggel hánytam, hànyok, ezert ugye nem étel távozik, hanem csak kis víz, gyomor nedv, ilyesmi.
      Nagyon szép eredmeny a 10 kiló 31. Hétig, tényleg nagyon ügyes vagy! Most legalább van egy kis viszonyítási alapom, jo, hogy ezt leírtad! :)

      Törlés
    2. En meg reggel sem tudtam hanyni csak a hanyinger volt oklendezessel de akar ejjel kettokor is.A kis piocaim nem engedtek vissza semmit. Ugyes leszel Te is meg majd a dokid megmondja a tutit!

      Törlés
  3. Amúgy nekem nem tűnik ez a szám olyan soknak 2 babóval, de valóban ezt majd megmondja a doki...Terhességi cukorvizsgálatod volt már amúgy (nem tudom, mikor van az, és nem emlékszem, hogy olvastam-e nálad ezt)? Mondjuk nekem IR-em van, úgyhogy alapból óva intek mindenkit az édességtől, valóban nem árt figyelni. Ha szereted (én pl nagyon édesszájú vagyok), akkor esetleg próbálj meg magad sütni sütiket, kekszeket teljeskiörlésű lisztekből meg eritritollal vagy nyírfacukorral...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt még cukor vizsgálat, az majd valamikor a 22-24 hét körül van, ha jol emlékszem. En is IR hajlamos vagyok sajnos..nyírfacukrot használok én is, de csak teàba rakok nagyon keveset, amit napi szinten fogyasztok.
      A sütés nem rossz ötlet, de sajnos süteményekben elég béna vagyok.

      Törlés
  4. Én úgy tudom (de lehet hogy hülyeség ugye nem vagyok kifejezetten tapasztalt) hogy az utolsó 1-2 hónapban való hízás a veszélyes, akkor kell nagyon visszafogni.
    Az én terheskönyvem egy babánál 8-10 kettőnél 12-14 kg olyan hízást ír ami "normális" azaz a baba, magzatvíz, plusz vér, plusz víz - tehát ez elvileg mind leadható a szülés után mint természetes folyamat és az e fölötti ami a problémás hízás.
    Most hülyén hangzik lehet, de mivel nálad valszeg a 37 hét után lesz a császár még meg is "úszod" az utolsó pár hetet.
    Barátnőm szült most nyáron, majdnem két héttel hordta túl és azalatt 9 kilót hízott mert nem tudott már mozogni és egész nap jégkrémet evett mert már totál depressziós volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma azt mondta az orvosom a 3,5 kilóra, hogy ügyes vagyok! :) kicsit megkönnyebbültem, de azért igyekszem odafigyelni.
      Szerintem totál érthető, hogy a 37. Hét utan mar nem annyira javasolt hordani a babàkat, nagyon Pici helyük lehet màr odabent.

      Törlés
    2. Hát akkor gratulálok, nagyon ügyes vagy.
      Egyetértek, nyilván nem véletlen hogy 37 után tervezik kivenni őket, csak azt mondtam hogy ez még jól is jön mert a nagy hízások akkor jönnek sokaknál.

      Törlés