2014. december 14., vasárnap

Home

Csak egy nagyon gyors bejegyzés,mert tudom, hogy sokan olvastok, aggódtok. 
Pénteken reggel haza johettunk. A saját orvosom beszélt az osztályos orvossal es ez a döntés született. Az eredményeim alapvetően jók, bébik is rendben vannak. Vernyomasom stabilizálódott.
Uh során megallapitottàk, hogy a belső méhszaj teljesen zárt, cervix hossz 37 mm. Vizeletemben nagyon minimális a fehérje, azt mondtàk, ez annyit tesz csak, hogy érdemes rà figyelni. 
Itthon vagyunk, de kell meg idő, amíg le tudok nyugodni. Napról napra jobb màr, de a feszültség csak lassan távozik belőlem. 22-én kontroll, addig àgynyugalom, magnézium, vas, dopegit es betaloc.
A vérnyomàsról annyit, hogy szerintem nem is kellene nekem szednem a vernyomas csokkentot, mert mértem itthon és 100-115 között van, amitől egesz nap kóvàlygok, szédülök,,fàj a fejem. Nyilván a kórházban mértek magasabbat, de hiába magyaráztam, hogy azt csak a hely szelleme teszi, nem nagyon érdekelte őket. Most az lesz, hogy írom minden nap, és meglátjuk, mi lesz 22-ig. Nekem egy 102/67-es vernyomas nagyon alacsony. Nem vízesedek egyebkent. 
Megígérem, hogy jövök majd hosszabb beszàmolóval is, most csak jelentkezni akartam. Köszönöm. A sok aggódó , biztató tanácsot, hozzászólást! 

9 megjegyzés:

  1. Örülök Nektek! :) Minden rendben van! Minden rendben van!

    VálaszTörlés
  2. Már épp érdeklődni akartam! De jó hogy jelentkeztél! Ha jól számolom már a 23. hétben vagy a lányokkal. Csak így tovább! Ölelés

    VálaszTörlés
  3. Otthon, édes otthon:) Szinte biztos voltam benne, hogy otthon lemegy a vérnyomásod:) Örülök nagyon Nektek!! Sok puszit küldök!

    VálaszTörlés
  4. Szuper hogy otthon vagytok!
    A vérnyomásom nekem is magasabb, fehérköpenyes szituációban... itthon én is vezetek vérnyomás-naplót, tökéletes eredmények vannak, bezzeg a doki rendelőjében...

    Megnyugtatásul írom: akkor áll fenn koraszülés veszélye, ha a méhnyakhossz 2,5 cm-re csökken. Ti ettől még messze vagytok hálistennek, úgyhogy ügyesek vagytok! Így tovább, pihenj sokat!

    VálaszTörlés
  5. Hála Istennek hogy hazaengedtek, sokkal jobb lesz otthon. Tisztaság, nyugalom. Szerintem is csak bent volt magasabb a vérnyomásod, én egy ideje mindennap 2x mérem (nekem 95-110 között van a felső érték) és az amnio napján 127 volt 120-as nyugalmi pulzussal. Egyértelmű hogy az idegesség felviszi.
    Remélem megnyugszol és ki tudod pihenni magad. Vigyázz nagyon továbbra is!!!

    VálaszTörlés
  6. Nem kis stressz, amin túlvagy Cic: 1) a tény, amiért ott kellett maradnod 2) a körülmények 3) fehér köpenyes izgalmak 4) a férjed hiánya. Minden rendben lesz otthon!!! Sok puszi!

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy minden rendben, pihenj sokat és most már próbálj megnyugodni. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon örülök, hogy otthon vagytok. Vigyázz magadra és most pihizz sokat. Ölelés :-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon örülök hogy otthon vagy a pocaklakókkal együtt. Tessék pihenni és nem aggódni.

    VálaszTörlés