2014. december 22., hétfő

C:3000

Kezdem a lényeggel: a Méhszájam tökéletes, azt mondta az orvos, ennél nem is lehetne jobb. :) ennek annyira örülök,hogy gondolatban ket lépéssel a föld felett vagyok még most is. Azért csak gondolatban, mert gyakorlatilag alig birok menni. A jobb oldalon annyira faj a fenekemben valami, hogy sírni tudnék minden egyes lépésnél. Vonszolom magam. Az orvosom azt mondta, sos kellene hogy làsson ortopéd orvos. Holnapra elvileg szerez nekem egyet. Volt nekem 2007 ben egx pilonidalis ciszta műtétem, ez a fajta ciszta a gerinc oszlop legvégén helyezkedik el. Akkor ez totál be volt gyulladva, ezert fel vágtàk, kitisztitottàk. Azota egy évben kétszer haromszor előjön annyira, hogy erzem betokosodni, de bekenem tetran krémmel és par nap alatt rendbe jon. Most is éreztem ezt a tipusú fájdalmat kb egy hónapja. Nem lett durva a helyzet, de éreztem, hogy valami nem stimmel. Majd elmúlt. Mikor haza jöttem a kórházból, ismét előjött. Bekentem tetrannal kétszer, es jobb is lett. Erős a gyanúm, hogy ennek a ciszta maradványnak köze van a mostani fájdalmamhoz. Nem hiszem el, hogy mindig kell valaminek történnie! Nem lehetne végre egy kis nyugi?! Es most mi lesz? Megint felvàgják? Ambulánsan? :( ma vettünk naturland sportkrémet és bekentük. Hàt kb annyit ér, hogy pàr percre kicsit elzsibbad. Persze mit vârok egy gyógynövényes cucctól?
 Na mindegy.
Visszatérve a méhszáj kerdéshez. Amikor megkérdeztem, hogy nem nyílt tovább? Azt felelte az orvos, hogy nem, sőt. Most akkor mi van? A kórházban szűk egy ujjnyi volt. Ez létezik? Ezek szerint igen...
Köszönhető ennek és a fegyelmezettségemnek, engedélyezett az orvos délelőtt egy óra fentlétet,,sétàt! Szuper! Az elet fintora, hogy most technikai akadálya van ennek, ugyanis nem tudok járni a fájdalomtól.  Néha mar nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek? Sírtam eleget a kórházban, így most inkabb nevetek. Pillanatnyilag. 
A felújításáról, karácsony ról majd hozok egy kulon posztot, mert az is megér egy misét. 
De a lényeg, hogy itthon vagyok, a csajok mocorognak, aranyosak. Igyekszem erre koncentràlni!


10 megjegyzés:

  1. Jaj Istenem de jó, de jó. Vigyázz nagyon továbbra is. Ezek szerint megérte az extra fegyelmezettséged.
    Hát ez a gerinc ciszta, megőrülök! Hátha van valami módszerük az ortopédián amivel tudnak segíteni rajtad.
    Basszus komolyan az embernek alig lehet egy nyugodt napja olyan ez a terhesség.

    VálaszTörlés
  2. Gyogyulj meg gyorsan :)
    Kivánok nyugodt, gondtalan unnepeket!

    VálaszTörlés
  3. Szuper hír Cic! Bevallom Nekem - hál Isten - fogalmam sincs ezekről a számokról. Mármint a méhszájértékről. így félve jöttem, azt hittem rosszat írsz. De szupi hogy az ellenkezője! :) :)
    Akkor ezek szerint a 3000 a csutkazárt.
    :)
    Már az enyémkém is ficerál :) <3

    Boldog karácsonyt! :)

    VálaszTörlés
  4. Boldogság! A méhszájértékekről nekem is csak alapinfóim vannak, nekem nem volt vele problémám, de ez szuper érték, azt tudom! Kicsit elérzékenyültem ahogy elképzeltem ahogy mocorognak odabent, én ugyan sose tudtam épp ki bokszol kit hiába tudtam hogy helyezkednek el, de annyira jó érzés hogy hiányzik! Ahogy a brutál nagy hasam is hiányzott hónapokig. Bezzeg akkor! :-) Jó pihenést és nagyon boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog karit nektek is! Mondta is tegnap az orvosom, mikor ránézett a hasamra, hogy hű szépen fejlődik ez a terhesseg! :)

      Törlés
  5. Jaj, Cic drágám! Már én is aggódtam, hogy mi ez a szám megint, bevallom. Hát reméltem, hogy nem valami gonosztól eredő, és annyira, de annyira örülök, hogy nem, na meg Nektek:)
    Remélem, ez a fránya gerincfájdalom is elmúlik....<3

    VálaszTörlés
  6. Szuper,hogy odabent és odalent minden rendben :) ii ez a derékfájás gáz,de reméljük lesz rá hamar gyógymód!

    VálaszTörlés
  7. Hurrrááá, szuper jó méhszájérték :)
    Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés