2015. január 3., szombat

Tünetek, változások

Nagyon boldog vagyok, hogy màr a 26. héten jârunk! Az elso ilyen nagy vízválasztó a 24. hét volt nekem. Szinte minden nap eszembe jutott, hogy jaj, teljen már el ez a nap és jöjjön a következő! Most a 30. hét a következő ilyen. Apró kis célkitűzések, amik hatalmas jelentőséggel bírnak. Minden egyes nap számít, mert tudom, hogy a lányok minden nap egy kicsit többre lesznek képesek. 
Egyre kíváncsibb vagyok rajuk. Még mindig minden nap hihetetlen, hogy ketten vannak. 
Nehány napja erősebbnek erzem magam, nem fáradok ugy el, valahogy többre vagyok/lennék képes. Persze nem teszem meg, de tudnám. Màr ez is valami. 
A pulzusom konstans magas, ami nagyon zavaró és fárasztó. 100-115 között van allandoan. Ha már nagyon nagy a nyugodtság 95korul mozog. Végülis két méhlepényt kell táplálni, két szívecskét mozgásban tartani. Ja és ez Betaloccal ennyi! Szóval azt nem hagyhatom abba, orvosom szerint jo lenne, ha 100 fölé azért nem gyakran menne. Hàt pedig ott mozog.
Ahogy Fella is írta, en is szenvedek az orrdugulással. Folyamatosan náthás érzetem van. Olyan hangosan veszem a levegőt, hogy a ferjem mindig azt hiszi, mély álomban vagyok. 
A derekam sokkal jobb lett, pedig se krémet, se gyógyszert nem használok. Lehet csak elég volt neki, hogy egy orvos megvizsgált! A kis huncut! Mennyivel jobb igy létezni, hogy nem akarok sikitani minden egyes mozdulatnál. Remelem, egyre jobb lesz. 
A fejem sokat faj, vagy inkabb olyan zavaros, szédelgős, nem tiszta. Szerintem köze van ahhoz, hogy heti egyszer kétszer jutok ki friss levegőre. Ma szertnék elmenni sétálni legalább egy negyed órát. 
Erre max három négy óràig van lehetőségem, mert utána elkezd keménykedni  a hasam és akkor nem jo mozogni. Érdekesek ezek a keménxedések. Meg ma se tudom pontosan, mi is az. Mert amit leírnak, az egy 30 másodpercig tartó, a hason végig futo érzet. Nekem nem ilyen. Hanem beáll az egesz hasam, kőkemény lesz, nem jo olyankor mozogni, le kell feküdni és akkor jobb. És pisilés elott is ilyesmit érzek. 
A helyvàltoztatások legtöbbször fájdalommal járnak, egészen addig, míg a lányok fel nem veszik az uj testhelyzetet,,ez nem tart sokáig, par másodperc. De addig mintha kövek lennének a hasamban. Érdekes érzés. 
Szilveszter ejjel nagyon nagy tűzijátékozàs volt a lakótelepen, ahol lakunk és ugy mindenhol a környéken. Az en lanyaim nagyon nyugtalanul voltak, egyszerűen nem akarták abba hagyni a kalimpàlást. Mondta a ferjem, hogy biztosan ők is hallják és meg vannak ijedve. Szerintem is errol lehetett szó, mert azota visszatértek a normál mocorgáshoz. Ami azért alapból sem kevés. :)
Az étvágyam visszatért, ami által beindult a kilók felfelé kúszasa. Nagyon sok édességet ettem az ünnepek alatt. 8 kg hízásnál tartok, és ezt most soknak gondolom. Nem nagyon, de kicsit igen. 
A hasamon mostmár majdnem vegig fut az a sötétebb csík, majd utána olvasok mi is az, mert màr elfelejtettem. 
A bal oldali baba az, aki most egyértelműen neki van feszülve a hasfalamnak, simán ki lehet tapintani. A jobb oldali baba nem tudom, hogy fekszik, ő most nem ennyire egyértelmű. 
A hajam nem hullik, és mintha dúsabb lenne. Végre! :) 
Hétfőn orvos, gondolom megint a méhszáj vizsgalat lesz a legfontosabb na meg persze a cukor eredmeny. :/  nem akarom hogy magas legyen! Tudom, tudom, akkor jon a diéta...
Tudnék meg sokat írni, de elfáradt a kezem, majd később folytatom. 

Nagyon boldog, nyugodt, babákkal teli új évet kívánok mindenkinek! 

7 megjegyzés:

  1. Úristen...26. hét, ez valami hihetetlen...Örülök, hogy jobban vagy, hogy kicsit több az erőd, meg az is hogy ki teheted a lábad, még ha csak pár percre is.

    VálaszTörlés
  2. Képzeld Cic, az én Magzatkám is végigbulizta az egész 31-ét, másnap meg olyan nyugiban volt hogy meg kellett hallgatnom a szívét mert meg se moccant.
    Jó hogy felvetetted ezt a keményedést, mert hátha jön egy "nagy öreg" és felvilágosít minket. Nekem is megkeményedik nagyon a hasam és szintén nem az a bizonyos keményedés (jól is néznék ki a 19-ik héten) én inkább a nagyon durva felfújódás számlájára írom, ahogy telik a nap és egyre többet eszem. Csak szerintem már annyira elmozdultak a szerveink a régi helyükről (neked meg aztán még inkább) hogy nehéz megállapítani hogy mi az ami kemény. Plusz szerintem nagyon lelassul az emésztés még azoknál is akiknek jó az emésztőrendszere.
    A kezed mitől fárad el? Zsibbad?
    Remélem jobb lesz a fejed egy kis séta után.
    És gratulálok mert elérkeztél a harmadik trimeszterhez!!!!! Akkora dolog!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az emésztésem szuper, remelem, igy is Marad!
      A kezem attól fárad el, hogy fekve írok, iPad-ról. De egyebkent szokott Zsibbadni, főleg ejjel,,vagy ha ugy tartom, hogy nem megy bele vér. De ezt mâr megszoktam, nem parázok miatta. :)
      Tényleg, harmadik trimeszter, ez igy eszembe sem jutott!

      Törlés
  3. Hihetetlen, már 3. trimeszterben vagytok! :) Várjuk a mai eredményeket doki után! A keményedést is megemlíted neki?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen megemlítem, ha el nem felejtem. :) múltkor is mondta,,hogy öt utan keményedek. Bőszen bólogatott, hogy bizony ezert kell feküdni, vagy valami ilyesmi. No meg a magnerotot mondta a magne b6 helyett, de tényleg jobb!

      Törlés