2015. január 24., szombat

Uncsi

Teljesen hasznavehetetlennek erzem magam. Csak dőlök jobbról balra, eszem egx keveset, zuhanyzom és napi 20 percet együtt vagyok a férjemmel. Ennyi. A fő tevékenységem az alvás, lassan teàor kódot fogok rà igényelni! Szerencsére nagyon jol megy. Olvasok es sorozatot nézek, de ezekhez inkabb csak este van türelmem, mikor mar mindenki alszik. Ugyanott vagyok mint legutóbb, csak most egy három ágyas kórteremben, ami sokkal nyugisabb! Remelem, igy is marad. 
Ultrahang végül csutortokon volt. Laura 1240 gr, Csenge 1024 gr, nagyon meg vagyok velük elégedve! Csengenek egy kicsit bele kell húzni, de azt mondta az orvos, hogy ez a különbség nem kóros, ha kb fel kg lenne, az lenne kicsit sok. 
Drukkolok,hogy kicsi Csenge zàrkózzon föl!
Van egy kís probléma is, ugyanis az en egyik eremben nem olyan az áramlás mint kellene, a baloldalon.  Valami "kdm észlelhető". Magyarázta az orvos, de azert nem teljesen világos, de olyasmi,,hogy ez a ket ér fut be a méhlepenybe, ami viszi az oxigént és még ezt azt a babákhoz. Nem olyan rossz az értek, inkabb egy figyelmeztetés, azt mondta. Ja es valószínű, a magas vernyomas hoz van köze. Király. Gondolom időnként ezt nézegetni fogják. 

Aggódom a babákért, de màr nem ugy mint 21 hetesen, most inkabb mások a félelmek. Tudom, hogy jo helyen vagyunk, de kicsit unom, hogy mindenki azzal traktál, hogy igy lesz a legjobb, mert basszus,még én is itt vagyok, hahóó. Attól még nagyon nehéz itt lenni, hogy ép ésszel fel tudom fogni, szükséges. Mindenféle önzés nélkül, de ezt le kellett írnom. 

6 megjegyzés:

  1. Én továbbra is melletted állok, rohadt szar lehet. Egyáltalán csoda hogy be mertél vinni laptopot. Mit csinálsz vele ha kimész zuhanyozni? Én úgy tudom még a papírzsebkendőt is lopják a kórházakban.
    És a higiéniai körülmények is sizonyúak lehetnek, és én nem tudom elképzelni hogy pisilésen kívül hogy tudnék bármi mást (khmm) csinálni ott a vécén.
    Az jó hogy a lánykák rendben vannak, én még mindig reménykedem hogy hátha adnak neked egy kis felmentést és kiengednek egy kis időre még.
    Jó hogy most tudsz aludni, ez változás a múltkorihoz képest, ez nagyon hasznos, az idő is telik meg te is pihensz.

    VálaszTörlés
  2. Vártam már a soraid Cic! Nagyot nőttek a csajok! Hajrá Csenge zárkózz fel és Laura te is gyarapodj tovább!

    VálaszTörlés
  3. hajrá csenge, neked meg kitartás cic!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sajnálom, hogy ismét kórházban vagy, Cic, remélem, hamar hazaengednek. Kitartást tudok kívánni én is, mert tényleg bazi nehéz lehet...A picik meg szépen növögetnek, hála Istennek, hogy ez rendben van, csak így tovább:)

    VálaszTörlés