2015. január 13., kedd

Feherje

Ma meglett a 24 órás vizelet eredménye és bizony feherje van a vizeletemben. Írtam az orvosomnak, de azt válaszolta, hogy ne aggódjak, hétfőn megbeszéljük a továbbiakat. Vernyomasom tökéletes, egy hete nem szedem a Dopegytet, azota 110-120 körül van. Akkor mitől van a sok feherje? Nem tudom. 
Reggel nagyon ideges voltam emiatt, hogy màr megint van valami. Azért most az orvos válasza megnyugtatott. Egyebkent jol vagyunk, csak a szokásos keményedés nehezíti a napjaimat. No meg a puffadás. Ó, jaj, hogy ez milyen kellemetlen tud lenni! Mármint a puki. Lassan válóok lesz. :) 

Szombatra bejelentkeztem 4 D ultrahangra, kiváncsi vagyok mekkoràk már a gyerkőcök. Hezitáltam ezen a 4d-n, hogy kell e nekünk. D. Nagyon nem akarta, merthogy szerinte olyan gyurma figurák a babàk es szerinte ez nem aranyos. Végül csak elmegyünk. Vajon mekkorák màr? Ma vagyunk 26+5. 

Vár rám 4 nagy szatyor Babaruha, amit innen onnan kaptunk, hogy átnézzem, méretezzem. Tegnap elkezdtem, aranyos cuccok. Ki vannak mosva, de most csak még simán. Hétvégén be akarom szerezni a mosószereket. Ugy döntöttem, hogy a dreft babyt és a mosószódàt fogom kipróbálni, obliteshez pedig ecetet maximum. 

12 megjegyzés:

  1. Na ugye,hogy megy ez a döntés dolog ;) (mosószer)

    Remélem semmi komolyabb nem lesz a fehérje miatt,lehet csak vmi gyulladás volt (lent vagy torokban ami lehet tünetet se okozott nagyon,így fel sem tűnt)

    Sztem jó lesz a 4d ;)

    VálaszTörlés
  2. :) cuki volt ez a bejegyzés. Mosószódát használok én is foltokhoz, világos ruhákhoz és bioboltokban veszem. Sok helyen van már, lehet, hogy nagyobb bevásárlóközpontokban is, én nagyon szeretem. Öblítőt szintén magam keverem: víz+(alma)ecet+illóolaj, bár lehet, hogy babaruhákhoz nem ajánlatos az illóolaj, nem tudom, hogy van ez, de terheseknek, tudom, hogy nem ajánlják.
    Amúgy - bevallom- nekem is minden baba ugyanúgy néz ki 4 D-n (kicsit gyurma), bár biztosan azért, mert nem láttam a sajátomat még, de én sem hagynám ki ezt a mókát:)

    VálaszTörlés
  3. A fehérjétől én is betojtam mikor volt, de biztos mond valami értelmeset majd a doki.
    Én pont arra gondoltam hogy ha legközelebb viszek valahova vizeletet elemeztetni 24 órásat fogok csak úgy magánszorgalomból mert amúgy nagyon volatilisen változnak benne az adatok.
    Hát a puffadásban csak egyet érteni tudok. Én már a legeleje óta küszködök ezzel (nálunk viszont nem válóok mert belőlem ki se jön csak szenvedek).
    Nekem az Espumisan szokott segíteni abból be-be veszek és valamit enyhít.
    Az ecet nagyon jó, én már évek óta ezzel öblítem a saját dolgainkat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, érdemes a 24 órásat vinni, mert nekem a sima elso reggeli mindig negatív.

      Törlés
  4. A 4D engem is mindig a Sebaj Tóbiás gyurmamesére emlékeztet, de ki nem hagynám én sem :)

    Tőlem is a Bel2 mindig 24 órán át gyűjtött vizeletből kér mintát, vesefunkciók kontrollra.

    Szuper a vérnyomásod, de jó! :)

    VálaszTörlés
  5. DM-ben is van mosószóda, még folyékony mosódió is.:-)

    Én öblítőt nem használok egyáltalán, szerintem semmi szükség rá, arra jó, hogy a mosógépet tönkre tegye. Mosószerből mondjuk sima DM sajátmárkásat használtam, folyékonyt (szerintem a folyékonyok jobbak). A babaruhákat 6 hós korukig külön mostam, a mi gépünkön van direkt babaruháknak való program, azon. Utána ment a többi ruhához. Nekünk van szárítógépünk, egy áldás, komolyan mondom. Amikor vettük akkor már a kicsi is 10 hónapos volt, tavaly, abban a hülye meleg télben alig ment a fűtés és nem száradt semmi, már nem volt hova teregetnem, a lakásban meg ment fel a páratartalom. Nekünk a mosógépünk is 7 kilós, így is 3 naponta min. mosnom kell, de tegnap pl. 3 mosás ment le (igaz nem mind tele program), erre ma megint nyakig sáros lett az összes fiú. Ágyneműcserénél 7 mosás lemegy egy héten.

    4D, mindegyik gyereknél voltam, NEkem mindig nagy élmény volt,és mindegyik gyerek totál olyan, mint az UH-s képén volt. Sok mindentől függ hogy sikerül, nekem egy gyereket leszámítva jól sikerültek nagyon (ő végig az arca előtt tartotta a kezét).

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek a választott neveitek!

    VálaszTörlés
  7. Én azt mondom legyen otthon tápszer meg cumisüveg, meg mikrós sterilizáló, abból baj nem lehet, aztán nem kell kapkodni ha szükség van rá. Egy mellszívó sem árt, esetleg kölcsönbe, nekem a kéziből az Avent, gépiből a Medela vált be, a gépiket lehet bérelni is. (Én kölcsön kaptam amikor a kisfiam született, mert akkor napi hétszer fejtem, és a kézivel már nem bírtam.) Cumisüvegből kinek mi jön be, nekünk Avent volt, a mellszívóhoz könnyen csatlakoztatható, csak ezért. A gyerekek nem reklamáltak.:-)
    Ikres anyukákkal meg beszéljél, bár szerintem ott is mindenkinek más jött be. Nekem több ikres ismerősöm is van, ahogy én láttam ahol nem volt segítség ott igyekeztek a babákat az egyszerre kajáláshoz szoktatni, ahol volt segítség, ott jobban figyelembe tudták venni a gyerekek egyéni étkezési igényeit. Nálunk ikrek nincsenek, csak nagyon kicsi korkülönbségesek, azt tudom mondani, hogy igény szerinti kajálás nálunk este 8 és reggel 6 között lehetett, amikor a tesók aludtak, napközben azért a többi gyerekhez kellett igazodni. Védőnőt kérd meg, hogy pelenkázhass, mutassa meg a gyerekek ellátást, ne kelljen idegeskedni, hogy az nem megy.
    Amúgy a gyerekek rendkívül rugalmasak, kaja kell nekik meg szeretet, a többi semmi nem számít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ezt s sok hasznos infót! A medela elektromos nem tul hangos? Ezt hallottam negatívumként róla.

      Törlés
    2. Mihez képest, ugye.:-) A kézihez képest persze hangos, de azért nem vészes. ÉJszaka nem azt használtam, hanem a gépit. A gépi eléggé kínozta a mellem, viszont a kezem pihenhetett, a kézi sokkal jobb volt a mellemnek, de a kezem kikészült. Ha nem kell nagyon sokat fejni, akkor a kézi is elég, nekem ugye csak ebben a vészhelyzetben lett gépim. A harmadik és az ötödik gyereknél már semmilyen mellszívót elő sem vettem, nem volt rá szükség, de az elsőnél kb. az életemet mentette meg. ÉJszaka alapesetben nem fej senki (nálam a tejtermelés fenntartása miatt volt rá szükség, hiszen a baba nem volt itthon), nappal meg úgy sem zavar senkit.
      A kórházban is gépi medela volt, olyan, amivel akár két mellett egyszerre is lehet fejni. Azért mondtam, hogy érdemes esetleg kölcsön kérni, vagy használtan venni, mert elég sok pénz a kézi és a gépi is, ha nem terveztek több gyereket, akkor hülyeség újba beruházni. (Lesz éppen elég költség.) Az enyém még kölcsönbe is volt 2 embernél és még mindig teljesen működőképes. A mikrós sterilizálómat meg még az első gyereknél vettük, több, mint 10 éve.:-)

      Törlés
    3. POntosítás, szóval éjszaka nem a gépit használtam, hanem a kézit. A kézi sem hangtalan, a férjem pl. idegesítette ahogy nyikorog ütemesen....

      Törlés