2015. január 31., szombat

Jelentem

Jelentem a lányok jol vannak. Olyannyira, hogy a heten megint nézték az áramlást, amivel gond volt a múlt heten, es most az is tökéletes volt. Egy aggódni valoval kevesebb. Biometria most nem volt, ezert újabb értékeket nem tudok. Remelem esznek, jóízűen és jo sokat. 
Nagyon faj màr sokszor át fordulni egyik oldalamról a másikra. Aztán nagyon nehéz felülni az ágyon. Amikor sikerül, egesz érdekes formációkat tud a hasam felvenni, köszönhetően a benne levő ket kis hölgynek, akik néha olyan mintha egymáson ülnének. Mindenesetre biztosan össze bújva alszanak. <3
Nekem meg faj. De ez tényleg a legkevesebb. 
Mint sejthető, meg mindig a korhaz vendég szeretetét "élvezem". Orvosom csutortokon volt itt, es nem engedett haza még hétvégére sem. Most még rizikós, ezt mondta. Annak azert örültünk, hogy màr lassan 3-assal kezdődik a terhessegi hetek száma. Egyebkent valami baci van a vizeletemben, erre antibiotikumot kell szednem. Ha elfogyott, kontroll. Het közepén orvosom megvizsgálja a méhszajat, és ha nem romlott és minden egyéb érték jó, akkor esetleg haza mehetek még egx időre. Hogy bízom e benne? Nem is tudom. Is-is. Annyira haza akarok menni, hogy nem merem beleélni magam. De abba sem, hogy itt kell meg 8! Hetet maradnom..,
Igen, minden nap sírok. Igen, minden nap megszakad a szívem. Mindig ugy erzem, hogy nem birom, de valahogyan csak eltelik még egy nap. 
Ma 29+2. 

10 megjegyzés:

  1. Cic! Esetleg olvasgatni könyveket? Nezegetni a neten babás cuccokat? Vagy bármi, ami elterelheti egy kicsit is a gondolatodat?
    Kitartás!

    VálaszTörlés
  2. Ó, Cic, kitartást! Nekem is az jutott eszembe, mint Martinának. Valami, amivel elfoglalnád magad? Tudom, nem könnyű...

    VálaszTörlés
  3. Persze, könyv, film, sorozat, újság...minden van, no de napi 24 óràban? Àà...

    VálaszTörlés
  4. Legalább a kis hölgyek jól vannak, azért ez megnyugtató. Hátha hazaengednek kicsit. Őrjítő lehet.

    VálaszTörlés
  5. Amúgy még mindig nem értem hogy tudtál bevinni laptopot. Vagy mindenhova viszed magaddal? Vagy van olyan kórház ahol nem lopnak? (Kár hogy én nem oda tartozom...)
    Persze hál'Istennek hogy megoldható csak nem értem. Apukámnak még a papírzsebkendőjét is lopták és minden pipere cuccát, nem beszélve a kajájáról. Értékek nem is voltak bent nála.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En semmi ilyet nem tapasztaltam. Mindenkinél van iPad, laptop, ilyesmi....eszembe sem jutott, hogy ne hozzam be. Ha kimegyek fürdeni,,simán az àgyon hagyom.

      Törlés
    2. Jaj, Cic! Úgy sajnálom, hogy ott kell lenned:( Remélem nem 8 hétig....

      Amúgy nekem sem volt rossz tapasztalatom. Ugyan csak 3 napig voltam kórházban, de egy egész kis internetkávézót nyitottam és nem is dugdostam a cuccaimat, mindent az ágyon hagytam. Én már el sem tudom képzelni, hogy lehet több napra (pláne több hétre) kórházba (vagy akárhová) menni internet nélkül????:)

      Törlés
  6. Néha aludj is Cic, akkor egy pár óra csak lejön a 24-ből! :-P Örülök hogy az áramlás rendben van, az nagyon fontos! A napok meg csak teljenek, az a dolguk! Csajszik meg nőjenek! Tényleg tüdőérlelőt kaptál már? Vagy azt még a múltkori bentlétkor? Jövő héten készülj, pocakfotó csere!!! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kaptam tüdőérlelőt, egyelőre nem is volt szó róla. Majd jövő heten akarok rákérdezni.

      Törlés
  7. Örülök, hogy jól vannak a lányok! Cic, fel lehet néha öltözni és lemenni a parkba? Nekem az segített picit, amikor hónapokig voltam ott szemben a Bel2-n. De én is szinte minden nap sírtam, akkor még nem volt laptop, ipad, állandóan aludni, olvasni tényleg uncsi. Látogathatnak sűrűbben barátnők, rokonok? Gondolatban veled vagyok!

    VálaszTörlés