2015. január 17., szombat

Csalódás csodabent

Ma voltunk baba mozizni, vizsgálatot is kértünk mellé. Bevallom engem jobban érdekelt a gyerekek súlya, állapota mint a mozizás. Pontosan érkeztünk, várni nem kellett. A hölgy kedves volt, viszont nem volt a helyzet magaslatán. Először jol indult minden, elso babàt lemértük, tökéletes,,1040 gr. A masodik baba ket három napos lemaradàst mutatott, ami szinten nem egy tragédia ikreknél. 980 gr. Aztán ahogy nézelődött odabent, mintha egy harmadik fejet is látni vélt volna a hölgy. Majd le estem az àgyról! Mi vaaaan?! Eloszor azt mondta, hogy mindket baba fejvégű fekvésben van, majd kiderült, hogy  a masodik baba mégiscsak farfekvéses. Ok. De akkor mit is mértünk ott lent kétszer?  Na akkor vissza felülre, értékek kitöröl és ujra mér. Igy a masodik baba nem mutatott màr lemaradást, hanem napra pontos értéket. 1072 gr. Nem volt ez ott ilyen drámai, csak azért ennyi pénzért az ember nem ezt várná el. Ha meg nem megy neki a két baba, nincs azzal gond, de akkor nem kell bevállalni. Szóval kicsit mérges és csalódott vagyok. :/  aztán hosszú percekig kutattuk, hogy akkor ki hogyan is fekszik, melyik testrész kihez tartozik.
Az elso baba szépen mutatta magât, hosszú percekig,  na a tesója viszont nem adta magát könnyen. Igaz, hogy az sem segített,hogy a testvére térde vagy talpa folyamatosan az arcocskájában volt..hát, ilyen a box. Megy odabent az adok kapok rendesen. :)
En azt hittem, becsurrantok  a kocsiban, hàla Budapest fantasztikus útjainak. 


11 megjegyzés:

  1. Jaj ez az ijesztgetés UH-n még ilyenkor is előfordul?!? Csodaszép Csenge és Laura arcocskák! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyosak! :)
    Ezzel az uhus mellélövésekkel az a baj, hogy utána meg azon kezd el filózni az ember, hogy akkor másodjára pontos volt? Mindig ilyenek? Én nekem nagyon rossz szakemberben csalódni.

    A G1-ben az nem tetszett, hogy minket vizsgált és bejött egy másik nőci- ott dolgozó - és amikor a babát méregette, kaszinózott a másikkal. Nemár annyi pénzért? Meg ha vizsgál, - még ha tök profi is - akkor is figyeljen már oda.

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, én is kezdek rájönni hogy ezek a felületes és nem szakértő bekukkantások nem sokat érnek. Max az első trimeszterben mikor fogalmad sincs hogy él-e a baba.
    A kanadai rendszernek legalább megvn az az előnye hogy bár csak 2 UH van (plusz ha van valami gond) de ott meg se szólal a szonográfus, mindent lemér 3-4X több szögből, több mint 100 fotót csinál amit aztán egy doki néz meg. Nincs kedveskedés, nincs 4D csak néma de szerintem profi mérés.
    Mindenesetre cukik a lánykák, érdekes nem egyforma az orruk, már itt is látszik hogy nem tök egyformák. Milyen hamar kifejlődnek.... Miért tart akkor olyan sokáig a terhesség!!!??? (Hogy az ember tovább parázhasson, tudom).

    VálaszTörlés
  4. Szépek a lánykák :))
    Kár, hogy a mozizás nem lett igazi élmény.

    VálaszTörlés
  5. Édes Babák, de gyönyörűek! :)
    Én amúgy imádom a babamozit, mármint a végeredményt, a képeket. Szerintem tök jó, hogy ilyen szinten részesei lehetünk a bennünk/velünk történteknek. Sajnos a szakmai inkompetencia beárnyékolhatja ezt az élményt (nem egy kismamától hallom, főleg a Csodabenttel kapcsolatban).
    A lényeg, hogy láttátok Őket és hogy minden oké :)

    VálaszTörlés
  6. Jézusmária, komolyanmondom. Hát én nem csak az ágyról estem volna le ettől a harmadik fejes szövegtől, hanem darabokban vittek volna ki a vizsgálóból. De a lényeg, hogy minden ok, és tényleg nagyon szépségesek a kis Cukikák:)

    VálaszTörlés
  7. Ezen a 3.fejes dolgom most teljesen kiakadtam. Na meg a súlybecslésen is. Engem az szokott leginkább érdekelni az ultrahangokon, hogy a babák szépen nőnek-e, a többi élmény jöhet utána. A lényeg, hogy szépen növekednek a babák és minden rendben velük. Annyira látszik, hogy kis egyéniségek már most. Azért én lehet szóvá tettem volna, hogy ezért az árért, amit fizettetek, azért kellő szakértelmet vártok. A másik meg, hogy ha jól tudom az ikres 4d mindig többe kerül, mint az egy babás.

    VálaszTörlés
  8. Szépek a lánykák és milyen ügyesen megmutatták az arcukat. :)
    Bezzeg az én fiam 30hetesen nem volt ilyen ügyes...remélem jövő héten a második próbálkozásnál megmutatja magát. :)

    VálaszTörlés
  9. Sajnalom a bosszusagot. Amugy én eddig csak rosszat Hallottam errol a 4d rendelorol...
    Tündéri pofijuk van.

    VálaszTörlés
  10. Cicmorgó, nagyon cukik a lányok! De hogy ennyire béna volt a nő... nem is értem, miért engedik uh közelébe... Szívbajt hoz a kismamára...

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a kedves hozzászólást mindenkinek! <3

    VálaszTörlés