2014. július 25., péntek

Semmittevés

Tegnap két gyönyörű embriót ültettek be, minden rendben volt. Kellemetlenebb volt mint a múltkor, de legalább nem tart sokáig. Nem volt olyan megható  mint előző alkalommal, nem voltak könnyek, csak icipici elerzekenyülés. Most mind a ketten tartottunk egy kis távolságot a dologtól. Inkább a nevetésé volt a főszerep, persze azt meg nem lehetett, mert mozdulatlan fej, has kell kb. 20 percig. :)
Tegnap feküdtem es ma is, annyira kelek fel, amíg eszem, pisilek, zuhanyozom. Nagyon nehezen bírom, D. Dolgozik, egyedül vagyok itthon. Hétfőn eljön anyukám 3 napra, legalább vele kicsit kimozdulok, piacozunk, turizunk, ilyesmi.
Szóval nagyon nem megy nekem ez a fekvés, nem is tudom hogy jo e ez így? Maximum még holnap vagyok,hajlandó pihenni, de vasárnap mar ki akarok menni a Duna partra legalább napozni, mert fürödni ugye nem lehet.
A hasam fàjdogal, a leszivas óta folyamatosan, főleg pisi után érzékenyebb. A mellem feszülget, olyan alapjáraton. Nem tudom, mi ez, nem is akarom tudni.
Tegnap este alig tudtam elaludni, bevettem a Bromocriptint, es ha nem alszom el utána fel órán belül, akkor bizony érzem a mellekhatasait. Na most is ez történt. Konkrétan nagyon feszült voltam, es nem bírtam egy helyben feküdni, mozognom kellett, legalább annyit, hogy a lábam mozgatom. Tudom, milyen furán hangzik ez.. De ez van. Aztán megkértem D-t, hogy meséljen valamit, szerencsére így elterelte a figyelmemet es el aludtam. De nagyon rossz volt.
Az Aspirin protectet végül a beultetes előtti napon kezdtem el szedni, korábban nem mertem. A D vitamint most napi 3-4000 el veszem be, plusz 400 mg e vitamin, cink, femibion, Inofolic, azt hiszem ennyi. Ennél többet nem tehetek, úgy gondolom. Nyugodt vagyok egyébként nagyjából, persze néha elragad a rettegés, de igyekszem hamar elhessegetni.
Azt tudom, hogy gyerek kell es kész. Szóval gyere, baba, nagyon várunk!!!

3 megjegyzés:

  1. Mindent megtettetek, megtettél, hogy jöjjön a baba :) Drukkolok!

    VálaszTörlés
  2. Cic szerintem mozogj. Ki mondta ezt a fekvést? Én mindig azt hallom mindenkitől hogy minél több mozgás (persze nem megerőltető hanem séta) hogy jó legyen a vérkeringés.
    Amit ne csinálj: emelés (még 4 kg se), hajolgatás, gugolás, porszívózás, nálunk amúgy a szex is tilos az elején (első 12 hétben) mert az is méhösszehúzódásokat okoz.
    Drukkolok, de tudom ez nagyon idegörlő időszak. Mikor van a tesztelés? VV lesz?

    VálaszTörlés
  3. Köszi, lányok! A szexet nekünk sem lehet, amit teljesen megértek. A fekvést senki nem mondta, hanem általában azt írjak a lányok, hogy 2-3 napot pihentek, ezért gondoltam, hogy annyit én is kibirok. De ma már csaltam, mert pl. Elmosogattam..:) most nemrég fel alá màszkàltam a lakásban, eleg vicces látvány lehetett. Holnap mar elmegyek sétálni egyet. Köszi a tanácsokat.
    4-én es 6-an lesz vérvétel. Hogy teszteltek e , még nem tudom, a múltkor ugye nem jutottam el odáig, ezért most ezen még nem merek gondolkodni.

    VálaszTörlés