2014. július 11., péntek

Mellékhatások

Tegnap voltam a profnàl és végre jó lett a hormon értékem, ezért elkezdtük  a Fostimont. Egyelőre napi három, remelem ennél megint nem lesz több. A múltkor könnyen stimulálható voltam.
Ami most sokkal rosszabb az a mellékhatások. Magas vérnyomás, fejfájás, hőhullámok, feszültség. Az a fajta idegesség, Amikor pl. Mozgatni kell a lábam, mert nem bírom egy helyben tartani. Nehezen is alszom emiatt. Legutóbb szinte semmi mellékhatás nem volt, most sajna nem úsztam meg. :/  mondtam D-nek, hogy ha most sem sikerül, akkor idén mar nem próbálkozunk többet. A szervezetem jelez, hogy pihenőt akar.
A főnököm állandóan azt mondja, hogy csak akkor fog sikerülni, ha elhiszem, hogy sikerül. Egyelőre nem hiszem el, ez az igazság. Velem nem nagyon szóltak elsőre jó dolgok történni. Az az utóvizsgàzó fajta vagyok. De legalább előbb utobb célba érek :)
Ha meglesz a beültetés, valami tervet kell készítenem, az nem okés, hogy D. Dolgozik, én meg egyedül nézem itthon a négy falat.
Egyelőre semmi elő érzetem nincsen, még nagyon távol vagyok a dologtól. Lehet, hogy bele kéne élnem magam?? Lehet, hogy én is elhihetném, hogy sikerülhet nekünk is?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése