2014. július 26., szombat

Meleg, pihi

Nagyon meleg van. Van klimank, de nem szeretem használni, néha bekapcsoljuk, ha màr nagyon forró a helyzet, de nem megy állandóan. Ma is aludtam egy jót délután, szerintem a meleg nyom el. Tegnap este hála a kedvenc Bromó-nak, ismét nem tudtam aludni, majd csak valamikor kettő után. A mellem változatlanul faj, szerintem egyre jobban. A hasam stagnàlósan faj, szinte mindig érzem, olyan alapjárat. Ma màr ténykedtem kicsit, délelőtt sütöttem túrós sárgabarackos muffint, mostam, teregettem, mosogatattam. Este elmegyünk egy kis sétára a környéken, ha mar nem lesz ilyen meleg. Holnap szeretnék napozni, ugye azt lehet? Hülye kérdés, miért ne lehetne, nem igaz? Nem akarom tulparàzni a dolgot.
Nemrég megnéztem a YouTube-on pár videót az embriotranszeferröl es az IVFről. Abban segített, hogy ha most vizuálizàlni akarom, hogy mi történhet odabent, talán kicsit könnyebb elképzelni. Ezen kicsit elerzekenyultem.
Az igazság az, hogy fogalmam sincs, mi zajlik odabent. Talán még nagy harc nincs a legjobb helyért. De remelem holnap màr akaratosabbak lesznek a kicsikéim :) szegénykéknek koràn meg kell tanulni, hogy ebben a vilàgban bizony farkastörvények vannak...

2 megjegyzés:

  1. :) szorítok, Cic a kicsikéidnek! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nincs gond a napozással de arra figyelj hogy nagyon ne melegedjen fe a méhed. Én is mindig megpróbáltam vizualizálni, biztos segít.

    VálaszTörlés