2014. július 3., csütörtök

Egy kis bökkenő

Most csak nagyon rövid leszek. Reggel voltam vérvételen, fel tizenegyre mentem vissza a prof hoz, mert dr. M. Konferencián van. Az egyik asszisztens hívott be viszonylag hamar es közölte, hogy nem lett túl jó a véreredményem, ezért meg egy hétig szúrni kell a Gonapeptylt. Lh-t és ösztrdiolt néztek, ezt láttam a beutalón . Totál összezuhantam, mert erre egyáltalán nem számítottam. Remelem ha meg szúrom egy hétig akkor mar kezdhetem a stimut. Így elvileg minden tolódik egy héttel. Nem tudom, mitől lehet az, hogy most 9 nap gonapeptyl nem elég es kell meg hèt. Próbálok nem pörögni ezen. Persze nehezen megy :(

2 megjegyzés:

  1. Minden rendben lesz mglátod :) Lehet hogy mikor kezdted a gonapeptylt elotte volt peteérésed kevesebb idovel mint amire számítottak és ezért tart tovább a leállítás, habár ehhez nem nagyon értek. Mondjuk elmagyarázhatta volna az asszisztensno, de lehet azt gondolta tudod magadtól. Kitartás és nagyon drukkolok :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos én sem értek hozzà, de néha azt gondolom, talán jobb is így. Egyébként tényleg olyanok az egészségügyben dolgozók, hogy azt hiszik, nekünk is minden olyan evidens mint nekik. Egyébként meg köszönöm a biztatást!! Ràm fèr! :)

    VálaszTörlés