2014. július 21., hétfő

Punkció

Jelentem 9 petesejtet sikerült produkálnom. Azt hiszem, meg vagyok elégedve :)
Ma minden a szokásos módon haladt, ismét jót aludtam. Ébredéskor eléggé fajt a hasam, de szerencsére mire nagyjából magamhoz tértem, màr jobb volt. Most is fàj, de abszolút kibírhato. Akkor rosszabb, ha mocorgok, lehajolok, guggolok, ezért igyekszem most ezeket a mozgasformakat kerülni.
Úgy látszik,  a múltkori progeszteron kísérletnek vége, mert most a szokásos Utrogestant kaptam. Mikor itthon kibontottam, nem akartam hinni a szememnek: Mini drazsék! Hogy fogom én ezt mélyen a hüvelybe juttatni?! Valami egyszerűbb módját is kitalálhatnák a dolognak, de nem?
Na, de ez a nApi háromszori turkálàs legyen a legnagyobb bajom.
Rajtam van az àlomkór, mióta haza jöttünk, aludtam is pár órát.
Csütörtökön lesz a beültetés, holnap telefon, hogy hány termékenyült meg.
Most nyugodt vagyok, nem izgulok.
Relax, take it easy!

6 megjegyzés:

  1. Ez a legjobb időszak (nekem ez a kedvencem) mikor testen kívül történik minden épp nem felelsz semmiért :-)

    VálaszTörlés
  2. Hú, a 9 petesejt szép szám! :) Drukkolok nagyon!

    VálaszTörlés
  3. Hajrá petécskék!! Megy a drukk!!!

    VálaszTörlés
  4. Ez tényleg egy jó időszak, most még nem kell rettegni, hogy jaj, meg fog jönni! Ma 2kor telefon, de szerintem minden rendben lesz! :)
    Köszi, lányok! Puszi!

    VálaszTörlés
  5. A 9 szuper szám! :-) Minden rendben lesz ♥

    VálaszTörlés
  6. Úgy látszik, a mi számunk a hetes, hiszen most is hétnek sikerült megtermékenyülni. :)

    VálaszTörlés