2014. július 18., péntek

Aspirin protect , új érzések

Ma dolgoztam utoljára, ugyanis hétfőn punkció, csütörtökön vagy pénteken beultetes. El sem tudom mondani, mennyire vártam ezt a napot. Kiléptem a munkahelyemról és könnyebbnek éreztem magam. :) nehéz napokon vagyok túl, ezernyi mellekhatassal, de bízom benne, hogy az injekciók végeztével ezek is megszűnnek. Sok szép tûsző lesz, azt mondta dr M.
Ma is mértem vérnyomást es 150/99 volt...ez a legbosszantobb az egészben, remélem ez is javulni fog hamar.
Szeretnèm  a segítségeteket kérni: előző alkalommal nem szedtem Aspirin protectet, most vettem egy dobozzal, de nem tudom, mikor kezdjem el szedni. Kinek mi a tapasztalata? Mivel két nappal vagyok a le szívás előtt, úgy gondolom, csak a beultetes után kellene elkezdeni, mivel, hogy ez vérhigito hatású.  Vagy mar elkéstem vele?
Annyira szeretnem, ha ez most sikerülne.
Viszont van bennem egy új érzés. Ezt még nem nagyon mondtam senkinek sem. Ez az érzés pedig az irigység. Irigység olyanokkal szemben, akiknek van gyereke. Eddig soha nem éreztem ezt, sőt, ismerek olyat, aki szinte rosszindulattal beszél azokról, akik terhesek lesznek vagy mar van babàjuk. Én soha nem akartam ilyen lenni. Sosem értettem, miért lesz nekem attól jobb, ha másnak is szar esetleg?
Egyelőre itt még nem tartok, de az irigység magja elûltetődött és csiràzàsnak indult. Remélem nem nő nagyon magasra.
Próbálom elfogadni most ezt az érzést es úgy gondolom, valahol, természetes, hogy ezt érzem.

1 megjegyzés:

  1. Kezdd el az aszpirint, nekunk mar a stimu elotti ciklusban is szedni kell.

    VálaszTörlés