2014. július 23., szerda

Kicsi kétség

Van bennem némi kétség, kérdés. Remelem, ez csak a hozza nem értés hiánya.
Ugye én most egy héttel tovább kaptam a gonapeptylt, azaz 17 napig. Az előző menstruaciom első napja július 5 volt. Holnap lesz a beultetes, július 24-én. Ilyenkor, kb egy hettel a mensi előtt màr szoktam érezni a mellem és néha a hasam. Tegnap óta ugyanezeket a Tüneteket kezdtem el érezni miniben. Kérdeztem a klinikán, hogy mi van ilyenkor, amikor tovább kell a gona, de azt mondtàk, ne aggódjak, ez nem átlagos ciklus, hanem ezt ők építik fel, es ilyen esetben a ciklus első napja az, amikor elkezdtem szúrni a Fostimont. Ezen nagyon meglepődtem, ezt , ebben a formában még senkitől nem hallottam.
A paràm az, hogy értem én, hogy ez még állítólag nem a 19. Napom, de a testem meg mintha màst jelezne. A múltkor ugye az volt a baj, hogy beültetés után egy héttel màr véreztem. Ettől tartok most is. Nem bevonzani akarom, de muszáj volt leírnom ezt a kétséget.
Ja, két napja ugye nyomatom az Utrot, talán ettől is lehet a kicsit mensi érzés, nem?
Gyorsan kiverem  a fejemből a gondolatot. Hess-hess-hess!

4 megjegyzés:

  1. Hát figyi 100%-osan nem tudlak megnyugtatni de valamennyire talán igen. Nálam pont ez a probléma, én fagyasztott ciklusos vagyok mert donorpetesejtet használunk. Az én ciklusaim 26 naposak 12+14 felosztásban. Ehhez képest a beültiket rendszeresen a 26 napra időzítik, azaz mintha a 12 napi helyett 19 napi ovuláció lenne. Nos terhes még én sem vagyok de én is már csomószor megkérdeztem hogy ez nem gáz-e így de ugyanez a válasz, mivel kapom a suprefactot az mindent leállít és a mesterséges hormonok irányítanak. Hát ennyi. Nemsokára pont írok egy posztot a következő ütemtervről (fffella.blogspot.ca) nézd majd meg ha gondolod.
    Kitartás!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a választ, mindenképp elolvasom! Az a Helyzet, hogy hiszek az orvosoknak, nyilván nem véletlenül mondjak, de jo lenne, ha egy kicsit a testünk jelzéseit is figyelembe vennék...

    VálaszTörlés
  3. Épp akartam neked Ella blogját javasolni a témában. Reméljük, ezúttal a szervezeted nem akar a leállítás ellenére a saját "feje" szerint működni. Szurkolok! A tüneteid változatlanul megvannak?

    VálaszTörlés
  4. Igen, a tüneteim megvannak. Làjtosan, de pici mellfeszulés, hasfeszülés. Nem is tudom, mit gondoljak. Holnap reggel beultetes, szóval előveszem a fiókból a pozitív énem.

    VálaszTörlés