2014. július 30., szerda

Ismerős forgatókönyv

Amitől rettegtem, az bekövetkezett. Tegnap nagyon pici barnás cucc a wc papíron! ma dettó. Szóval most szigorúan visszavettem a mocorgasbol es fekszem. Nem is tudom, mit gondoljak. Ugyanaz a forgatókönyv mint a múltkor. Idáig játszva eljutunk, szuper kis embriókat sikerül gyártanunk, de a testem nem felejti el, mi a dolga a 28. Nap környékén. Hiába mondjàk, hogy ez màs, ez egy kontrollált, felépített ciklus! Nem vagyok iskolapélda, valamikor, valaki ezt figyelembe vehetné. Nincs mensi görcsöm, nem fàj  a hasam, de màr a mellem sem feszül. Ordítani tudnék...
Tudom, tudom, lehet ez beagyazodasos vérzés is...tudom, lehet a kúptól is...reménykedem, nem adom fel, de a testem mintha màst akarna. Egyébként ma vagyok a rendes ciklusom 25. Napján. Vicc. De nem a jo fajta.

5 megjegyzés:

  1. Nyugi! Nehéz tudom, de maradj higgadt. Te is tudod, hogy bármi lehet ez az "izé". A legjobb döntést hoztad és mindent megtettél és teszel. Pihenj sokat, veled várok és izgulok! :-) Hány nap még? 6?Hatalmas ölelés!

    VálaszTörlés
  2. Jaj CIC ne már.
    Tesztet nem csinálsz esetleg? Én tavaly véreztem de pozitív lett a teszt (az tény hogy később elvetéltem de a korai vérzés nem jelentett rosszat). És: én akkor konkrétan azt olvastam hogy ha nem görcsöléssel jár a vérzés az jó jel. Nos én görcsöltem mint állat, ennek ellenére terhes voltam, ha te még nem is görcsölsz...
    Érzékeny teszt szerintem 10 DPO-s terhességet halványan már kimutat, az neked pont holnap van ha jól számolom?

    VálaszTörlés
  3. Igen, holnap lesz 10 Dpo. Jaj, nem tudom, mit tegyek. Van itthon egy tízes teszt, de egyszerűen nem érzek semmit. Se görcsöm, se mellfeszilest, semmit. Néha hőhullám, ennyi. Nem feszül a hasam.
    Meglátom, mi lesz reggelig. Gondolod, hogy a tízes teszt ilyenkor màr mutathat valamit?
    U2, hétfőn lesz elso vérvétel, szerdán pedig az eredmény. Köszi csajok!

    VálaszTörlés
  4. Szorítok neked! :) Pihenj most és ne add még fel. A " barnás cucc" nem jelent még semmit. De fura, hogy ilyen sokat kell várni a vérvétel eredményre majd. Nálunk 3 órával késôbb már hívni szoktak.

    VálaszTörlés
  5. Tavaly nekem is volt barnás cucc, és mégis terhes voltam. Amikor nem sikerült, akkor pedig nem sokáig volt barnás, pirosra váltott gyorsan. Ha ez napokig így lesz, nincs semmi fond. Kitartás, bízz magadban, ha csak ez marad, nincs baj! Pihenés, vörösbor, Utro. Jaj úgy szurkolok neked! Ölelés!

    VálaszTörlés