2014. április 10., csütörtök

Nem tudom

Tegnap észrevettem,hogy barnás színü a wc papir. Ma már mondhatni rózsaszín kezd lenni. Néha. Mert néha meg nincs semmi. És megörülök ettöl!! Azt hittem, tovább tart majd, hogy minden rendben lesz. Annyira fáj a szìvem. Nézem a képüket és egyfolytában arra gondolok, hogy akarjanak még velem maradni. Hogy adjanak még idöt nekem. Még csak péntek óta vannak velem, és ma még csak csütörtök van. A hasam tegnap óta nagyon szurkál, emiatt tegnap ki sem mozdultam a lakàsból, próbaltam többet feküdni. Dr M. Azt mondta, éljek ugy mint máskor, ehhez képest én többet pihentem, nem dolgozom.
Dühös vagyok, mert nem akarom elengedni öket és mégis nagyon szomorù vagyok most.

3 megjegyzés:

  1. Nem feltetlenul jelent ez rosszat! A progeszteron kup okozhat felmarodast es az is urulhet ilyen modon, ugyhogy nem feladni rogton! Kitartas, es hidd el nem azon mulik hogy mennyit mocorogsz vagy eppen nem mocorogsz ;) oleles

    VálaszTörlés
  2. Köszi a biztatást. Jól kibögtem magam, kicsit könnyebb. Megkérdezhetem, h te a kùp után meddig szoktàl feküdni?

    VálaszTörlés
  3. Hat a reggeli utan kb 1/2 orat , az estit meg lefekveskor adtam be mindig, itt nem ragaszkodtak ahhoz hogy pontosan 12 ora legyen a 2 kup kozott. Nagyon drukkolok neked :) es nyugi van minden rendben lesz olellek

    VálaszTörlés