2014. április 11., péntek

Képzavar

Este,miután a rózsaszìnü wc papir egy alkalommal egyértelmü pirosas jeleket mutatott, nagyon összetörtem. Odahìvtam D-t és megmutattam neki, láttam,hogy nagyon szomorù. Bögtem, majd letusoltam és felraktam a progi kùpot. D. Lefeküdt aludni már fél kilenckor, anélkül, hogy egy szót szólt volna...ez elég rosszul esett töle. Azzal töltöttem az est további részét, hogy U2 blogját olvastam elejétöl a végéig. Valahogy megnyugtatott.
Lefekvés elött rettegve mentem pisilni, de semmi nem volt, nem igazán értettem. Ma reggel megint semmi. Kùp be és írom a blogot. Egyâltalán nem érzek semmit, se hasfájáz, se cicifájás, semmi. Viszont bánatomat zabálásba folytom. Nem szép szó: zabálni, de amit pl. Tegnap is véghezvittem, arra tökéletesen illik! Leírom, mit fogyasztottam tegnap: ( ne kövezzetek meg, kérlek :)
reggelire egy zsömle saját keszítésű körözöttel
zöldbableves, 2 adag
kb 2 db híján egy csomag vaníliás karika
fél csomag szotyi
1 túró rudi
1 körte
1 cs pisztácia
1 adag sült édesburgonya
1,5 szelet zsíros kenyér zöldségekkel
kb negyed cserpes joghurt
És nem jut eszembe, hogy mit ettem még délután ,miközben a Nászajánlatot néztem. Imádom azt a filmet! Szóval saccperkábé ennyi mindent összezabáltam. Megmértem magam reggel, de nem hízok egyelőre...mondjuk én mást látok a fejemen.
szóval most itt fekszem a kanapén és mindenem csuriban van, hogy ahogy jött ez a vérzés, úgy távozzon is, nem érdekel, hogy hová.


1 megjegyzés:

  1. Ne izgulj! És őszintén megtisztelő, hogy megnyugtatott az írásom:-) Én azt hallottam a progi kúpról, hogy simán felmarja a hüvely nyálkahártyáját és az okozhat kisebb vérezgetéseket. De ez nem saját tapasztalat, mert én még sosem kaptam. Egyszóval semmi idegeskedés, főleg úgy, hogy már nyoma sincs!!! Minden jól fog alakulni! Érzem :-)

    VálaszTörlés