2014. április 8., kedd

4. Nap

Gyönyörű reggel van, állítólag az év eddigi legmelegebb napja. Letelt a 3-4 nap, amit fekvésre, pihenésre szántunk, ma már lehetne mocorogni. Kedvem lenne elmenni turiba, bevásárolni, autókázni, sétálgatni. Annyi mindenhez lenne kedvem. És annyi mindent nem tehetek meg. Még ez a fórum sem alkalmas arra, hogy írjak a pánikbetegségemről. Azt hittem, ez majd erre hej de milyen jó lesz. De nem. Valahogy azt érzem, hogy még csak írni sem akarok róla, még csak bele sem akarok igazán gondolni. Hess-hess-hess!

Ma reggel láttam Béres Alexandrát a tévében, a második lombik babáját várja! Annyira boldog volt! Mindig is nagyon szimpatikus volt nekem. Az első babájuk és most a második is a második lombik kezelésre sikerült. Azt mondta, kicsit olyan érzése van, hogy az első alkalommal az orvosával úgymond kikísérletezik, hogy mi jó a szervezetének, és talán ezért sikerül másodjára, mert addigra már flottul megy minden.
De nekem most is flottul ment minden..mindig, minden hormonszintem, eredményem tökéletes lett. Tudom, hogy nem ezen múlik..senki nem tudja megmondani, hogy mitől függ, velem maradnak-e a babák. Gondoltam arra, hogy elkezdem ezt a reggeli hőmérőzést, aztán rájöttem, hogy én annyira laikus vagyok még ehhez is, azt sem tudom, hogy kell ezt szakszerűen. Kikeltem az ágyból kb 20 perccel az ébredés után, tettem vettem, eltelt vagy 10 perc és akkor mértem meg a hőmet, 36,5 :/ aztán utánanéztem és elvileg úgy kell mérni, hogy ébredés után, azonos időpontban, még ágyban fekve. De hogyan, betakarózva? vagy nem? még ennek ma utána kell néznem.
Azt sem tudom, hogy az ET 4. napján kellene-e már emelkednie a hőnek?
Tegnap iszonyatosan fájt a mellem, a hasam néha szurkál. Tipikus mensi tünetek, vagy nem..?ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

Tegnap történt valami.
Anyósom itt volt, segített ebben-abban. Kértem, hogy adjon nekem energiát. Ez valami reiki dolog, én se nagyon tudom, de végülis hiszek benne. Annyi az egész, hogy lefekszem az ölébe és ő ráteszi a kezét a felső mellkasomra, fejemre és csöndben vagyunk, egyenletesen lélegzem. Kb. 10 perc volt az egész és esküszöm nagyon jól esett! Általában forróságot érzek a keze helyén. Amikor már majdnem végeztünk, megszólalt a telefonomon az emlékeztető, pontban egy órakor. Anyós kérdezte, mi ez? mondtam, a telefonom. Majd hagytuk, had zenéljen, nem szakítottuk meg az energiaáramlást. Amikor kb 3 perc után végeztünk, anyósom megkérdezte, hogy mennyi esély van rá, hogy ő ezt tudta, hogy meg fog szólalni a telefon? Mondtam, szinte semmi, miért? Elmondta, hogy amikor elkezdte a kezelést, azt kérte a babáktól, hogy jelezzenek, ha jól vannak és jól esik nekik az energia, szólaljon meg 1 óráig a telefon. És megszólalt.
Tudom, hogy soha nem találna ki magától ilyet. Annál sokkal jobban hisze ezekben a dolgokban és egyébként sem az a típus. Nagyon jó érzés volt, le se tudom írni, milyen jó. Hogy az én babáim jól vannak.



2 megjegyzés:

  1. :-) A hődet mindig ébredéskor mérd, ahogy kinyitod a szemed, még az ágyban, takarózva. Az én lázmérőm a párna alatt van. A lényeg, hogy nem szabad ébredés után még mozogni, mert az növeli a pulzust és a hőt. Szájban mérd! Elvileg peteérés után végig magasabb a hő, egészen a következő ciklus elejéig. Akkor tudsz igazán pontos eredményt, ha van korábbi mérésed, amihez hasonlíthatod a többit. Most is elkezdheted, mert arra jó, hogy nézd fenn marad-e a hő. Ha a hő a ciklusod elején nem esik vissza, hanem magas marad, vagy netán nő, az simán jelenthet babásodást :-) Szurkolok és csak nyugisan! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) na ezt kipróbálom holnaptól!

    VálaszTörlés