2014. április 2., szerda

A kedvenc számunk a hetes


Itt vagyok, ragyogok!
Tegnap megvolt a leszívás és 10 kicsi petesejtet sikerült produkálnom, ami dr. M. szerint nagyon jó :) mi is nagyon örültünk neki. Eléggé izgultam reggel, de amikor a műtőben voltam, már éreztem, hogy jó dolog fog velem történni. Az altatóorvosról, nővérekről is csak szuperlatívuszokban tudok beszélni, mindenki igyekezett nyugtatni, bíztatni és segíteni. Nagyon jól esik ez ilyen kiszolgáltatott és feszült helyzetben.
A leszívás után tök kóma voltam, azt se tudom, hogy az Anna hogyan adogatta rám a ruhákat :) Az embriológus közölte a jó hírt, hogy 10et sikerült leszívni, ezt később az orvos is megerősítette. Ma telefonált a férjem, és azt mondták, hogy hétnek sikerült megtermékenyülni!!!! Beültetés időpontja: péntek reggel 9 óra. 
Dr. M. teljesen elbizonytalanított, hogy most akkor mennyire is kell pihenni-mozogni. Szerinte mindent! csináljak ugyanúgy mint előtte és isten őrizz, hogy végig feküdjem az egészet! Azt azért én sem terveztem, hogy meresztem a seggem két hétig, de azért két-három napot szerintem feküdni fogok és utána pedig minden nap elmegyek sétálni, elvégzem a házimunkát, de kihagyom a cipekedést, porszívózást és olyasmit, amit azért megterhelőnek tartok. Dolgozni nem megyek, ezt már eldöntöttem. Nem akarom stresszelni magam, meg akkor mindenki minden nap csak kérdezgetné, hogy naaa, hogy vagy, hogy érzed magad..stb. Ami persze aranyos tőlük, de ettől frászt kapnék, az tuti!
Ez annyira megható érzés, hogy hét kicsi embrió ott csücsül valahol, és hogy ők a mieink, bárhogyan is alakul, a kettőnk közös kis sejtecskéi. Megkönnyezem, ha erre gondolok.

Ma még mindig szúrkál a bal petefészkem és valahogyan nem komfortos az egész, remélem holnapra már jobb lesz. A progeszteron kúpot tegnap este kezdtem el használni, persze elbizonytalanodtam, hogy akkor most ezt hova is kell dugni? csak mert azt olvastam róla, hogy végbélbe és hüvelybe is lehet helyezni, de a betegnapló, amit kaptam, egyértelműen olyan kérdéseket tesz fel, ami arra utal, hogy ez bizony hüvelybe való, így végül oda került. Nem annyira vészes a cucc, nem az a nagyon folyós, csöpögős. Azt hiszem a neve Cyclogest 400.
Sokat olvasgatok arról, hogy mivel lehetne segíteni az embriók megtapadását a progeszteron kúpon és a Cink-Mg-E vitamin-C vitamin-D vitamin kombón kívül. Azt olvastam, hogy például az édes burgonyában van progeszteron (tudom, hogy nem így helyes a kifejezés) és a szója készítményekben. Szóját biztosan nem fogok fogyasztani, ha lehet, semmilyen formában, de ezt az édesburgonya dolgot szerintem kipróbálom.

5 megjegyzés:

  1. Szia :) Én is Cyclogest400-at szoktam kapni. Nálunk úgy van hogy leszívástól beultetésig végbélbe kell adni, utána már lehet huvelybe, de ugyanúgy végbélbe is, csak van akinek végbélben kellemetlenebb a dolog ;) de mindenképpen kovesd azt amit az orvosok javasolnak :) sok sikert nektek és gratula a 7 embrióhoz :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, köszönöm az infót! Nekem erről semmit nem mondott az orvos, mármint hogy mikor hova, én hüvelybe nyomatom..remélem nem rontok el semmit :/

    VálaszTörlés
  3. Nem rontasz el semmit nyugi ;) A lenyeg hogy bekeruljon az a kup :) Es nagyon drukkolok holnapra is a beultihez :)

    VálaszTörlés
  4. Bocsánat, de az elmúlt napokban nem voltam gépközelben :-) Ettől függetlenül gondoltam Rád sokat! Szuper szám a 7-es. :-) Nagyon szurkolok ma is, minden rendben lesz. Egy kalappal mára!!!! A beágyazódást állítólag a sok folyadék és a tejtermékek is segítik. :-)

    VálaszTörlés
  5. U2, köszi :) kicsit elbizonytalanodtam a tejtermék-folyadk kapcsán, mert a tájékoztatőn, amit ma kaptam, az van írva, hogy ezek a hyperstimu, cisztásodás miatt fontosak. Mindegy, döntöm magamba a vizet :) majd írok!

    VálaszTörlés