2014. április 14., hétfő

Múlt, jelen, jövő

Ma már kicsit jobban voltam, talán csak kétszer sírtam el magam, akkor is azért mert beszéltem róla. Egészen ma estig rettenetesen véreztem, óránként elhasználtam egy éjszakai betétet.
Holnap elsö vérvétel. Vegyes érzelmekkel megyek oda ismét. Tudom, hogy eszembe jut majd a sok ott töltött óra, a félelem, a bizakodás, de muszáj lesz gondolnom a jövöre is. Arra is gondolni fogok, hogy 3 hónap és ugyanitt folytatjuk.
Ha csökken a vérzésem,akkor a héten visszamegyek dolgozni. Nem jó már itthon.
Alig várom, hogy elkezdjem a futást. A diétától futkos a hideg a hátamon, de muszâj lesz azt is tartani.
A nagy dilemmám most a hogyan tovább. Mármint fogamzásgátló vagy próba szerencse?
Nagyon nem akarok egy ùjabb gyógyszert szedni. Arra gondoltam, hogy ha tartanám a makrobiotikát, sportolnék, bevenném a leszarom tablettát, kenném a progi krémet és mondjuk havonta elmennék dr B-hez kontrollra, akkor jó eséllyel megùsznám az ùjabb endometriózist. Vagy nem. Ha szedem a gyógyszert, akkor nem lenne ennyi motivációm.
Azt érzem, hogy meg akarom ezt próbálni. Kicsit bìzni magamban. És hinni, hogy jó dolgok törtênnek majd velem.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom! Sok ölelés és erő ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy együttérzel velem!

    VálaszTörlés
  3. Szia Cic! Bocsi, hogy ismeretlenül írok. Nyomon követlek ám és szorítottam neked az elmúlt hetekben. Nagyon sajnálom, de jól írod, folyt.köv., nem szabad feladni.
    "A diétától futkos a hideg a hátamon" - ezen nagyon jót mosolyogtam, mert akár én is írhattam volna négy hónappal ezelőtt. Szeretnélek egy kicsit biztatni: a diéta könnyebb, mint a mozgás, még egy igazi futóbajnok számára is. Ezt azért merem ilyen bizonyossággal kijelenteni, mert én, aki korábban napi egy tábla csokit ettem (igen, igen, napi egy tábla Milka!), most már nem csak nemet tudok mondani a csokira, de tartani tudom a célként kitűzött diétát (CH-diétát csinálok). Nem csak a fogyás az óriási sikerélmény, sőt. Számomra sokkal nagyobb erőt ad, ha ellenállok egy zserbónak, vagy egy tál hasábburinak :) Nekem a mozgás volt mumus, de azzal is megbékéltem. Ha neked a mozgás jó barátod, akkor a diétán nem fog múlni a sikered, hidd el, fejben dől el, menni fog! Sok sikert és kitartást kívánok! És persze hajrá a továbbiakra!!!!! Molly

    VálaszTörlés
  4. Kedves Molly! Örülök, hogy írtál és köszönöm a biztató szavaidat!
    Tavaly nekem is sikerült a makrobiotikát tartanom, éppen ezért pontosan tudom, hogy mi vár rám. Ezért is futkos a hideg a hátamon :) Remélem, lesz elég erőm és kitartásom újra hozz. Mert többek között a fogyás az, amit egy sikeres lombikhoz én hozzá tudnék tenni. És úgy gondolom, akkor muszáj megpróbálnom!
    Ami neked a tábla Milka csoki, nekem az mostanában a Kinder Bueno..:)

    VálaszTörlés